nedeľa 15. decembra 2013

Prečo nie rovno všetkých piatich

Title: Prečo nie rovno všetkých piatich
by: Beatrix Pinekely
Warning: Sexual connect with 4/5 band members; vyskytuje sa ruský jazyk

Uchylarina na n-tú :D 




"Anas! Príďte ku mne!" zakričal za mnou môj šéf.
"Áno, pane? Čo potrebujete?" spýtala som sa.
"Vaša kolegyňa, Kristen práve dostala výpoveď. Dávam vám šancu. Do pondelka rána potrebujem dobrý článok! Ešte lepší, ako tie, čo písala Kristen. Beriete túto výzvu?" spýtal sa ma. Nevedela som, čo mám povedať. Bol by to pre mňa splnený sen. Môj prvý článok uverejnený v novinách. Ale vedela som, aký článok odo mňa chce. Kristen písala erotické príbehy do nášho erotického časopisu. Tentoraz však erotický príbeh chce odo mňa. Dokážem to?
"A čo, ak nebude dobrý?" spýtala som sa.
"Tak pôjdete za Kristen," povedal. Presne som vedela, čo tým myslí.
"Ale, ja neviem tak písať, ako ona," povedala som.
"Ale viete. Ak potrebujete inšpiráciu, choďte do nejakého baru, zbaľte niekoho, vyspite sa s ním a potom o tom napíšte, najlepšie nejakú celebritu. Do pondelka si môžete vziať voľno. Mne je to jedno, len chcem mať pondelok na stole buď úžasný článok, alebo vašu výpoveď," povedal. Nasucho som prehltla.
"Budem sa snažiť nesklamať," šepla som.
"Prajem veľa šťastia, Anastasia," povedal a jasne mi dal najavo, že rozhovor so mnou práve ukončil. Vyšla som z jeho kancelárie. Okamžite som si vypísala dovolenku a šla domov. Nepáčilo sa mi, čo mám urobiť, ale ak nechcem prísť o prácu, nemám na výber! Hodiny som strávila pred zrkadlom, aby som našla na seba niečo, v čom by som vyzerala dostatočne sexy, ale nie zasa zúfalo. Prvýkrát v živote som ďakovala bohu, že som prsia zdedila po svojej mame a že aj keď som chudá ako lata, tak mám riadne veľké prsia a nie sú silikónové. Prvýkrát som ďakovala svojmu ruskému pôvodu. Umyla som si vlasy. Asi prvýkrát po dlhom čase som si ich nechala kučeravé, aké prirodzene sú a nežehlila som si ich. Ešte make-up a mohlo sa ísť. Šla som do kamarátovho baru. Aj tak som mu už dávnejšie sľúbila, že sa tam zastavím.
"Páni! Niekto ide loviť. Chýba ti sex, Anas?" podpichol. Trepla som ho do ramena.
"Nie, bohužiaľ som tu pracovne," vzdychla som si a všetko mu vysvetlila.
"Takže ty chceš celebritu? Tak počkaj, zhruba o takých 5 minút tu budeš mať hneď päť," zasmial sa. Kukla som na neho či to myslí vážne.
"Poznáš One Direction?" spýtal sa.
"Yop! Sú teraz veľmi slávni. Ale žeby som bola Directioner, či ako sa volajú ich fanúšičky, tak to nie. Ale ten blondiačik je sexy," zasmiala som sa, "vlastne, všetci piati sú sexy."
"V poslednom čase dosť často navštevujú môj bar. Aha. Už sú tu," povedal a nenápadne ukázal k dverám.
"Najľahším úlovkom pre teba bude Harry, ten kučeravý. Ten tu vždy prefikne nejaké dievča hneď na záchodoch. Ale aj Zayn, ten čiernovlasý sa dá ľahko chytiť do sietí. Louisa, toho v prúžkovanom tričku len musíš trošku alkoholom priviesť do nálady a spraví všetko aj nemožné. Najťažšie je asi získať Nialla a Liama. Liam totiž nepije a je to ten vždy zodpovedný a Niall, ten čaká na tú pravú... Debil! Nevie, o čo prichádza," horúčkovito mi John opisoval všetkých piatich. Musia sem chodiť často, keď už stihol toto všetko vypozorovať.
"Zayn sa na teba pozerá," upozornil ma. Pohodila som vlasmi a obzrela sa, akože niekoho hľadám. "Náhodne" som sa stretla so Zaynovým pohľadom. Milo som sa na neho usmiala a otočila sa späť k baru.
"Počkaj! Chceš povedať, že ten blondiačik je ešte panic?" spýtala som sa a z diaľky si ho obzerala. Zachytil môj pohľad a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala. Zayn, ktorý sedel vedľa neho stuhol. Tiež ma sledoval pohľadom a zjavne sa mu nepáčilo, že môj pohľad padol na blondiačika, sediaceho vedľa neho.
"Vyzerá to tak," zasmial sa John.
"Hmm... Tak ten bude čerešnička na torte," zasmiala som sa.
"Tak koho si si vybrala?" spýtal sa.
"Prečo si vyberať, keď môžem mať všetkých?" zasmiala som sa.
"Rúbeš privysoko," povedal mi.
"Nekecaj. Nalej mi niečo, ale nie silné, oni si musia myslieť, že som opitá, ale potrebujem byť triezva," povedala som mu.
"Nechceš naliať len vodu?" spýtala sa.
"Haha! A keď naleješ mne, tak do päť pohárov nalej niečo extra silné, zanesieš im to a povieš, že to je odo mňa. Neboj sa, redakcia to preplatí," zasmiala som sa. John urobil, ako som mu kázala.
"My sme si nič neobjednali," bolo počuť Liama.
"To posiela tamtá dievčina pri bare," povedal im John. Všetci sa naraz pozreli na mňa. Zakývala som im a zdvihla svoj pohárik. Perami som naznačila "na zdravie" a vyexovala ten pohárik. Ten debil John mi tam dal vodu! Zaškrtím ho! Chalani sa ale nechceli nechať zahanbiť, tak urobili to isté, ešte aj Liam.
"Toto bude ešte zaujímavé," zasmial sa John, keď prišiel späť k baru, "ešte aj Liam pil, chápeš to?" spýtal sa ma. Len som mykla plecami.
"Nalej mi niečo! A tentoraz nie vodu, prosím!" sykla som po ňom. Zasmial sa.
"Chcela si sa neopiť," pripomenul mi.
"Prosím ťa. Som Ruska. My znesieme veľa," zasmiala som sa. Vyexovala som pohárik tentokrát už naozaj vodky.
"Zatancuješ si so mnou?" spýtal sa niekto za mnou. Otočila som sa. Stál tam Zayn. Usmiala som sa.
"S radosťou," zasmiala som sa. Odtiahol ma na parket. Celý čas som sa okolo neho zvodne vrtela. Začala hrať pomalá pesnička. Natisol si ma na seba. Jeho ruky sa najprv statočne držali môjho pásu, ale keď som sa akože zakolísala, natisla sa viac na neho a pritom sa riadne otrela o jeho rozkrok, jeho ruky sa pomaly začal spúšťať k môjmu zadku. Stisol mi ho a ja som zhíkla.
"Poďme niekam preč," šepol.
"Počkaj chvíľku," zasmiala som sa. Odbehla som k baru, "ešte stále máš kľúče od toho prázdneho bytu hore?" spýtala som sa.
"Tu máš. Takže Zayn bude prvý?" zasmial sa. Len som prikývla a vrátila sa k Zaynovi. Bez slova šiel za mnou. Ledva som stihla zvnútra zavrieť dvere, už ma na ne natlačil. Vzdychla som, keď sa mi prisal na krk. Odtlačila som ho k posteli a hodila ho na ňu. Sadla som si na neho obkročmo a začala mu rozopínať gombíky na košeli. Pritom som sa párkrát obtrela o jeho kamaráta, ešte uväzneného v nohaviciach. On vždy zavzdychal.
"Тебе ето нравиться да?" /Páči sa ti to, hej?/ spýtala som sa po rusky. On na mňa len vytreštil oči. Zrejme po rusky nerozumel ani slovo. Zasmiala som sa.
"Ты не знаеш по русский? Подожди, я выучу тебя," /Nevieš po rusky? Počkaj, naučím ťa./ šepla som mu zvodne do uška.
"Prosím, hovor anglicky," šepol
"Neboj sa. Aj rusky sa naučíš, pri mne," zasmiala som sa, "Да да, я выучу тебя!" /tak tak, naučím ťa to/ zopakovala som znova po rusky. Potom som ho rýchlo zbavila všetkého oblečenia. On urobil to isté. Prevalil ma pod seba. Nemienila som protestovať. Bola som zvedavá, čo chce spraviť. Hlavou sa prepracoval do môjho lona a začal ma uspokojovať jazykom. Prehýbala som sa v chrbtici. Ten chalan rozhodne nebol žiadny amatér.
"Ещё!" /ešte, viac/ zavzdychala som a pritískala jeho hlavu ešte bližšie k svojmu lonu. Už mi chýbal len kúštiček do dosiahnutia orgazmu. Ten debil prestal. Vzápätí však už bol vo mne so svojim kamarátom. Nečakal, kým si zvyknem, hneď začal prirážať ako šialený. Nie, žeby mi to vadilo. Užívala som si to. Vykrikovala som všetky ruské slová, čo mi v tej chvíľke napadli a ďakovala som bohu, že mi nerozumie.
"Ani neviem tvoje meno," vysúkal zo seba medzi vzdychmi.
"Anas... Anastasia," vyslovila som s ťažkosťou.
"Anastasia!" zvrieskol, len čo som stihla dopovedať a urobil sa do mňa.
"ZAYN!" zvrieskla som pár sekúnd po ňom a tiež sa nechala unášať vlnou orgazmu. Len čo som trošku pochytila dych, začala som sa obliekať. Zayn na mňa začudovane hľadel.
"Čo je? Potom zamkni a vráť kľúče barmanovi," žmurkla som na neho, keď som odchádzala. "A ešte niečo. Toto sa nikdy nestalo," dodala som a už naozaj odišla. Zbehla som späť do baru. Johnovi som povedala, nech si kľúče pýta od Zayna a šla som tancovať. Po chvíľke sa na mňa na parkete prilepil už trošku opitý Harry. Hneď ma začal chytať za zadok.
"Upokojte sa, pán Styles, ináč sa urobíte hneď tu na parkete," šepla som mu zvodne do ucha.
"Ako sa voláš?" spýtal sa.
"Anastasia, ale volajú ma Anas," povedala som.
"Už si skúšala trojku, Anas?" sykol mi do ucha on.
"Nie," šepla som.
"A chceš?" spýtal sa. Prikývla som. Rozmýšľala som, koho z chalanov si chcel prizvať. Nemusela som dlho uvažovať. Harry žmurkol na Louisa. Samozrejme. Larry, kto iný. V sekunde už pri mne obaja boli a ťahali ma preč z baru. Zavolali taxík a odviezli sme sa k ich vile. Skončili sme v Harryho izbe. Myslím. Hneď som sa na nich oboch vrhla. Striedavo som ich bozkávala. Zatiaľ sme sa navzájom vyzliekali. Bolo ťažké vybrať si, kým začnem, ale nakoniec som sa rozhodla pre Harryho. Vzala som si jeho kamaráta rovno do pusy. Chcela som Louisovi pomáhať rukou, ale nejako som ho nemohla nájsť. Louis bol už za mnou a kým som ja robila dobre Harrymu, on sa premiestnil na môj klitoris a lízal mi ho. Po chvíli som malého Harryho vymenila za malého Louisa a aj oni dvaja si vymenili prácu. Harry však nepokračoval jazykom, ale ho do mňa rovno vrazil. Zalapala som po dychu a trošku uhryzla Louisa. Ten zastenal, ale rozkošou. Bolo zvláštne, že sme sa všetci traja urobili naraz. Naznačili, že sa mám postaviť. Louis bol v momente predo mnou. Vydvihol si ma do náruče. Automaticky som si nohy obmotala okolo jeho pásu a nasadla na jeho kamoša. Harry prišiel zozadu a tiež ho do mňa vrazil. Vzdychala som na striedačku ich mená. Moje meno nikdy neznelo krajšie, ako keď ho tí dvaja dvojhlasne vzdychali. Všetci traja sme zvrieskli ako divé šelmy, keď sme znova naraz dosiahli vrchol. Všetci traja sme sa zvalili na posteľ. Louis po chvíľke odišiel, čo ma utvrdilo v tom, čia je toto izba. Chcela som aj ja odísť, ale Harry ma stiahol späť k sebe. Ostala som ležať. Odídem až ráno. Aj tak by som asi po ceste zaspala...

Ráno som zaliezla do kúpeľne. Vychádzala som zo sprchy, keď dnu vošiel Liam.
"Prepáč. Nevedel som, že si tu," povedal a rýchlo si zakryl oči. Mal zakrývať niečo iné.
"Prečo si zakrývaš oči? To som taká škaredá?" spýtala som sa smutne.
"Nie! To nie! Ja len..." nestihol dopovedať. Pritisla som sa na jeho pery a zároveň som mu rukou prešla po kamarátovi, ešte v nohaviciach. Zavzdychal do bozku. Rýchlo som zamkla dvere do kúpeľne a začala ho vyzliekať.
"Anas. Nemali by sme," povedal.
"Vieš moje meno?" spýtala som sa.
"Zayn mi ho prezradil," povedal a usmial sa na mňa.
"Stavím sa, že si v sexe lepší, ako tí traja," šepla som mu zvodne do ucha.
"To si píš, že hej," šepol. V hlase mu bolo počuť nadržanosť. Okamžite sa prisal na moje pery. Pomohla som mu z nohavíc a treniek, a vrátila som sa do sprchy. Došiel za mnou. Hneď ma začal hladiť po celom tele. Potom sa jednou rukou začal venovať prsiam a druhou tomu citlivejšiemu miestu. Už len pri jeho jemných dotykoch som mala pocit, že sa urobím, nie to, keď do mňa vošiel hneď dvoma prstami. Vzdychala som do jeho úst a zároveň sa hrala s jeho kamarátom.
"Liam!" vykríkla som a urobila sa. Zároveň som zrýchlila pohyby, čo som vykonávala rukou. O chvíľu vystriekol a skoro celý sprchový kút bol od jeho spermií. Na nič nečakal a skoro okamžite bol vo mne. Čakala som, že bude jemný, veď je to taký slušňáčik chlapec, ale mýlila som sa. Hneď začal prirážať ako splašený. A stále zrýchľoval. Už som myslela, že sa viac nedá, no on stále a stále naberal na tempe.
"Liáááá..." dostala som zo seba.
"Na tri..." šepol. "1... 2... 3! Liam! Anas!" zvrieskli sme obaja naraz. Podlomili sa mi kolená. Keby ma Liam nedržal pevne okolo pása, asi by som skončila na zemi. A znova to bol ten jemný Liam. Ten starostlivý. Pevne ma držal v náručí. Vzal sprchoví gél a znova ma začal umývať. Užívala som si jeho dotyky.
"Tak? Bol som lepší, ako tí traja?" spýtal sa.
"Samozrejme," šepla som mu. On sa usmial. Vyliezli sme zo sprchy a navzájom sa usušili.
"Viem o čo ti ide a upozorňujem ťa. Nialla do postele nedostaneš," povedal mi s úsmevom a odišiel z kúpeľne. Chvíľku som ostala stáť ako obarená. Rýchlo som sa ale spamätala a obliekla sa.
"Mysli si, čo chceš. Niall bude nakoniec aj tak môj," šepla som k zavretým dverám. Upravila som sa pred zrkadlom a vyšla von. Nebolo ťažké nájsť Niallovu izbu. Len dvoje dvere boli zavreté, tie, z ktorých som pred tým vyšla, čo patrili Harrymu a ešte jedny. Vošla som tam, akoby nič. Niall sa práve obliekal, bol len v trenkách.
"Och prepáč. Toto asi nie je Hazzova izba," šepla som rýchlo a otočila sa.
"Počkaj, Anas!" šepol. Presne na to som čakala.
"Budem hádať, Zayn vykecal moje meno, čo?" spýtala som sa a otočila sa k nemu.
"No, odkedy ste aj s Larrym zmizli z baru, tak sa opíjal do nemoty a rozprával nám aj také veci, čo sme vedieť nepotrebovali," povedal trošku pobavene.
"Napríklad?" spýtala som sa.
"No... To nechceš vedieť. Bol veľmi nezdvorilý vo svojom vyjadrovaní a ja také slová nepoužívam," povedal.
"To je také cute!" pomyslela som si, "on nepoužíva sprosté slová!"
"Aha," šepla som a zvodne som sa usmiala.
"Som jediný, čo? Už si dostala aj Liama, že?" spýtal sa na rovinu. Ostala som stáť s otvorenými ústami. Nevedela som, čo povedať.
"Prečo to robíš?" spýtal sa znova, keď som mu neodpovedala. Moje mlčanie bral ako súhlas. Neviem prečo, ale hociktorému z tých štyroch by som dokázala klamať do očí, ale jemu som nedokázala. V hlave mi behalo tisíc výhovoriek, ako sa z tohto vykrútiť, ale nepoužila som ani jednu. Keď som mu pozrela do očí, nedokázala som to.
"To by si nepochopil," šepla som.
"Ale pochopil. Ver, že áno," povedal mi.
"Nie, nepochopil. Ja... už pôjdem," šepla som rýchlo a ušla tak ako z jeho izby, aj z domu. Bežala som, až kým som nebola aspoň tri ulice od toho domu. Potom som si zavolala taxík a šla domov. Len čo som za sebou zavrela dvere, spustila som sa popri stene. Stál mi ten článok za to?

PONDELOK - Redakcia časopisu
"Šéf ťa už čaká," povedala mi sekretárka. S trasúcimi rukami som vošla do kancelárie.
"Tak? Ako?" spýtal sa.
"Tu máte ten článok. A tu moju výpoveď," povedala som.
"Povedal som, že máte priniesť jedno alebo druhé," povedal.
"Vidíte. A ja som priniesla obe," povedala som mu.
"Dobre. Prečítam si ten článok a zavolám vás," povedal mi a naznačil, že mám zatiaľ odísť. Asi o hodinu si ma zavolal späť. Usmieval sa.
"Smiem sa spýtať? Bolo to naozaj alebo ste dali zabrať svojej fantázii?" spýtal sa ma.
"Bolo to naozaj," šepla som nesmelo.
"Teda! Vy sa nezdáte. Dali ste to do článku anonymne, ale predsa len by ma zaujímalo, ktorý BoyBand opisujete. V Anglicku je ich veľa. A názov ´Dostala som štyroch z piatich´ mi toho veľa nenapovedá," povedal.
"Bude veľmi vadiť, ak si to udržím, ako tajomstvo?" spýtala som sa.
"No, dobre. Dúfam, že aj vaše ďalšie články budú také dobré," povedal.
"Prepáčte, ale toto je môj prvý a posledný článok. Preto som vám priniesla aj moju výpoveď. Uvedomila som si, že mi to zato nestálo. Päť úžasných chalanov si teraz o mne zrejme myslí, že som obyčajná štetka. A možno majú pravdu. Ale tak či tak, končím. Zo štyrmi som sa vyspala, piaty mi otvoril oči," povedala som a s tými slovami odišla z jeho kancelárie...


Poznámka autorky: Prehľadávala som PC a našla som toto... Nie je to nejako skvelá poviedka, ale tak dúfam, že sa aspoň niekomu bude páčiť ;) Písala som ju ako odmenu za myslím že 1000 likes na FB stránke :D (to len ak by sa niekomu zdalo, že to už niekde čítal...) Beatrix Pinekely ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára