nedeľa 15. decembra 2013

You light up my world... Part 25



Part 25 - Štúdio




V minulej časti:
"Je krásna," usmiala sa a pohladila ju po hlávke.
"Krásna ako jej mama," ozval sa Zayn zamyslene. Prekvapene som na neho pozrela. To myslí vážne?
"Čo je medzi tebou a Zaynom?" podpichla šeptom Diana. Pritom sa na mňa škerila ako mesiačik na hnoji.
"Nič!" odpovedala som.
"Nevyzerá to tak," šepla a ďalej sa vyškierala.


Celú cestu sa na mňa Diana vyškierala a dívala sa pohľadom ala "Ja viem, že medzi vami je niečo viac! A prídem na to!" Aby toho nebolo málo. Harryho pohľad sa zasekol na jej tričku. Ona si to síce nevšimla, ale Hazz jej celý čas čumel na prsia. Myslím, že to budeme musieť prebrať s El a Dan.
"Prídu za nami aj El a Dan?" spýtala som sa, keď sme už boli v štúdiu.
"Yop. Moja Mrkvička a Mummydirectioner tu budú do dvoch hodín," zaškeril sa Louis.
"Louis! Vieš že Dan nemá rada, keď ju tak voláš," ozval sa Liam.
"Ale teraz tu nie je, takže to nepočuje," žmurkol Louis na Liama.
"Bože môj," zasmiala sa Diana.
"Čo?" spýtal sa Louis.
"Vy ste vážne tak strelení, ako sa o vás hovorí," zasmiala sa.
"Áno, to sme my, piati idioti," zasmial sa Hazz.
"Hovor za seba," sykol po ňom Liam.
Takto sa naťahovali počas celej skúšky. Dan skoro prizabila Louisa, keď sa preriekol a oslovil ju Mummydirectioner. Definitívne som si potvrdila, že tí piati nevedia byť ani na chvíľu normálni! Veď prečo naspievavať pesničku normálne, keď zistili, že vedia spievať aj keď robia stojku na rukách... Skoro sa im podarilo roztrepať bubny a klavír. Nehovoriac o tom, že si to odniesla Niallova naojbľúbenejšia gitara, na ktorú sa nechtiac zrútil Hazza. Niall sa s nimi odvtedy odmietol rozprávať a bavil sa už len s nami, z čoho bola Diana trošku na vetvy... Nakoniec sa však dovalil Paul. Vyvrieskal sa na nich, že nie sú normálni a že ich tu naposledy nechal samých.
Domov sme sa dostali až neskoro večer. Cestou sme Dianu zaviezli domov. Lacey mi už spokojne spinkala v náručí. Keď som ju uložila do postieľky, zobudila sa, tak som ju hneď vybrala z postieľky. Sadla som si ňou v náručí do hojdacieho kresla, čo chalani kúpili. Lacey mi hneď začala cucať časť trička. Bola hladná. Nechcelo sa mi ísť do kuchyne po mlieko, tak som sa rozhodla, že ju nakŕmim priamo.

Pohľad Zayn:
"Alex?" vošiel som do Laceyinej izby. Vzápätí som si musel zakryť oči. Chápete, zo slušnosti...
"Prepáč, nevedel som, že..." začal som koktať. Nevedel som, čo povedať. Alex sa podarilo jednou rukou prehodiť cez seba deku, aby sa zakryla. Pod dekou zmizla aj Lacey.
"Ja len že Niall je hladný, tak ideme objednať nejakú pizzu. Prišiel som sa spýtať, či niečo chceš," vysúkal som zo seba rýchlo.
"Hm... Snáď by si mi mohol zachrániť jeden kúsok. Je jedno akej. Viac fakt nechcem," usmiala sa na mňa.
"Fajn, tak ja idem," otočil som sa a rýchlo vypadol z izby.
"Ty si ale debil!" nadával som si,"vždy klop, keď niekam vchádzaš!"

Pohľad Alex:

Keď Zayn vyšiel z izby rozosmiala som sa. Vyzeral tak vtipne. Tak rozhodene. Nevedel, čo má v tej chvíli robiť. Dokŕmila som Lacey a počkala, kým si odgrgne. Snažila som sa ju uspať, tak som sa prechádzala len tak po dome hojdajúc ju v náručí. Podarilo sa mi to asi po 20 minútach. Potom som ju odniesla späť do jej izby a uložila do postieľky. Zbehla som za ostatnými do kuchyne.
"Zachránil som ti kúsok pizze! Pri Niallovi to nebolo vôbec ľahké," priplachtil ku mne hneď Zayn. Zrejme už prekonal šok z pred pol hodiny.
"Vďaka," usmiala som sa.
"Chcel by som ti niečo ukázať," šepol nesmelo.
"Čo?" spýtala som sa zvedavo.
"Uvidíš," žmurkol na mňa. Ťahal ma von na terasu. Tam sme zastali.
"Zayn?" spýtala som sa nechápavo.
"Teraz musíš zavrieť oči," povedal...



Poznámka autorky: Ešte stále nič :P Ale nie, už teraz vážne! Prisahám, že ďalšia časť už bude zlomová! Vážne! :D
BTW: Asi si pamätáte anketu, čo som robila dávnejšie. Ako dôkaz Zaynovej lásky vyhral jednohlasne (8/8hlasov) romantický piknik pod hviezdami... Tak dúfam, že sa mi ho podarí opísať tak, aby ste s tým boli spokojný :)

For Lola, Lenka, Veronika, Maggie ^^; :)))) ; TessMalik; XoXoKoKso; Syl...
With all love, Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & špunt ;) 

1 komentár:

  1. Ano a teraz ju zobre na ten piknik pod hviezdami a vyzná jej lásku a bobozkajú sa, však? Však, však? :D Musííí!!!

    OdpovedaťOdstrániť