piatok 3. januára 2014

You light up my world... Part 28

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 28 - Bad dreams...

Happy New Year, sweeties xx


V minulej časti
Žeby to nebol len sen? Žeby bol naozaj v budúcnosti. Prezliekol sa a obrázok skryl do košele. Rozhodol sa, že ho bude nosiť stále pri sebe.


O 4 mesiace (11.9.2012)
 Pohľad rozprávač

A je to tu. Dlho očakávaný deň, na ktorý sa všetci tak veľmi tešili. Prvé narodeniny Lacey a Lux. Chalani si v dostatočnom predstihu rozložili úlohy na veľkú narodeninovú oslavu týmto dvom princezničkám. Každý mal na starosti niečo iné. Louis tortu, Harry balóny, Niall hračky, Liam ostatné občerstvenie. A Zayn? Zayn to všetko riadil. Skoro zinfarktoval, keď Louis objednal  tortu v tvare mrkvy. A Alex? Tá sa najprv snažila im tú oslavu zakázať, no keď videla, že je to beznádejné, tak to vzdala. Radšej sa im však do ničoho nemiešala. Väčšinu času strávila so svojou dcérkou, alebo so Zaynom. Lacey sa stala miláčikom celej skupiny a okolia. Harry s Louisom dokonca prežívali všetky jej prvýkrát viac ako Alex (Perverzáci! Samozrejme, že prvý krôčik, prvé zreteľné slovo, a iné...).

Pohľad Alex:

Zobudila som sa na hlasné buchnutie dverí. Vzápätí som cítila niečiu ruku pod mojím krkom. Preplašene som otvorila oči. Nie, už zase on... nie!
"Nechaj ma!" zachraptela som.
"Ale zlatko. Už dlho sme si spolu neužili, dcérka," zasmial sa tým svojim protivným smiechom.
"Pusť ma!" bojovala som s ním.
"Nepustím. Si moja a vždy aj budeš," zasmial sa znova a mne sa z toho jeho smiechu zdvíhal žalúdok. Zvolila som posledný pokus.
"Zayn! ZAYN pomoc!" začala som kričať na celý dom.
"Zayn? Hm... keď sa ti páči, môžeš vzdychať aj to meno. Nedbám," zaškeril sa.
Zrazu mojím telom akoby trhlo. Keď som otvorila oči, na chvíľu som bola dezorientovaná.
"Pšššt, bol to len sen, neplač," šepkal mi niekto do ucha.
"Zayn," šepla som ešte stále neuvedomujúc si realitu.
"Som tu, zlatko. Bol to len zlý sen. Ďalší zlý sen," šepkal mi a hladil ma po chrbte.
"Keď on je ešte stále niekde vonku," šepla som.
"Ja viem, ale nedostane sa k tebe. Sľubujem. Nechápem, ako môže byť polícia tak neschopná,"  zamračil sa.
"Ostaň tu so mnou, prosím," zašepkala som.
"Neboj sa, ostanem," sľúbil mi. Ľahol si ku mne do postele a prameň vlasov mi zastrčil za ucho.
"Dobrú noc," šepla som.
"Aj tebe, zlatko," povedal a dal mi letmý bozk na čelo. Uložila som sa v jeho náručí a zaspala konečne bezsenným spánkom.
Prebudila som sa vďaka jemnému bozku, ktorý som ucítila na perách. S úsmevom som pootvorila oči. Bola som si istá, že je to Zayn.
"Bré ránko," zaškeril sa.
"Aj tebe," odpovedala som rozospato.
"Mali by sme vstávať. Harrymu sa podarilo nechtiac puknúť už 5 balónov,"  oznámil mi.
"Šikovný," zašomrala som. Vzápätí sa ozval znovu rachot a na to Laceyn smiech.
"Už 6," poznamenal Zayn, vzápätí sme sa rozosmiali.
"Tak poď, vstávame," zasmiala som sa a vyliezla z postele.
"Som ti v pätách, zlatko," zasmial sa Zayn.


Poznámka autorky: My sweethearts... :) Poviedka sa pomaly ale isto blíži k svojmu koncu a ja som sa rozhodla pre sad end...
 ALE HOUBY!
 Zľakli ste sa, čo?
:D :D
Ale nie, teraz vážne...  Túto časť chcem venovať všetkým vám, čo môj blud čítate a chcem vám zároveň popriať všetko dobré do nového roku 2014 :)
S láskou ♀Alex♀ & kopajúci Špunt ;)

1 komentár:

  1. Blíži ku koncu? No na tom sme sa nedohodli :-D sad end však skúsila by si...j to super a teším sa na ďalšiu :-)

    OdpovedaťOdstrániť