sobota 22. júna 2013

Dvojnásobné následky trojky 5/5

Dvojnásobné následky trojky 5/5


Pohľad Niall

Videl som, že Harry bol za ňou. Hádam už nie je neskoro a mám u nej ešte šancu. Zaklopal som a vošiel dnu. Sedela vedľa postele a plakala. Pribehol som k nej a sadol si vedľa nej.
"Nancy? Ty plačeš? Čo sa stalo?" spýtal som sa.
"Ak si sa mi aj ty prišiel vyhrážať, že ak ti neuznám otcovské práva na Harryho, tak s tým pôjdeš na súd, tak radšej choď. Už som to počula od Harryho a raz mi to stačilo." šepla. Takže to chcel Harry.
"To by som ti nikdy neurobil." pošepol som.
"Tak čo si chcel?" spýtala sa.
"Vieš, že keby si vtedy ráno neodišla skôr, ako sme sa všetci zobudili, všetko mohlo byť inak?" spýtal som sa.
"Ako to myslíš?" spýtala sa.
"Lebo keby si ostala, ráno by si dostala raňajky do postele a toto." povedal som a pobozkal ju. Spolupracovala, čo ma potešilo.
"Stačili by mi dve slovíčka, ktoré by vyšli z tvojich úst v ten večer, keď sme zaspávali vedľa seba a neodišla by som." povedala.
"A ja som ti ich chcel povedať až ráno." povedal som.
"Ja som tie slova vyslovila, lenže ty si už spal." povedala.
"Je neskoro na to, aby sme ich vyslovili teraz?" spýtal som sa. Len mykla plecami.
"Milujem ťa, Nancy, už vtedy som ťa miloval." povedal som.


Pohľad Nancy
"Milujem ťa, Nancy, už vtedy som ťa miloval." povedal. Pozrela som sa mu do očí. Tá krásna modrá. Ale modrým očiam sa nedá veriť. Vždy nakoniec sklamú. Ale aj tak im vždy uveríme. A ja som mu uverila. "Aj ja teba, Niall." šepla som. Usmial sa. Roztopila som sa z toho úsmevu. Vymenili sme si pár bozkov a Niall odišiel do svojej izby. ....



....Každú noc, čo boli u nás sa Niall vykrádal uprostred noci do mojej izby. Nerobili sme nič, na čo by bola nutná posteľ. Väčšinou sme sa len rozprávali alebo sa bozkávali. Ani jeden z nás zatiaľ nechcel zájsť ďalej. Tri dni pred ich odchodom sme ostatným oznámili, že spolu chodíme. Drobcom sme opatrne vysvetlili, kto sú ich ockovia. Poslednú noc sme sa vášnivo rozlúčili. Myslela som, že budem konečne šťastná, ale Niall aj ostatný odišli a Niall sa mi od vtedy neozval. Viem, že sú to len tri dni, ale aj tak. Vedela som, že mu nemám veriť.
"Kašlem na to! Zavolám mu ja." rozhodla som sa. Vytočila som číslo. Hneď zdvihol.
"Ahoj Nancy." povedal do telefónu.
"To je všetko, čo mi povieš? Tri dni sa neozveš a potom povieš že Ahoj Nancy?" spýtala som sa.
"Prepáč zlatko. Nestíhal som. Sme s chalanmi v jednom kole a večer o jedenástej som ti už nechcel volať, myslel som, že už spíš." hovoril.
"No jasné!" povedala som namrzene.
"Nie vážne zlatko. Práve som ti chcel volať, že o dva týždne som u teba a ostanem aspoň mesiac. Chcem byť s tebou. Budeme mať voľno." povedal. Mám mu veriť, nemám mu veriť?
"Verím ti, ale ak zistím, že mi klameš, si mŕtvy!" sykla som do telefónu.
"Aj ja ťa ľúbim, zlatko." zasmial sa.
"Zlatko, ja už musím, už máme byť na stagei. Daj za mňa pusu Harrynkovi." povedal.
"Dobre, ahoj." povedala som a zložila. Neviem prečo, ale verila som mu....



O 2 týždne

Pohľad Niall:
Vystúpil som z lietadla na Floride a hneď som vytočil Nancyne číslo, aby vedela, že už som skoro u nej. Strašne som sa na ňu tešil. Aj na malého.
"Áno?" zdvihol mužský hlas. Zamrazilo ma.
"Prepáčte, je tam Nancy?" spýtal som sa.
"Vy ste niekto z rodiny? Som jej spolužiak s univerzity. Ona omdlela na prednáške." povedal ten muž.
"Čože? Kde je?" spýtal som sa.
"Vzali ju do nemocnice. Jej veci ostali tu, tak som to zdvihol." povedal ten muž. Ponáhľal som sa do nemocnice.
"Nancy Sparksová? Kde ju nájdem?" spýtal som sa, keď som dobehol do nemocnice.
"Vy ste?" spýtala sa ta pani.
"Som jej priateľ." povedal som.
"Izba 69." povedala sestrička s úsmevom.
"Ďakujem." povedal som a utekal smerom tam. Nancy ležala na posteli a rozprávala sa s lekárom. Keď som vbehla do izby, obaja sa na mňa pozreli.
"Nancy! Si v poriadku zlatíčko?" spýtal som sa.
"Jasne, neboj sa, už som v pohode." šepla.
"Tak ja vás nechám. Ale rozhodnite sa rýchlo, slečna." povedal jej a odišiel.
"Čo sa deje zlatko? " spýtal som sa.
"Som tehotná." šepla.
"To vážne? To je super! Tak prečo si smutná?" spýtal som sa.
"Plod nie je v poriadku. Je veľká šanca, že sa narodí postihnuté, alebo mŕtve. Alebo ho možno ani nedonosím. Doktor mi odporúča ísť na potrat, ale čo ak bude predsa len to dieťa zdravé? Je len malinká šanca, ale je." povedala. Nevedel som, čo povedať. Zaskočilo ma to. Ale jedno som vedel, ak sa rozhodne nechať si to bábo, budem ho milovať, aj keby bolo postihnuté a aj som jej to povedal.
"Zlatko ja to malé budem ľúbiť, aj keby bolo postihnuté. Je mi to jedno, hlavne že je naše!" povedal som jej. Ona sa usmiala.
"Možno by bolo lepšie ísť na potrat a o bábo sa pokúsiť znova." povedala zamyslene.
"Zlatko rozhodni sa ty, akokoľvek sa rozhodneš, budem súhlasiť." povedal som jej.
"Pripadá mi to nehumánne, zabiť to malé. Ono za nič nemôže." šepla potichu.
"Tak si ho necháme. No a čo, ak bude postihnuté, stále bude naše." povedal som jej.
"Máš pravdu...." šepla. ......



....Dieťatko sa nakoniec narodilo zdravé. K dvom chlapcom pribudlo roztomilé dievčatko. Niall ju nazval Nancy. Nancy a Niall sa vzali a priznal otcovstvo malého Harryho. Harry si piznal otcovstvo malého Nialla. Niall je v striedavej starostlivosti Harryho a Nancy. Spolu sú v podstate každý deň, keďže Nancy a Niall si kúpili vilu hneď vedľa spoločnej vily One Direction. Liam a Danielle majú malú dcérku Caterine a El a Louis zas chlapčeka Larryho. Zayn a Perrie majú dvojičky, dievčatko Bellu a chlapca Aleca. Harry má snúbenicu Tracey, s ktorou momentálne čakajú prírastok. Malo by to byť dievčatko, Darcy......


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára