utorok 4. júna 2013

You light up my world... úvod

Úvod



Ahojte. Volám sa Alex Drunper. Mám 17 rokov. Bývam v Londýne. Som z detského domova odniekiaľ zo Slovenska, či z kade. Moje pôvodné Slovenské meno je Anežka. To je meno, ktoré mi dali biologický rodičia. John a Kristen si ma adoptovali, keď som mala 6 mesiacov. Vraj. Obľúbila som si ich. Boli sme šťastná rodina. Keď som však mala 9, John zomrel pri autonehode. Kristen sa znova vydala, keď som mala 12. Toho muža neznášam. Volá se Gregorio. Neustále bije mňa aj Kristen a Kristen mu to trpí, lebo ho ľúbi. Domov z práce chodí opitý a vždy nás potom obe zmláti. To však nie je to najhoršie. Svoje prvýkrát si 15 ročné dievča rozhodne predstavuje ináč, ako byť znásilnená nevlastným otcom...... 

Moje vlasy sú pôvodne blond farby, no ja som sa z tou farbou rozlúčila po tom, čo mi ten sviniar urobil. Zo vzdoru som si vtedy vlasy nafarbila na modro a odvtedy sa toho držím. Mám modré oči. Mojou záľubou je hra na gitaru. Keď hrám, dostávam sa do svojho sveta, kde som šťastná. Kamarátov nemám. Mala som ich veľa, bola som jedno z najobľúbenejších dievčat na škole, no po tom, čo mi ten sviniar spravil som sa uzavrela do seba. Akoby to nestačilo, zistila som, že som tehotná. Mala som šestnásť, keď sa malá narodila. Teraz má 7 mesiacov. Volá sa Lacey. Môžte tri krát hádať, kto je jej otcom. Ale aj napriek všetkému, vyzerá to tak, že výzorové črty zdedila po mne, takže našťastie, keď sa na ňu pozriem, nevidím nič, čo by mi toho tyrana pripomínalo. Kristen netuší, čie to dieťa je. Stále si myslí, že som sa vyspala z nejakým spolužiakom a že ma opustil, preto nechcem povedať jeho meno. V rodnom liste malej je pod kolonkou otec slovíčko neznámy.
Lacey



















..
..
Ráno som horko ťažko vyliezla z postele. Bolelo ma celé telo. Pozrela som si na ruku. 
"Skvelé! Ďalšia modrina od neho." zadudrala som. Prešla som k zrkadlu a obzrela sa v ňom. Ďalšia modrina sa mi črtala na boku a ešte jedna na stehne. Ešteže bol ešte len marec a vonku nebolo ešte tak teplo, aspoň nikomu nepríde divné, keď si oblečiem niečo z dlhým rukávom, aby som ich zakryla. Šla som do kúpeľne, vykonala som rannú hygienu a potom sa šla obliecť. Obliekla som si čierne legíny, biele tielko a naňho siví dúhový svetrík. Na krk som si dala šatku a vlasy nechala rozpustené. Šla som k postieľke, kde ležala Lacey. Nespinkala. Vzala som si ju na ruky a chvíľu sa s ňou hrala. Potom som ju položila späť do postieľky. Vzala som si tašku a pomaly zbehla dolu.  
"Ja už idem do školy!" zakričala som. Nečakala som na odpoveď a vybehla z dverí. Začínala som síce až druhou hodinou, ale radšej hodinu presedím v škole niekde na lavičke, ako doma. Z tašky som si vybrala mobil, sluchátka si dala do uší a šla pomaly pešo do školy....



6 komentárov:

  1. no :D prekrásne :D páči sa mi to, veľmi :3 ešte raz ťa vítam na blogu a dúfam, že sa ti bude dariť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aww :3 proste krása :D *BSN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jujííík :3 krásne to je :3 rýchlo ďalšiu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bude to určite krásny príbeh :D teším sa naň SYL

    OdpovedaťOdstrániť