sobota 22. júna 2013

Dvojnásobné následky trojky 3/5

Dvojnásobné následky trojky 3/5



O tri roky
"Mamííí! Harry mi skryl hračku!" dobehol za mnou rozčúlený Niall. Je to zlaté, keď vidíte trojročné namosúrené dieťa, ktoré sa snaží tváriť čo najviac nahnevane, ale akurát pri tom vyzerá komicky.
"Ja som mu ju neskryl! Niall si vymýšla!" dobeho za mnou Harry.
"Niall? Ne je to táto? Nikto ti ju neskryl, len si ju včera zabudol na dvore," povedala Miley, ktorá sa práve vrátila zo záhrady aj s autíčkom, ktoré Niall tak zháňal.
"Áno!" zvýskol Niall "Prepáč Harry." ospravedlnil sa mu, že ho obvinil, vzal si svoju hračku do svojej izby. Harry by sa na neho aj chcel hnevať, že mu Niall neveril, že mu ju neskryl, ale nedokázal to. Až priveľmi má svojho mladšieho bračeka rád. Mladšieho o 5 minút. Rozbehol sa za ním. Obaja si vzali svoje trojkolky a šli sa bicyklovať pred dom.S Miley sme vyšli pred dom, sadli si na lavičku a strážili ich, aby sa im nič nestalo.
"Kedy vlastne príde Dan?" spýtala sa ma Miley.
"Neviem, už by tu mali byť každú chvíľu." povedala som.
"Nebojíš sa toho, že prídu aj El a Louis a Zayn a Perrie? Tie deti sa čím ďalej tým viac podobajú na svojich otcov. Hneď im bude jasné, čie sú to deti." povedala Miley.
"Nebojím sa. Je mi to jedno. Ja už nebudem nič skrývať. Ak sa ma to narovinu spýtajú, tak im poviem pravdu." povedala som. Do ulice kde bývame zabočila veľká limuzína. "Niall, Harry. Poďte z tej cesty. Pozrite ide auto, už zrejme ide teta Danielle a ujo Liam." zakričala som na nich. Oni poslúcli a hneď sa aj z trojkolkami stiahli na trávnik. Limúzína zastala pred naším domom. Vzápätí z nej vystúpila Dan a Liam.
"Teta Dan, ujo Liam!" zaznel dvojhlas. Tí dvaja sa ani nestihli poriadne poobzerať a Niall a Harry im už vyseli na krku.
"Ahojte zlatíčka. Ako sa majú naši rozkošný synovčekovia?" spýtala som Dan. S Miley sme prišli k nim a objali ich, za ten s čas z auta vystúpili aj ostatný. Zarazilo ma, keď som namiesto 4 ľudí, uvidela 6 ľudí.
"Čo tu robia tí dvaja?" spýtala som sa Dan.
"No, vieš, im sa na poslednú chvíľu zrušili plány a nechceli sme ich nechať samých doma, tak sme ich vzali zo sebou." povedala Dan. "Že ti to nevadí?" spýtala sa a robila psie oči.
"Miley, choď s deťmi dnu." prikázala som jej. Miley hneď z nimi odišla. Tí dvaja si ma všimli až teraz.
"N-N-N-Nancy?" spýtali sa obaja šokovane.
"Ahojte. Vitajte u mňa doma." povedala som všetkým.
"Ty bývaš tu? Odkedy? Nežila si v Austrálii?" spýtal sa Louis.
"No, už dlho nie. Ale to je dlhý príbeh, to vám vysvetlím neskôr." povedala som s úsmevom.
"A kto boli tie dve rozkošné detičky, čo tu boli pred chvíľou?" spýtala sa El.
"To sú moji synčekovia." povedala som s úsmevom.
"To sú dvaja anjelíčkovia." opravila ma Dan.
"Anjelíčkovia sú len keď sú s tebou a Liamom. Nechala by som ti ich tak na dva týždne na hlave a zmenila by si názor." odpovedala som jej.
"Ale poďte dnu. Nebudeme sa predsa rozprávať na ulici." pozvala som ich dnu. Všetci sa usadili v obývačke.
"A kam zmizli tie tvoje zlatíčka?" spýtala sa Perrie.
"Hrajú sa v izbe." odpovedala som.
"Tak ich priveď, ani sme ich poriadne nevideli." prosíkala.
"Ja..."začala som. Bola som pripravená, že im to dnes poviem, ale nebola som pripravená na to, že tú pravdu budú počuť aj oni. Nevedela som, že prídu aj Niall a Harry. Pozrela som sa na Liama a Dan, Tí ma povzbudzovali pohľadom. "Dobre. Idem po nich." povedala som a odišla do ich izbyčky.
"Miley chápeš to? Oni sú tu. Na toto som nebola pripravená." povedala som jej.
"Chápem ťa, ale budú tu dva týždne. Nemôžeš ich skrývať pred vlastnými otcami." povedala Miley. Mala pravdu. Prezliekli sme ich. Obaja vyfasovali červená nohavice, pásikové tričko a biele detské konversky samozrejme bez ponožiek. Vyzerali čisto ako malé kópie Louisa s tvárami Harryho a Nialla. Miley ich ešte trošku upravila a ja som sa vrátila do obývačky.
"Tak kde sú?" spýtala sa El.
"Už idú, len sa zamazali od čokolády, tak sme ich museli prezliecť. Sú to dvojičky, aj keď sa nepodobajú, lebo sú dvojvaječné dvojičky. Každý sa podobá na svojho ocka." povedala som.
"Nechápem." povedal Louis.
"Pochopíš, keď ich uvidíš." odpovedala mu Dan.
"Koľko majú vlastne rokov?" spýtal sa Zayn.
"O tri dni budú mať tri roky." povedala som.
"A to si kedy stihla? Šak pred necelým štyrmi rokmi si bola u nás, na prázdninách." povedal Harry zamyslene. Chcela som mu odpovedať: "No veď hej!", ale to som už po chodbe videla utekať ku mne mojich dvoch anjelikov. Čupla som si a oni mi vbehli do náruče.
"Jééj! Niekto tu má Tomlinson style!" zvolala El, keď videla ich outfity. Stále však boli chlapci otočený chrbtom k nim, takže drobcom nevideli do tváre. Keď sa otočili smerom k hosťom, všetci ostali akoby paralyzovaný. Teda až na Liama a Dan.
"Vlastne, otehotnela som tú poslednú noc, pred mojim odchodom do Austrálie." odpovedala som na Harryho otázku. Harry s Niallom sa na seba šokovane pozreli a potom šokovane znova hypnotizovali svoje dve malé trojročné kópie.
"Ehm... niečo nám zrejme uniklo. " poznamenal Zayn.
"Skôr Niallovi a Harrymu niečo uniklo, ale už dávnejšie." poznamenal Louis pobavene.

1 komentár: