piatok 24. mája 2013

Maratón imagineov 6

Maratón imagineov 6

Únos



Vracala som sa domov zo skúšky. Šla som tmavou uličkou. Nerada som ňou v noci chodila, ale bola to najrýchlejšia cesta ku mne domov a ja som si už neželala nič iné, ako zaliezť do vane a relaxovať. V duchu som si už plánovala, ako si napustím vaňu, vleziem do nej a nevyleziem aspoň 2 hodiny. Rozjímajúc na kúpeľom som si naprv nevšimla mužský tieň rýchlo sa približujúci ku mne. Než som sa stihla spmätať, jeho ruka  už bola na mojich ústach. Druhou ma drzal okolo pása a ťahal k autu. Zviazal mi ruky aj ústa. Kym obchádzal auto, tak pre istotu zamkol, aby som mu neutiekla. Neviem prečo, ale nebála som sa ho. Do tváre som mu nevidela. Okolo ústa mal obviazanú šatku a na hlave šiltovku spustenú nízko do čela. Jediná vec, čo som nachvíľu uvidela boli jeho čokoládové oči. Vlasy mal zrejme čierne, lebo mu pár pramienkou vybiehavalo z pod čiapky. 
"Budeš mlčať?" spýtal sa. Prikývla som. Stiahol mi z úst šatku.
"Prosím." šepla som a natiahla k nemu ruky. "Budem poslušná. Neujdem." šepla som. Vzdychol si, ale ruky mi rozviazal. "Ďakujem." šepla som. Naštartoval a niekam nás viezol. Nenápadne som si ho obzerala. Mal peknú vyšportovanú postavu. Všimla som si ale aj, že keď ma ťahal do auta, bola som k nemu až príliš pritisnutá a v jeho nohaviciach sa vytvorila menšia hrča. Predstava, že ho až tak vzrušujem ma pobavila. Zasmiala som sa. Nechápavo na mňa pozrel.
"Čo je?" spýtal sa.
"Nič." povedala som rýchlo. On si znova povzdychol a natiahol ruku, aby zapol rádio. Pritom sa mu vyhrnul rukáv. Všimla som si jeho tetovania na ruke. Zdali sa mi povedomé.
"Tak teraz si dáme romantickú baladu od skupiny ONE DIRECTION- Little things."  zaznelo z rádia. Okamžite som pridala hlasitosť.
"Bože! Ten jeho hlas!" vzdychla som si, keď začalo Zaynovo sólo. Môj únosca na mňa šokovane pozrel. Zťažka preglgol a opravil si čiapku na hlave. Rukáv mu pritom spadol až k lakťu a odhalilo sa jeho tetovanie ZAP. Šokovane som na neho kukla, aj keď som niečo tušila už od začiatku. On si  stiahol rukáv späť a ďalej sa venoval jazde. Skôr, než stihol zareagovať, som mu ztiahla z hlavy tú šiltovku.
"Vedela som to." zasmiala som sa.
"K sakru! Ale ako?" pýtal sa Zayn.
"Tvoje oči spoznám všade, láska. A nepoznám nikoho iného, kto by na mňa takto reagoval a to som sa o teba ani poriadne neobtrela." zasmiala som sa a rukou ho pohladila po rozkroku, ktorý ešte viac nabral na veľkosti. Zayn vzdychol a trošku zaklonil hlavu dozadu. "Čo ťa to napadlo?" spýtala som sa.
"Ja. Mám pre teba prekvapenie." zasmial sa. Nežne ma rýchlo pobozkal. Vyšiel z autom na dialnicu. To mi už bolo jasné, kam ideme. Na našu chatu. Znova som mu rukou pohladila rozkrok. "Prestaň." sykol na mňa. "Musím sa sústrediť na cestu." dodal. Ja som sa len zasmiala a začala mu rozopínať zips na nohaviciach. "Zlatkom, myslím to vážne. Chceš, aby sme sa niekde vybúrali?" pýtal sa. Znova som ho pohladila. On rýchlosťou blesku zabočil na odpočívadlo, ku ktorému sme sa práve blížili. Zašiel na najvzdialenejší roh parkoviska tesne pod lesom. To už som sa ale ja prepracovala do jeho treniek. Posunula som jeho sedisko čo najviac dozadu a preliezla na neho. Stiahla som z neho mohavice aj trenky. Začala som sa hrať z jeho kamarátom. Zayn začal potichu vzdychať. Vzala som ho do úst a to už Zayn vzdychal na celé auto. Po chvíli sa mi urobil do úst. Zhltla som to. Pobozkal ma a nejako sa mu podarilo pretočiť nás. Moja sukňa šla hneď hore. Vysunul mi ju až na brucho a stiahol mi nohavičky. Začal sa jazykom venovať môjmu najcitlivejšiemu miestu. Vzdychala som a hrala sa mu rukami vo vlasoch. Zrýchlil a ja som sa prehla v chrbtici. Začala som jeho hlavu pritláčať čo najviac k sebe.
"ZAYN!" zvrieskla som snáď na celé parkovisko, keď ma pohltil orgazmus. Kým som vydýchavala, Zayn mi naspäť obliekol gaťky a stiahol sukňu späť na boky.
"Dokončíme to potom." šepol mi. Preliezla som späť na svoje sedadlo. Zayn sa tiež upravil a vyrazili sme. O hodinu sme boli na mieste. Zaparkovali sme pri chate, hneď vedľa Zaynovho a ešte jedného auta. Až teraz som spoznala auto, s ktorým ma uniesol. Bolo Hazzove. Vystúpili sme. "Teraz ti budem musieť zaviazať oči, zlatko." povedal Zayn a už sa ku mne blížil zo šatkou v rukách.
"Nie." zaúpela som.
"Ale áno zlatko. Neboj sa. Bude sa ti to páčiť." zasmial sa. Zaviazal mi oči a viedol ma. Keď som sa ale trikrát skoro zjebala na zem, tak sa rozhodol vyhodiť si ma do náručia. Kým ma niesol, bozkávala som mu krk. "Zlatko nie sme tu samy." šepol. To ma odradilo od ďalších bozkov. Po chvíli ma položil. Nasmeroval ma jedným smerom, ktorým sa mám vraj dívať a dal mi dolu šatku z očí. Stáli sme na balkóne. Dolu pred nami boli na tráve rozmiestnené sviečky v tvare veľkého srdca. Ďalšie sviečky tvorili nápis "Zayn and Perrie Forever" uprostred srdca. Pod srdcom bol tiež sviečkami tvorený nápis "Will you marry me?"
"Áno." šepla som a pobozkala ho. Zayn ma vyzdvihol a začal sa so mnou točiť. Obmotala som si nohy okolo jeho pásu a zaútočila na jeho pery.
"Zlatko..." snažil sa niečo povedať pomedzi bozky, ale nedostal sa k slovu. Za mnou sa ozval potlesk. Rýchlo som sa od Zayna odlepila a zoskočila z neho. Obzrela som sa. Boli tam všetci. Harry, Louis, Liam, Zayn, Dan, El, Leight-Anne, Jesy a Jade.
"Ďakujem." povedal im Zayn. Je jasné, že to všetko pripravili oni.
"Nemáš začo." odpovedal Liam.
"My už pôjdeme. Ale v spálni máte ešte jedno prekvapenie." lišiacky sa na nás usmiala Jade. Potom všetci zdúchli jak gáfor.
"Kde sme to skončili?" zasmiala som sa. Zayn si ma opäť vyhodil do náruče a niesol ma do spálne. Posteľ bola posipaná lupienkami ruží a všade naokolo horeli sviečky. V kúeľni bola napustená horúca vaňa s kopou peny a vonnej soli. Rýchlo sme sa vyzliekli a obaja do nej vliezli. Chvíľku sme len tak relaxovali a užívali si, že sme spolu. Potom sme sa znova začali bozkávať. Sadla som si na neho. Bozkávali sme sa čoraz vášnivejšie. Vo vode som vyhľadala Zaynovho kamaráta a nasadla.  Obaja sme nahlas vzdychli. Začala som sa pohybovať, ale pery sme nerozpojili. Stále sme sa bozkávali. Zayn začal prirážať proti mne. Odlepili  sme od seba svoje pery a nahlas vzdychali. Zayn začal bozkávať môj krk a nechal mi tam pár znamienok lásky. Pohltil ma orgazmus no v tom istom momente ma naplnili aj Zaynové spermie. Udýchaný sme ležali vo vani. Po chvíľke vstal a vyšiel z vane. Vzal ma do náručia a preniesol na posteľ. Tam ma položil do tých lupienkov a začal sa s nimi hrať. Sypal ich na mňa a potom ich zubami zo mňa zbieral. Sem tam som sa zasmiala, lebo ma to šteklilo.
"Skoro by som zabudol." povedal a rýchlo vyskočil z postele. Niečo hľadal v nohaviciach. Potom si znova ľahol ku mne. Na prst mi nastokol krásny diamantový prsteň. Nedal mi čas, poriadne si ho prezrieť, lebo sa už jazykom snažil dostať do mojich úst. Vpustila som ho teda a začala sa malá vojna, ktorú jasne vyhral, keď bez varovania do mňa vnikol. Ja som vzdychla a tým pádom prestala bojovať z jeho jazykom. Vzápätí sme ale začali druhú bitku a tú som už nemienila prehrať. Začala som mu rukami klzať po hrudi a sem tam som zavadila o jeho bradavku. Vzdychol, tým pádom som vyhrala. Ďalšiu jazykovú bitku sme už nezačínali, nevládali sme dýchať. Svoje ruky som znova presunula na jeho chrbát. Začala som mu bozkávať krk, chcela som si ho ounačiť, že je len môj.
"Perrie!!" zvrieskol on.
"Zayn!" zvrieskla som zas ja. On sa ale naďalej pomaly pohyboval a spôsoboval mi tým nepopísateľnú rozkoš. Po chvíľke zo mňa vyšiel a zvalil sa vedľa mňa. Obaja sme ledva dýchali. Zayn cez nás pretiahol deku a obaja sme po chvíľke v objatí zaspali........


áno, použila som ako hrdinku Perrie Edwards :D Vadí?

4 komentáre:

  1. jujík :3 Zayn - únosca a romantik :3 A to, že si použíla Perrie, ten príbeh bol tým zaujímavejší :D SYL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si dobrá... :) mám pocit že som sa asi urobila ; D och ... Byť tak ja Zaynovou :) su mega píš ďalej papa kočka ;*

    OdpovedaťOdstrániť