sobota 15. júna 2013

You light up my world....




Part 3 - The BOYBAND



Pohľad Alex:
Celý deň som rozmýšľala nad tým chalanom, Zaynom. Čo je to za kreténa? Bolo to veľmi nafúkané? Tvárili sa, akoby ICH poznal celý svet. Keď som prišla domov, zistila som, že nik nie je doma.
"Šli sme z Gregoriom na večeru. Vrátime sa okolo deviatej. Nech si dovtedy poučená! Malá je u susedky, nezabudni po ňu zájsť." písalo na papieriku na chladničke.
"Jasné mami!" povedal som sama pre seba. Šla som po malú. Nakrmila som ju a dala spinkať. Potom som šla do obývačky a zapla si MTV. Už dávno som telku nepozerala. Väčšinou som bola zalezená u seba, lebo keď som bola niekde blízko Gregoriho tak ma obchytkával celý čas. Práve hovorili o nejakom blížiacom sa koncerte nejakej skupiny One Direction. Keď sa na obrazovke objavila ich fotka, zostala som šokovane sedieť. Boli to oni.
"Bože! Veď ja som sa vyziapala na momentálne najslávnejšiu skupinu na svete." povedala som stále v nemom úžase. Nechápala som to. Vypla som telku a vybehla do izby na svoj počítač. Vyhľadala som si ich na youtube. Pustila som si prvú pesničku, čo mi vyhodilo. Bola to pieseň z názvom What makes you beautiful.
"Nie sú zlí." zamrmlala som. Skúsila som si ich vygúgliť. To množstvo stránok, čo mi o nich vyhodilo ma šokovalo. Zapla som si ďalšiu pieseň. Volala sa Taken. Tá ma dostala. Skoro som sa pri nej rozplakaka. Hneď som si vygooglila akordy a začala si ju hrať na gitare. Tá pieseň sa mi zapáčila. Zahrala som si ju asi tri krát. Potom som si pustila ďalšiu. Volala sa I want. Musela som uznať, že sú úžasný. Len tak som si prechádzala rôznymi stránkami. Zistila som, že zvyšný traja sa volaju Louis, Liam a Niall. Zistila som, že Harry je vraj taký menší perverzák, Louis je vraj blázon do mrkvy. Nialla vraj niektoré faninky nemajú radi. Liam je vraj strašne zodpovedný a chalani ho vraj volajú Daddy. Zayn je vraj taký badboy, ale citlivý. Zistila som, že Louis a Harry tvoria akýsi pár pod menom Larry, zároveň však Louis má dievča. Bolo to veľmi divné. Prestala som hľadať a vrhla som sa na učenie. Akurát som sa stihla poučiť, začula som vchodové dvere. Spomenula som si, že som zabudla zamknúť svoju izbu, tak som sa rýchlo rozbehla k dverám a zamkla ich. Vzápätí som už počula, ako sa tí dvaja muckujú a mieria do svojej spálne.
"Takže dneska ma otravovať nebude." Vydýchla som si. Vzala som si malú k sebe na posteľ a hrala sa s ňou. Rozmýšľala som, či Kristen nevidí aký je, alebo to prehliada, len aby nebola zas sama. Nevydržala som však nad tým rozmýšľať dlho. Na mp4ku som si stiahla pár ich piesni a ľahla si do postele. Sluchátka som si zapchala do uší a pustila som si ich. Pri počúvaní som zaspala. 
 Ráno som sa zbudila s príjemnou náladou. Už dávno som sa tak dobre necítila. Rýchlo som sa obliekla. Dala som si modrý svetrík a vzorované legíny. Chvíľu som sa zas hrala z malou, prebalila som ju a nakŕmila. Potom som ju položila späť do postieľky a pobozkala ju na čelo. Na nohy som si obula tenisky, vzala školskú tašku a vyšla z domu.....











 Tak máte novú časť. :D Dúfam, že sa vám bude páčiť. :D Ďakujem veľmi pekne za vaše milé komentáre pri predchádzajúcich častiach. :D LOVE YOU ♀Alex♀

4 komentáre: