sobota 22. júna 2013

Dvojnásobné následky trojky 1/5

Pôvodne to bol jednodielny imagine, al rozpísala som sa až priveľmi, tak som to rozdelila a budú z toho asi také 3, možno 4 časti. Len také krátke a rýchle. Bude tam veľa časových skokov. Dúfam, že sa vám to bude páčiť. :D

Dvojnásobné následky trojky 1/5



"Dobre, poviem ti to, ale sľúb mi, že to nikomu nepovieš." povedala som Dan /áno Danielle Peazer je moja sesternica/
"Sľubujem." povedala.
"Ale ani Liamovi a chalanom už vôbec nie." zdôraznila som jej.
"Sľubujem. Len už hovor. S kým čakáš to dieťa?" spýtala sa.
"Vieš, ono sú to dvojičky, takže tie deti a stalo sa to takto..." začala som jej hovoriť, čo sa stalo poslednú noc, čo som bola na návšteve u chalanov pred tým, ako som sa odsťahovala do Austrálie.:


Pred troma týždňami:
"Prestaňte!" okríkla som ich. Pozerali sme film, keď sa mi zrazu obaja prisali na krk.
"Ale Nancy!" zakňučal Niall.
"Veď si poďme trošku užiť!" pridal sa Harry. Obaja na mňa robili psie oči.
"Čo vlastne odo mňa chcete?" spýtala som sa.
"Trojku." povedali jednohlasne.
"Ste cvoci!" povedala som. Ako môžem mať trojku s najlepším kamarátom a svojou tajnou láskou?
"No ták, Nancy! Si tu posledný deň! To ho fakt chceš stráviť pozeraním filmov?" spýtal sa Harry. V niečom mal pravdu. Som tu posledný deň. Zajtra sa sťahujem do Austrálie s rodičmi. Tak prečo si trošku neužiť. Aj tak ich už zrejme nikdy neuvidím, tak čo sa stane?
"Prosím!" dodal Niall.
"Tak dobre." privolila som nakoniec. Tí dvaja sa mi znova prisali na krk.
"Tu nie." šepla som. O chvíľu sme už boli v Niallovej izbe. Tá bola najbližšie. Sotva stihli zamknúť dvere, už som ležala na posteli. Niall sa začal venovať hornej polovici môjho tela, Harry zas tej dolnej. Začal ma uspokojovať jazykom. Niall sa mi zatiaľ hral z bradavkami, až kým nestvrdli. Potom sa venoval mojim ústam. Keď však videl, že Harry nasadil také tempo, že mu nie som schopná odpovedať na jeho bozky, presunul sa znova na môj krk. Vzdychala som na striedačku ich mená. Harry k jazyku pridal dva prsty a ja som sa po chvíli urobila.
"Harry!" zvrieskla som, keď mojim telom prešiel orgazmus. Nechali ma chvíľu vydýchnuť a vymenili sa. Niall do mňa vnikol jedným prstom. Presne zasiahol bod G. Slastne som vzdychla. Zrazu som cítila, že už sú vo mne až tri prsty.
"Ako to? Nepreskočil dve?" pomyslela som si. Zakaždým triafal bod G a ja som myslela, že sa zbláznim. Pridal štvrtý prst a to už som vedela, že čochvíľa dorazí druhý orgazmus dnešného večera.
"Niall!" zvrieskla som, keď som sa znova prehla v chrbtici pod silou orgazmu. Teraz bol rad na mne. Oboch som ich vyzliekla a potom vyfajčila. Obaja slastne vzdychali mojej meno. Harry vstal z postele. Podišla som k nemu. Vyhupol si ma do náruče a ja som presne nasadla na jeho kamaráta.
"Smiem?" spýtal sa Niall a pristúpil ku mne zozadu. Len som prikývla. Vrazil ho do mňa zozadu. Obaja počkali, kým si na nich zvyknem a potom začali synchronizovane prirážať. Ani od jedného som necítila bolesť, len rozkoš. Všetci traja sme vyvrcholili naraz z hlasnými výkrikmi našich mien. Chvíľu sme predýchavali.
"Výmena?" spýtala som sa.
"Samozrejme," povedali obaja naraz. Tentoraz šiel spredu Niall a Harry zozadu. Niall bol spredu lepší. Rytmicky prirážal a zakaždým triafal môj bod G. S Niallom sme vyvrcholili naraz, Harry pár sekúnd po nás tiež vyvrcholil. Všetci traja sme sa udychčaný zvalili na posteľ. Harry po chvíli vstal a obliekol sa.
"Ďakujem Nancy," povedal a odišiel.
"Aj ja ďakujem," šepol mi do ucha Niall. Pritiahol si ma k sebe do náruče a prikryl nás dekou. Prosila som Boha, aby teraz vyslovil tie dve jednoduché slovíčka, ktoré sa mne už dlho tisli na jazyk, keď som bola blízko neho, ale on sa ani neozval. Po chvíli zaspal. 
"Milujem ťa Niall," šepla som. On ma nemohol počuť. Spal. Pritúlila som sa ešte viac k nemu a užívala si jeho objatie. Šťastná, že aspoň raz môžem takto ležať v jeho objatí som zaspala. Ráno som sa zobudila prvá. Aj keď nechtiac, musela som sa vymotať s Niallovho objatia. Vzala som si zbalené kufre a odišla. Nechala som im odkaz: "Ďakujem za všetko, Nancy,"


".....Odišla som do Austrálie pevne odhodlaná zabudnúť na Nialla a vypudiť si ho zo srdca, ale keď som zistila, že som tehotná, všetko sa to naspäť vrátilo. A navyše, neviem, čie sú to deti, ale keďže čakám dvojvaječné dvojičky, tak je možné, že každé ma svojho otca," dokončila som svoje rozprávanie. Dan sa na mňa šokovane dívala.
"A mieniš im to niekedy povedať?" spýtala sa ma.
"Možno..... Keď si budem na sto percent istá, ktorý je otec. A možno nikdy..." povedala som zamyslene. Dan len nechápavo pokrútila hlavou.
"Rob ako myslíš. Budem vždy stáť pri tebe, to vieš," povedala mi. Objala som ju.
"Čokoľvek budeš potrebovať, so mnou a s Liamom môžeš hocikedy rátať," dodala.
"Ďakujem," šepla som.
"Ehm.. Dusíš ma," dodala som so smiechom, lebo Dan ma stískala tak silno, že som už skoro nevládala dýchať. Uvoľnila stisk no z náruče ma nepúštala. Dobre ma poznala a vedela, že môj terajší smiech sa po chvíli premení na plač. A tak sa aj stalo. Rozplakala som sa ako malé dieťa. Prišlo mi ľúto, že Nialla už zrejme nikdy neuvidím, a že moje deti nikdy nebudú poznať svojho otca.....

2 komentáre: