sobota 22. júna 2013

Dvojnásobné následky trojky 2/5


Dvojnásobné následky trojky 2/5



"Čokoľvek budeš potrebovať, so mnou a s Liamom môžeš hocikedy rátať." dodala.
"Ďakujem." šepla som. "Ehm.. Dusíš ma." dodala som so smiechom, lebo Dan ma stískala tak silno, že som už skoro nevládala dýchať. Uvoľnila stisk no z náruče ma nepúštala. Dobre ma poznala a vedela, že môj terajší smiech sa po chvíli premení na plač. A tak sa aj stalo. Rozplakala som sa ako malé dieťa. Prišlo mi ľúto, že Nialla už zrejme nikdy neuvidím, a že moje deti nikdy nebudú poznať svojho otca.....


2 Mesiace neskôr:

Prerušila som štúdium. Aj so sestrou /Miley/ sa sťahujeme na Floridu. V štúdiu budem pokračovať externe, ale až keď sa narodia krpci. Už viem aj pohlavie. Sú to chlapci. Z myšlienok ma vytrhlo zvonenie mobilu. Bola to Dan.
"Ahoj Dan. Ako sa máš?" spýtala som sa.
"Ahoj. Dobre a ty?" spýtala sa.
"No vieš, bruško rastie, už viem aj pohlavie a sťahujeme sa aj s Miley na Floridu." zhrnula som jej.
"Óóó! Ty budeš bývať na Floride? Tak to ťa tam prídem navštíviť!" povedala nadšene.
"Vlastne som sa ťa chcela spýtať, či by ste nám aj s Liamom zajtra nedoleteli pomôcť. Vieš, bude treba všetko povybaľovať a ja nesmiem nosiť ťažké veci. A vieš aká je Miley čo sa týka pracovania, k tej sa radšej nevyjadrujem," povedala som.
"Ja som to počula!" zakričala mi Miley z vedľajšej izby. Musela to počuť aj Dan, lebo sa uchechtla.
"Samozrejme, že ti prídeme pomôcť. Daj mi adresu," odpovedala mi Dan, "Kedy budeš zajtra na Floride?" spýtala sa. 
"Na Floride máme pristáť okolo 10 dopoludnia prečo?" spýtala som sa.
"Vydrž chvíľku!" povedala. "Liam! Zavolaj na letisko! Zajtra o desiatej musíme byť na Floride," zakričala na Liama.
"Prečo?" ozval sa Liamov zúfalý hlas.
"To ti vysvetlím potom. Ty len zaobstaraj letenky, aby sme tam o desiatej už boli" odkričala mu.
"Dobre, takže uvidíme sa zajtra. Dať ti tú adresu?" spýtala som sa.
"Vieš čo? Čo keby sme sa počkali na letisku?" spýtala sa Dan.
"Dobre. Tak zajtra na letisku na Floride. Bye" rozlúčila som sa.
"Bye. A pozdrav Miley," povedala a zložila.
"Miley! Dan ťa pozdravuje!" zakričala som jej. "Zajtra nás budú čakať na Floride." dodala som. Dobalila som si posledné veci a ľahla si do postele. Mám tri hodiny, aby som si trochu zdriemla a potom hurá na letisko.


Pohľad Niall
"Guys s Dan odchádzame na štyri alebo päť dní na Floridu." oznámil nám Liam.
"Na čo?" spýtal sa Louis
"Idem za sesternicou. Je tehotná a práve sa tam presťahovala, tak potrebuje pomôcť." vysvetlila Dan. Žeby hovorila o Nancy? Nie. Má viac sesterníc. Nancy je predsa v Austrálii. Nemal som ju nechať odísť. Mal som jej v ten večer povedať, že ju ľúbim, možno by ostala. Alebo by mi povedala, že ona ku mne nič necíti a mňa by teraz nezožieral ten pocit neistoty.


6 mesiacov neskôr

Pohľad Danielle:
Znova sme s Liamom na Floride pri Nancy. Zajtra má rodiť a ja som jej sľúbila, že budem pri nej. Sedeli sme v obývačke a pozerali telku. Nancy sa snažila postaviť z gauča, chcela niekam ísť.
"Mám ti zavolať žeriav?" podpichla som.
"Ha ha. Radšej mi pomôž." zasyčala. S Liamom sme jej pomohli vstať. Prešla pár krokov a zrazu sa chytila za brucho. Pod ňou sa objavila mláčka vody. Ona sa skrútila pod silným kŕčom. Vystrašene sa na nás pozerala.
"Idem po auto." povedal pokojne Liam. Obom nám bolo jasné, že bábätká už prichádzajú na svet. S Miley sme podopreli Nancy a pomohli jej do auta. Odviezli sme ju do nemocnice. Asi po troch hodinách boli už obaja chlapčekovia vonku. Dostali mená Harry a Niall. Bolo to zvláštne. Jeden mal krásne zelené očká, úplne sa podobali na tie Harryho a aj keď ešte nemal veľa vláskov, tie vlásky boli jemne kučeravé. Druhý mal krásne modré očka. Čistý Niall. Mal síce vlásky, ale boli svetlinké, priam blond. Samozrejme to by nebolo možné, žeby to sestričky nevymenili a tak sa hnedovlasý zelenooký drobec volá Niall a modrooký blondiačik sa volá Harry. Vyfotila som si ich do mobilu. Potom ich vzali k Nancy. Tá bola najprv trochu vykoľajená s tej výmeny mien, ale potom vyhlásila, že si to aspoň nikto nebude spájať s One Direction, že je to asi tak lepšie.


Pohľad Nancy
Mám dvoch zlatých synčekov. Vedela som to. Vedela som, že každý sa bude ponášať na jedného z nich. Malý Harry je čistá kópia Nialla a malý Niall je zas čistou kópiou Harryho. Najprv ma nahnevalo, že sestričky poplietli mená, ale takto je to zaujímavejšie nie? Je mi jedno, ako sa volajú, hlavné je, že sú obaja zdraví.....

2 komentáre: