nedeľa 24. novembra 2013

You light up my world Part 23 1/2



Part 23 - School day 1/2



V minulej časti
"Tak sa aspoň pokús zaspať. Ostanem tu, kým nezaspíš," sľúbil som jej. Vyzul som si topánky a ľahol si vedľa nej. Zrazu akoby si uvedomila že sa jej dotýkam a ušla. Ľahla si vedľa mňa a dávala pozor, aby sa ma nedotýkala. Po chvíľke jej viečka klesli a dych sa jej upokojil. Bola tak krásna. Po chvíli sa zahniezdila a nakoniec skončila natlačená na mne s hlavou na mojej hrudi. Pousmial som sa. Ako si dávala pozor aby sa ma nedotkla, keď zaspávala a teraz sa okolo mňa ovinula ako brečtan. Po chvíli som zaspal aj ja.


Pohľad Danielle
"Dan! Vstávaj," hustil do mňa niekto. Unavene som roztvorila oči.
"Čo je El?" spýtala som sa.
"Alex ide do školy! Musíme zabrániť módnej katastrofe. Nie žeby nemala vkus, ale ona pôjde zas celá v modrom!" hovorila El.
"Veď ju nechaj. Je to je štýl," zaprotestovala som a pretočila sa na druhú stranu.
"Veď to nie je fér. Musíme ju naučiť, že existujú aj iné farby! Ty si nevidela jej šatník, že nie?" hustila do mňa El.
"Tak už choď, nech sa môžem vyspať!" ozvalo sa z druhej strany postele.
"Tak to ti teda ďakujem za podporu Liam!" sykla som a vyliezla z postele.
"Nie je zač," odpovedal ospalo. Potom sa pretočil na druhý bok a do sekundy bol znova tuhý. Pretočila som oči a pobrala sa aj s El k Alexinej izbe. Vošli sme dnu. Alex ešte spala, no nebola sama. Zayn ležal na posteli vedľa nej. Ona okolo neho bola omotaná ako brečtan. Usmiala som sa.
"Žeby sa tí dvaja konečne dali dokopy?" spýtala sa El šeptom.
"Kiežby," zašepkala som.
"Alex! Alex!" jemne som s ňou zatriasla. Ona rozospato otvorila oči.
"Nestihneš školu," dodala El. Alex bola rýchlosťou blesku z postele.
"Ďakujem, že ste ma zobudili," povedala a utekala do kúpeľne.

Pohľad Alex
Keď som vyšla z kúpeľne, stretla som sa z dvoma nadvihnutými obočiami.
"Čo je?" spýtala som sa.
"Čo tu robí náš Narcisko?" spýtala sa Dan.
"Mala som nočnú moru a on ma počul a prišiel. Ale nič sa nestalo. Len sme zaspali," povedala som.
"To je nám jasné. Keby sa niečo stalo, spali by ste nahý," usmievala sa El.
"Prečo ste vlastne vstali tak skoro?" spýtala som sa.
"Sme tvoja módna polícia! Chceme vidieť, v čom pôjdeš do školy!" odpovedala El a zamieril k mojej skrini. Pozrela som na Dan, či to El myslí vážne. Tá iba pokrčila plecami.
"Obleč si toto a toto," hodila po mne niečo El.
"Ja sa pred ním nebudem prezliekať!" zaprotestovala som a ukázala na Zayna spiaceho na posteli.
"Neboj sa, jeho len tak niečo nezbudí. Nikdy nevstáva skôr ako o desiatej, ak nemusí," povedala Dan.
"Tak fajn," zašomrala som. Obliekla som si, čo mi El vybrala. Chvíľu si ma znalecky obzerala.
"Nie! Počkaj! O chvíľu som späť!" zvolala a niekam utekala.
"Čo to?" spýtala som sa.
"To je El. Na to si musíš zvyknúť," pokrčila ramenami Dan. El sa vrátila s nejakými čiernymi šatami. Vpredu na nich bola veľká hlava mačky. V rukách držala kotníkové topánky na podpätku.
"Toto si obleč!" povedala.
"Nie! Rozhodne nejdem s holými rukami a nohami," protestovala som.
"Fajn! Tak tu máš," zakňučala a hodila po mne modré legíny.
"Nemôžem konversky?" spýtala som sa.
"Nie!" tentoraz mi zhrozene odpovedali obe.
"Fajn, veď som nič nepovedala," bránila som sa. El odniekiaľ doniesla modré dámske sako. Chvíľu sa mi hrala s vlasmi a namaľovala ma. Make-up som na sebe nemala už ani nepamätám. Vložila som si do očí moje modré šošovky.
"Tu máš! Táto kabelka ti pasuje k tvojmu outfitu," povedala Dan a podávala mi veľkú čiernu kabelku.
"Vďaka," usmiala som sa na ňu.
"Marco ťa bude čakať o 20 minút pred domom," povedala Dan a šla von. El niekam zmizla a vrátila sa aj s Lacey.
"Tento drobec sa dožadoval mamini," usmiala sa. Vzala som ju od nej a chvíľu som sa s ňou hrala.
"Adu adu!" zakričala z celého hrdla. Zayn až nadskočil na posteli. Vzápätí sa zmetene obzeral okolo seba.
"Bré ráno," usmiala som sa.
"Bré ráno," zamumlal rozospato. Lacey k nemu doračkovala a sadla si pred neho.
"Adu!" zasmiala sa ukazujúc na Zayna.
"Ja nie som Adu, ja som Zayn," povedal jej. Ona na neho chvíľu hľadela. Potom sa pozrela na mňa.
"Adu!" zopakovala ukazujúc na Zayna. Zasmiala som sa.
"Nič sa nedá robiť Zayn. Odteraz si proste Adu," zasmiala som sa.
"To znie tak dievčensky! Vyzerám ako dievča?" spýtal sa.
"Tak ju nauč povedať Zayn, alebo nebuď narcis," vyplazila som na neho jazyk.
"Alex!" ozvalo sa s chodby.
"Už idem," odkričala som, "Postaráš sa o ňu? Musím ísť," otočila som sa na Zayna
"Jasné. Ale Marco..."
"Áno, Marco ide so mnou. Nie som z toho dvakrát nadšená, ale ide. Môžete byť pokojný!" povedala som a utekala von, aby som stihla školu.
"Sekne ti to," počula som ešte za sebou Zayna.


Poznámka autorky: Moje zlatíčka (TessMalik, Lola, Lenka, Maggie ^^, B, Otravná osôbka) táto časť je pre vás. Neviem, čo vám mám napísať, snáď len, že ďakujem, že tieto moje blbosti čítate a komentujete. :)
A Pat... síce som ti už povedala, čo som chcela, ale aj tak to asi radšej znova napíšem. Viem čo si o celom mojom 1D šialenstve myslíš a o to viac si vážim, že si mi zanechal komentár, aj keď si myslím, že si mi to mohol povedať, do očí, keď už spolu bývame... Nemyslíš, zlatko? :*
With all love, Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & špunt ;)

1 komentár:

  1. V prvom rade ďakujem za venovanie. No, časť skvelá, však ako inak?! :O :D No a náhodou, keď som si prečítala komentár od Pata bolo to zlaté, ale naozaj nechcem vedieť čo si myslí o tom šialenstve 1D :DD Adu:D Chudák Zayn :D Tešíím sa veľm na ďalšiu.
    S láskou Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť