sobota 22. júna 2013

Dvojnásobné následky trojky 4/5

Dvojnásobné následky trojky 4/5




"Ehm... niečo nám zrejme uniklo." povedal Zayn.
"Skôr Niallovi a Harrymu niečo uniklo, ale už dávnejšie." poznamenal Louis pobavene.
"Mamí? Prečo sa na nás tí dvaja tak divne pozerajú?" spýtal sa ma Harry, zatiaľ čo oči nespúšťal z Nialla sediaceho na gauči, ktorý ho tiež uprene pozoroval.
"Prečo má on také isté kučery ako ja? Povedala si mi, že sú výnimočné." sťažoval sa zas Niall a urazene sa díval na Harryho. Všetci sme sa na tom zasmiali.
"Ako sa vlastne volajú?" spýtala sa El.
"Harry a Niall." odpovedala som.


Pohľad Danielle:
"Mamí? Prečo sa na nás tí dvaja tak divne pozerajú?" spýtal sa malý Harry, zatiaľ čo oči nespúšťal z Nialla sediaceho na gauči, ktorý ho tiež uprene pozoroval.
"Prečo má on také isté kučery ako ja? Povedala si mi, že sú výnimočné." sťažoval sa mame zas Niall a urazene sa díval na Harryho. Všetci sme sa na tom zasmiali.
"Ako sa vlastne volajú?" spýtala sa El.
"Harry a Niall." odpovedala Nancy.
"Ja som Harry." ozval sa jeden.
"A ja som Niall." povedal druhý.
"A nie naopak?" spýtala sa Perrie.
"Malo to byť naopak, ale sestričky v nemocnici to poplietli." odpovedala som namiesto Nancy.
"Teta Danielle, ujo Liam! Poďte sa s nami hrať!" skákali už okolo nás tí dvaja. Tí dvaja dospelý muží, čo sa na nich tak podobajú ich už prestali zaujímať.
"Počkajte zlatíčka, hneď." povedal im Liam.
"Vy dvaja to ako dlho viete?" spýtal sa Niall. To bolo prvýkrát, čo sa ozval.
"Ja od kedy Nancy zistila, že je tehotná a Liam asi o dva týždne kratšie, ako ja." odpovedala som mu.
"Tie výlety k sesternici? To si vždy chodila sem? Za ňou?" spýtal sa Harry.
"Áno a skôr, ako sa na ňu vykričíte, tak musíte vedieť, že som jej to zakázala niekomu povedať. Ani Liam o tom nemal vedieť, lenže Dan nevydržala a povedala mu to." povedala Nancy na moju obranu.
"Ale vedela si, že prídeme. Keby sme dnes neprišli s ostatnými, kedy by si nám to povedala?" spýtal sa jej Niall. Nancy sa pozrela na mňa. Pochopila som jej pohľad. S Liamom a Miley sme vzali chlapcov vonku na dvor a tam sme sa z nimi hrali, zatiaľ čo vnútri naďalej prebiehal rozhovor.


Pohľad Nancy
"Ale vedela si, že prídeme. Keby sme dnes neprišli s ostatnými, kedy by si nám to povedala?" spýtal sa ma Niall. Naznačila som Dan, aby vzala deti vonku. Spolu s ňou šiel aj Liam a Miley.
"Nikdy." povedala som.
"A to už prečo?" spýtal sa Harry.
"Sám si to vtedy povedal. Si tu posledný deň. Tak si poď užiť. Jasne ste mi tým obaja dali najavo, že je to len jedna noc a koniec." povedala som. Harry len sklopil zrak no Niall ma ďalej prevŕtaval svojim pohľadom.
"Nikdy som to tak nebral." povedal.
"Vážne? A ako si to potom bral?" spýtala som sa. Neodpovedal.
"Vidíš. Nevieš mi odpovedať." povedala som.
"Chcem uznať Harryho za svojho." prehlásil Niall po chvíli.
"A ja zas Nialla." povedal Harry
"V rodnom liste chlapcov je otec neznámi a ja to nehodlám meniť." odpovedala som im.
"Mami, mami pozri! Na našej jabloni už sú dozreté ďalšie jabĺčka." dobehol Niall do izby s plnou náručou jabĺčok. Zasmiala som sa.
"A ja mám jahody. Bé bé! Mňam. Sú také dobručké." povedal Harry. Ústa mal špinavé od jahôd a v rukách niesol ďalšie. Hneď ale pribehol k El a Perrie a ponúkol ich, ako správny džentlmen. Niall nechcel zaostávať a tak jabĺčka porozdával Zaynovi , Louisovi a Harrymu. Keď stál pri Harrym spýtal sa ho.
"Prečo máš moje kučery?" Harry sa len zasmial.
"Ja som ich mal skôr." odpovedal mu. Chytila som sa za čelo. Proste jak malé deti! Malý Harry sa zatiaľ usadil Niallovi na kolená, ušpinil mu tričko svojimi rúčkami špinavými od jahôd. Niall sa z ním dlho rozprával a potom mu dal cukrík. Ja som sa zatiaľ rozprávala s El, Perrie, Zaynom a Louisom.
"Ukážem vám izby." povedala som a ukázala im, aby ma nasledovali.
"Narry? Bude vám vadiť, ak budete mať spoločnú izbu?" spýtala som sa.
"Nie." odpovedali obaja naraz. Tak som im poukazovala izby a potom sme sa všetci šli kúpať k neďalekej pláži. Oteckovia sa hneď pustili do úlohy naučiť tých dvoch plávať. Chvíľami bolo až nechutné, ako sa strašne snažili správať sa ako slušný oteckovia. To všetko bola jedna veľka fraška. Akurát si na nich deti navyknú, tak odídu. Dva týždne je dosť dlhá doba na to, aby sa na nich krpci naviazali ale aj dosť dlhá doba na to, aby im to zlomilo srdce, keď chalani znova odídu späť do Anglicka. Preto nechcem dovoliť, aby ich chalani uznali za svojich? Čo to budú za naťahovačky o nich stále, keď budú chalani chcieť rodičovské práva. Nedovolím, aby moji krpci cestovali ako batožina medzi mnou a chalanmi. Večer som ich uložila spať a šla som k sebe do izby. Niekto zaklopal.
"Smiem?" ukázala sa medzi dverami Harryho kučeravá hlava.
"Poď ďalej." povedala som s úsmevom.
"Ja, len som ti chcel povedať, že chcem na Nialla otcovské práva." povedal.
"A ja som ti už povedala, že o tom aj s Niallom môžete len snívať." odpovedala som mu.
"Pozri rob, ako myslíš, ale ja si potom budem vymáhať otcovské práva súdom. Aby si potom o oboch neprišla." povedal. Vypúlila som na neho oči.
"To myslíš vážne?" spýtala som sa.
"Úplne vážne, tak si dobre rozmysli, čo spravíš." povedal a odišiel. Do oči sa mi nahrnuli slzy. Spustila som sa na zem vedľa postele. Nemohla som uveriť, žeby bol Harry schopný vziať mi ich. Teda aspoň Nialla, ktorý je podľa všetkého aj jeho syn. Znova niekto zaklopal na dvere. Neunúvala som ani utierať si oči. Vo dverách sa objavila blonďatá hlava. Keď ma zbadal, pribehol ku mne a sadol si vedľa mňa.
"Nancy? Ty plačeš? Čo sa stalo?" spýtal sa.
"Ak si sa mi aj ty prišiel vyhrážať, že ak ti neuznám otcovské práva na Harryho, tak s tým pôjdeš na súd, tak radšej choď. Už som to počula od Harryho a raz mi to stačilo." šepla som.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára