piatok 24. mája 2013

Maratón Imagineov 3

Maratón Imagineov 3

V posteli nikdy nie je nuda, ak sú v nej dvaja



"Liam!" zakričala som na neho.
"Čo je, láska?" pýtal sa a vystrašene za mnou dobehol.
"Nechal si mi  barle dosť daleko. Nedosiahnem na nich." povedala som.
"Načo sú ti barle, kam chceš ísť?" spýtal sa.
"Neviem ,ale už sa mi nechce ležať v posteli." povedala som.
"Nemáš si tu nohu namáhať!" pripomenul mi.
"Ale ja sa nudím." zakňučala som.
"Mám ťa tej nudy zbaviť?" spýtal sa a nahodil šibalský úsmev.
"Na čo myslíte, pán Payn?" spýtala som sa a tiež sa šibalsky usmiala. On sa zasmial a niekam zmizol. Zamračila som sa na dvere, ktorými vyšiel. Nadudrede som sa vrámci možností pretočila na brucho. Už ma nobavilo ležať v posteli. Mala som len zlomenú nohu, ale Liam sa správal, akoby mi bolo niečo stokrát vážnejšie. Nedovolil mi sa ani pohnúť. Barle mi vždy dal tak ďaleko, že som na ne nedočiahla. Niežeby sa mi nepáčilo, ako ma obskakuje, ale takto už ležím druhý týždeň a začína mi to liezť na mozog. Počula som, že sa liam vrátil ale hrala som ďalej urazenú. Niečo položil na nočný stolík. Keď videlm, že sa nemienim k nemu otočiť, uchcechtol sa. Vydvihol si ma do náruče, pretočil ma vo vzduchu a položil na posteľ znova na chrbát. Zavrela som oči a tvárila sa, že spím. On mi to ale ani na chvíľočku nezbaštil. Začal mi vyzliekať oblečenie. Bola som rozhodnutá ani sa nehnúť. Neotvorila som oči, ani keď zo mňa vyzliekol už posledný kúsok oblečenia. Pobozkal ma na ústa, ale ani tak som nereagovala. Uchcechtol sa. Vzápätí bolo počuť zvuk, ako keď niekto pretrepáva šľahačku. Otvorila som oči. On už šľahačku pekne nanášal na moje prsia. Zkusla som si spodnú peru a čakala, čo bude ďalej nasledovať. Začal ju pomaličky zlízavať. Bola som aj tak rozhodnutá nespolupracovať, no keď sa prvykrát jazykom obtrel a moju bradavku, nedokázala som potlačiť vzdych. Liam sa uškrnul a pokračoval. Keď zlízal všetku šľahačku z mojich pŕs, presunul sa k mojim ústam.
"Chceš?" spýtal sa a namieril šľahačku k mojim ústam. Prikývla som, ale tú šľahačku mu vzala z ruky. Nastriekala som mu trochu na nos a zlízla to. Zasmial sa a urobil to isté. Potom mi nastriekal z tej šľahačky na pery. Začal ju zlízavať a pritom vplul jazykom do mojich úst. Začala sa vášniva bitka jazykov. Jeho pery chutili po tej šľahačke strašne sladúčko. Po chvíľke sa odlepil. Vytvoril mi šľahačkou úzku cestičku od pŕs až k podbrušku. Vzápätí to všetko zlízal a mňa to strašne vzrušovalo. Potom znova vzal šľahačku a trochu mi nastriekal tam dole. Hneď to začal zlízavať a ja som myslela, že sa zbláznim od rozkoše.
"Bože Liam!" vzdychla som. On zrýchlil a ja som sa prehýbala v chrbtici. Potiahla som ho za vlasy, s ktorými som sa doteraz hrala. On pridal jeden prst a žačal ním vo mne kmitať. Vzdychala som ako o život. S určitosťou som vedela, že to už dlho nevydržím. Liamovu hlavu som čo najviac tisla k svojmu lonu. On vybral prst a  znova sa mi venoval len jazykom. Keď videl, že mi už veľa nechába, ešte viac zrýchlil.
"Liam!" vykríkla som, keď ma pohltil ten najúžasnejší pocit. Ledva som dýchala. Liam však neprstaval. Naďalej ma tam dolu dráždil. Prehýbala som sa v chrbtici a mojim telom akoby prechádzali elektrické náboje. Ešte som nestihla predýchať jeden a už sa blížil druhý orgazmus.
"LIAAAAAAAAAAAAAAAAAM!" zvrieskla som a vystrelila sa z postele ako šíp z luku. Hneď som ale vyčerpane klesla späť do postele.
"Ty ma raz zabiješ." dostala som zo seba. Ešte stále som prudko dýchala. On sa len žiarivo usmial a prilepil sa na moje pery, čím mi zas zablokoval prísun kyslíku, ktorý som teraz tak strašne potrebovala.
"Ešte stále tvrdíš, že v posteli je nuda?" spýtal sa a znova sa na mňa šibalsky usmieval. Snažila som sa ho prevaliť pod seba, ale moja noha v sadre mi to veľmi neumožňovala, tak som z neho aspoň rýchlosťou blesku stiahla tričko a začala ho bozkávať na hrudi. On zo seba vyzliekol zvyšok oblečenia a zaľahol ma. Venoval mi dlhý bozk, ktorý som mu oplatila a zároveň som za ten čas nasmerovala jeho kamaráta presne k môjmu vstupu. Prirazil ho do mňa až po koreň a ja som vykríkla od rozkoše. Nepotrebovala som si na neho zvikať a on začal hneď prirážať. Moje ruky behali po jeho chrbte a občas zarili nechty do jeho chrbta, keď prirazil až príliš prudko. Naše vzdychy sa snáď ozývali celým domom.  Prirážal stále rýchlejšie a prudšie.
"LEYLA!" zvrieskol a ja som cítila, že ma naplnila jeho tekutina. Ešte dva krát prirazil a s výkríkom jeho mena som sa tiež urobila. Dnes už tretí raz. Zvalil sa vedľa mňa a obaja sme prudko dýchali.
"Ešte stále sa nudíš?" spýtal sa znova.
"Hm.... už nie. V posteli nikdy nie je nuda, ak sú v nej dvaja." zasmiala som sa. Liam cez nás pretiahol deku a obaja sme zaspali unavený z náročného šľahačkového výkonu..........







Tak toto je asi najkratší imagine, aký som napísala :D Dúfam, že sa páči :D



3 komentáre:

  1. krásne :D a si mi chuť spravila na šľahačku!! :D :D SYL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mmmm..... chúťky, chúťky :3 awwww :3 moja perverzná dušička je veľmi potešená :3

    OdpovedaťOdstrániť