pondelok 2. decembra 2013

You light up my world... Part 23 2/2

Part 23 - School day 2/2


V minulej časti
"Už idem," odkričala som, "Postaráš sa o ňu? Musím ísť." otočila som sa na Zayna
"Jasné. Ale Marco..."
"Áno, Marco ide so mnou. Nie som z toho dvakrát nadšená, ale ide. Môžete byť pokojný!" povedala som a utekala von, aby som stihla školu.
"Sekne ti to," počula som ešte za sebou Zayna



 Len čo sme prišli do školy. Hneď sa na mňa upriamila všetka pozornosť. S dvojmetrovým obrom v pätách som sa ani nečudovala. To, že so mnou v škole môže byť už bolo vybavené. Prvé hodiny na mňa všetci čumeli. Angličtinárka ma dokonca vyvolala odpovedať. Marco skoro šiel so mnou aj pred tabuľu. Čo bolo ale divné, moji bývalí priatelia, tí čo ma odvrhli, keď som otehotnela zrazu boli ku mne milý. Aj keď Marco nikoho z nich nepustil ku mne bližšie, ako na štyri kroky, za čo som mu bola z časti vďačná. Na obede som si sadla k môjmu stolu.
"Ehm... prepáč. Môžem si sadnúť k tebe?" ozval sa dievčenský hlas. Zdvihla som hlavu. To dievča som nepoznala. Nevedela som, že sem chodí na školu.
"Jasné," usmiala som sa na ňu.
"Som Diana," usmiala sa na mňa.
"Ja som Alex a toto je Marco, môj bodyguard," povedala som.
"Bodyguard? Ty musíš byť slávna! Alebo bohatá," hovorila s obdivom.
"Ani jedno, ani druhé. Je to omnoho komplikovanejšie," odpovedala som jej.
"Aha. Ja som sem prestúpila len pred troma týždňami, ale ešte som ťa tu nevidela," povedala mi.
"Mala som menšie osobné problémy," odpovedala som jej.
"Aha. Tak to chápem. Tiež som to nemala ružové v poslednej dobe," šepla. Toto som využila. Nechcela som sa baviť o sebe, aj keď ma zaujímalo, prečo si vlastne vybrala mňa ako niekoho s kým sa bude baviť.
"Čo sa stalo?" spýtala som sa.
"Pred dva a pol mesiacom mi zomrel otec. Bývali sme v Dubline a moja mama chcela vypadnúť preč. Všetko jej to tam pripomínalo otca. Potom dostala ponuku na prácu v Londýne a tak sme sa presťahovali sem," hovorila. Jej hlas sa mierne chvel.
"Nevieš si ani predstaviť, ako veľmi ti rozumiem. Môj otec zomrel, keď som mala 6," povedala som jej.
"Ou," zašepkala Diana.
"Presne," usmiala som sa, "ale poďme sa baviť o niečom inom, kým sa tu obe rozplačeme."
"Dobrý nápad," usmiala sa Diana.
"Takže ty si z Írska? Aké to tam je?" spýtala som sa.
"Úžasné. Milujem Írsko! Naučila som sa byť hrdá na svoju krajinu. Tak, ako je Niall hrdý na svoje Írsko," povedala nadšene.
"Budem hádať. Directionerka, že?" spýtala som sa s úsmevom.
"Áno," usmiala sa.
"Koho z nich máš najradšej?" spýtala som sa.
"Kučeravú hlavu," odpovedala mi, "a ty?"
"Ehm... Ja neviem... " povedala som. Mám jej povedať, že milujem Zayna? Keby tak vedela, že má chalanov tak nablízku. V tom mi napadlo, prečo jej neumožniť stretnúť sa s nimi?
"Akože nevieš?" spýtala sa s nadvihnutým obočím.
"Vieš čo? Po škole so mnou pôjdeš domov. Teda, tam, kde teraz bývam a všetko ti vysvetlím. Vieš, je to trošku komplikované," usmiala som sa.
"Znamená to, že sme kamarátky?" spýtala sa. V jej hlase som cítila akoby strach, ale aj nádej.
"Ak chceš..." odpovedala som jej.
"Čo máš ďalšiu hodinu?" spýtala sa.
"Teóriu hudby," odpovedala som jej.
"Aj ja! Tak to končíme spolu!" zvolala nadšene. Dojedli sme a spolu s Marcom za pätami sme sa pobrali na ďalšiu hodinu.



Poznámka autorky: Moje zlatíčka (TessMalik, Lola, Lenka, Maggie ^^, Otravná osôbka) určite už viete, prečo vás spomínam... Áno, táto časť je pre vás ;) Dúfam, že ste si ju užili... Budem trošku prezrádzať dopredu, ale tí, čo chcete Alex A Zayna spolu,.... už čoskoro... ;)
PS: Tento príbeh od teraz aj na Wattpade ;) Kto chce, tu je link http://www.wattpad.com/story/10277918-you-light-up-my-world-zayn-malik-fanfic
... Do dvoch týždňov by tam už mali byť komplet všetky časti ;) ďakujem Beatrix, ktorá znova pre mňa spravila obrázok na cover pre Wattpad... Ty sa ale máš so mnou...
With all love, Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & špunt ;)

1 komentár:

  1. Ou krásna časť, naozaj :) Som rada, že si našla novú kamarátku, DInana, hneď ma napadla tá pesnička :) Alex a Zayn už čokoro, no konečne, teším sa na to awwww :3
    S láskou Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť