štvrtok 6. júna 2013

You light up my world... 1



Part 1 - Do čoho som to narazil/a?


Pohľad Alex:
Kráčala som po chodníku smerom ku škole. Pri pesničkách, ktoré som počúvala, sa mi do očí rinuli slzy (ešte že sa nemaľujem, ináč by som mala make-up celý rozmazaný), tak som svoj pohľad, prilepila na zem, aby nikto nevidel, že plačem. Niekde vedľa mňa zaštekal pes. Obzrela som sa za ním a v tom som do niečoho/niekoho narazila. Bol/o to silnejšie ako ja, takže som si pekne "sadla" na zem.
"Oou! Prepáč." povedal tmavovlasý chalan a pomohol mi vstať. Nejako zabudol ruky na mojom páse a popritom sa mi svojimi čokoládovými očami vpíjal do mojich. Ruku držal presne na modrine, ktorú mi môj "milovaný nevlastný otecko" včera vyrobil.
"Daj zo mňa tie svoje paprče." sykla som na neho. On sa na mňa nechápavo zahľadel a jeho 4 kamaráti sa rozosmiali. Rýchlo zo mňa spustil ruky.
"Takže haterka." skomentoval jeden z jeho kamarátov.
"Prečo by som mala byť haterka? A povieš mi, koho vlastne hateujem? To tvoj kamarát ma tu na ulici sknokautoval k zemi." odvrkla som mu.
"Počkaj, ty nás vážne nepoznáš?" spýtal sa ďalší z jeho kamarátov.
"Nie. Nezaujímam sa o hocijakých chalanov. Všetci muži sú svine." povedala som. "Skôr, ako sa opýtaš, nie, nie som lezba." povedala som, keď jeden z nich, ten kučeravý zo zelenými očami nadvihol jedno obočie a šibalsky sa začal usmievať.
"Úžasne, tak potom, Ja som Harry." povedal a podával mi ruku.
"Prepáčte. Rada by som si s vami pokecala, ale škola volá." povedala som a prešmykla som sa okolo nich. "Povedala by som, že ma tešilo, ale nerada klamem takže..." dodala som a otočila sa k odchodu.
"Počkaj." povedal ten chalan, čo ma nabúral a chytil ma za ruku.
"Už som ti povedala, aby si sa ma nedotýkal." sykla som na neho.
"Prepáč." povedal a ruku mi pustil. "Ja som Zayn. Ako sa voláš?" spýtal sa ma.
"Som Anežka." predstavila som sa automaticky svojim pôvodným menom.
"Pekné meno." povedal a usmial sa na mňa. "Smiem ťa odprevadiť ku škole, Anežka?" spýtal sa ma. Keď vyslovil to meno, mala som čo robiť, aby som sa nerozrehotala. Vyslovil ho úplne, ale úplne dobludu! Rýchlo som sa otočila, aby nevidel ,že sa smejem.
"Nie, vďaka." povedala som a odišla.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m06cn3rSeP1roqvveo4_500.gif




Tak prvá časť :D I hope you like it :D ♀Alex

5 komentárov: