piatok 24. januára 2014

Untitled -2. Díl

 
Title: Untitled
By: *market*
Part: 2

Louis
Chtěl jsem ji aspoň odvést domů. Byla na mě zlá, ale se jí nedivím. Sedl jsem si do auta a prohlížel jsem si mobil. Měla uvnitř kartu, na které byly uložené všechny kontakty. Vložil jsem kartu do svého mobilu. Našel jsem číslo do práce. Začal jsem tam volat.
„Prosím?“ozvalo se z druhé strany.
„Dobrý den. Potřeboval bych adresu na Stellu Baker.“
„Co jí chcete?“
„Přijel jsem z ciziny a mám jen číslo do práce,“vymýšlel jsem rychle něco.
„Dobře,“odpověděla mi paní z druhé strany. Nadiktovala mi adresu, slušně jsem poděkoval a zavěsil. Adresu jsem si pečlivě zapsal na papírek a schoval jej do kapsy. Ten mobil byl vážně rozbitý. Vlastně byl rozbitý kvůli mně a taky ten zničený kabát. Nastartoval jsem auto a jel jsem do nebližšího obchodu s mobily. Koupil jsem tam nejlepší a nejdražší mobil, co jsem tam viděl.
„Mobil je málo. Musím ještě něco přidat,“přemýšlel jsem nahlas. Nic mě nenapadlo, tak jsem jel domů. Pořád jsem nad tím přemýšlel.
„Hele, Louisi, že ty máš nějaký průšvih?“zeptal se mě u večeře Liam.
„No, průšvih ne, ale potřebuji poradit.“
„S čím?“zeptal se Niall.
„Kvůli mně nefunguje jedné holce mobil a zničil jsem jí kabát. Už jsem jí koupil nový mobil, ale ještě by to něco chtělo.“
„Je aspoň pěkná?“
„To si piš Harry.“
„Tak ji pozvi na koncert, co máme zítra. Aspoň nám ji představíš.“
„Dobrý nápad. Po večeři jí odvezu lístek do 1. Řady.“
„Jasně, ale v klidu si to dojez.“
„Klid Liame,“odpověděl jsem mu. Po večeři jsem rozbalil mobil a rovnou jsem do něj dal kartu. Napsal jsem k tomu dopis. Všechno jsem to zabalil a jel jsem na adresu, kterou mi nadiktovala ta paní. Úspěšně jsem to našel a povedlo se mi najít i schránku. Hodil jsem to do schránky a doufal jsem, že přijde. Odjel jsem domů a nezbývalo mi nic jiného, než doufat.
 

1 komentár:

  1. hmm... páči sa mi to... :) len tak ďalej, Market. teším sa na ďalšiu :*

    OdpovedaťOdstrániť