nedeľa 12. januára 2014

You light up my world... Part 29

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part 29 - Afraid of...

Excuse me...


Pohľad Zayn
"Lux príde o hodinu a Lacey s o pol hodinu zobudí a tu to vyzerá, akoby tu vybuchla atomovka! To je hrozné! Vy nič nerobíte, len blbosti!" rozčuľoval som sa na chalanov.
"Veď už je to skoro hotové," bránil sa Hazz.
"Jasné, to vidím!" povedal som. Nič ešte nebolo hotové a ani to tak nevyzeralo.
"A kde je vlastne Alex?" spýtal sa Liam.
"Myslím, že si ľahla spolu s Lacey. Bola unavená. V noci mala zase nočnú moru," povzdychol som si. Znepokojovalo ma to.
"Mala by s tým za niekým zájsť," poznamenal Liam.
"Lenže o tom nechce ani počuť," povedal som.
"V tom prípade ju tej nočnej mory musíš zbaviť sám."
"Ale ako?" spýtal som sa.
"Musí prežiť niečo, čo stonásobne prebije to, čo zažila s ním," zapojil sa do rozhovoru Hazz.
"He?" spýtal som sa nechápavo.
"Tak ináč. Musí zistiť, že sex nie je nič zlé, že je to niečo krásne, ak to s niekým prežiješ z lásky," žmurkol na mňa Hazz.
"Do toho ju ja nútiť nebudem!" odsekol som.
"Ako myslíš," pokrčil ramenami a vrátil sa späť k svojej práci.


Pohľad Alex

Chvíľu som si zdriemla pri Lacey. Potom som sa rozhodla, že im zídem dolu pomôcť.
"A kde je vlastne Alex?" počula som Liama. Zastala som na mieste a počúvala, čo kto odpovie.
"Myslím, že si ľahla spolu s Lacey. Bola unavená. V noci mala zase nočnú moru," povzdychol si Zayn. Jeho hlas znel tak ustarane. Jemu na mne asi poriadne záleží.
"Mala by s tým za niekým zájsť," poznamenal Liam.
"Lenže o tom nechce ani počuť," povedal Zayn.
"V tom prípade ju tej nočnej mory musíš zbaviť sám," poznamenal Liam. Kiežby to bolo také jednoduché.
"Ale ako?" spýtal sa Zayn.
"Musí prežiť niečo, čo stonásobne prebije to, čo zažila s ním," zapojil sa do ich rozhovoru Harry.
"He?" spýtal sa Zayn nechápavo.
"Tak ináč. Musí zistiť, že sex nie je nič zlé, že je to niečo krásne, ak to s niekým prežiješ z lásky," povedal Harry. V tej chvíli som stuhla. Bála som sa, čo Zayn odpovie. Nebola som na také niečo pripravená. A asi ani nikdy nebudem.
"Do toho ju ja nútiť nebudem!" odpovedal Zayn o trošku ostrejšie, ako doteraz.
"Ako myslíš," povzdychol si Harry. Ešte chvíľu som stála na mieste. Keď som sa pootočila, zbadala som Dan, stojacu za mnou. Všimla som si jej karhavý pohľad. Ja viem, nemá sa počúvať za dverami. Alebo v tomto prípade zo schodov. Rýchlo som sa otočila a zmizla znovu v spálni, kde spinkala Lacey.
"Alex?" ozvalo sa za mnou. Bola to Dan.
"Ja viem, nemala som počúvať," pošepla som.
"O to nejde, Alex. Aj keď si nemala, ale už si to urobila. Už to nezmeníme," povedala Dan a sadla si vedľa mňa.  Chytila ma za ruku a jemne mi ju stisla.
"Bojím sa. Čo ak Zayn... Čo ak to bude chcieť? A raz to určite bude chcieť. Ja neviem,  či to dokážem. Či sa mu dokážem tak odovzdať," hovorila som.
"Hlavne nad tým nerozmýšľaj. Poznám Zayna. A počula si ho. Nechce ťa do ničoho tlačiť. To je jeho rozhodnutie a on ho tak skoro nezmení. Ver, že bude čakať, dokým nebudeš sama pripravená," presviedčala ma Dan.
"Ale čo ak nebudem nikdy pripravená?  A vôbec... Ako zistím, že som pripravená?" spýtala som sa.
"Kladieš zbytočné otázky, zlatko. Keď budeš pripravená, budeš to vedieť. V tej chvíli budeš vedieť čo robiť a čo chceš," povedala Dan.
"Ďakujem, že si tu," šepla som a objala ju.
"Pre teba vždy," šepla Dan, " a teraz poď dolu. Ak nezasiahneme, tak to nedokončia ani do polnoci."
Rozosmiala som sa.

Poznámka autorky: Hoy! Tak máte ďalšiu časť. Chcela by som vám tiež oznámiť, že po skončení tohto príbehu odo mňa žiadny ďalší nečakajte. Končím s písaním. Myslela som si, že deliť sa s vami o niečo,o časť môjho života bude niečo úžasné, ale vidím, že som sa mýlila. Je mi vážne ľúto že si o mne myslíte také veci, ako ste sa vyjadrili na mojom asku. Ak si o mne toto myslíte, tak ja vám tu zavadzať fakt nebudem...♀Alex♀

1 komentár: