piatok 24. mája 2013

Maratón imagineov 4

Maratón imagineov 4

Áno, pán učiteľ!



"Vidím, že máš veľa voľného času! Nebudeš sa len tak flákať! Mala by si robiť niečo užitočnejšie. Preto som ťa prihlásil na kurz gitary." vyhlásil otec pri obede.
"Čože? Prečo?" zhíkla som.
"Lebo! Proste sa mi nepáči, s akou partou sa ťaháš! Sú nebezpečný. Si moje dievčatko a nechcem aby ťa niektorý z nich nakoniec znásilnil, alebo čo!" hovoril.
"Jaj keby si vedel, s koľkými z nich som už spala." pomyslela som si. Nie, nechodím s ani jednym z nich, ale sem-tam si užiť,...... prečo nie? "To nie je féééér! Oni sú moji kamaráti! Jedniný a dobrý kamaráti!" zvrieskla som na otca.
"A dosť! Povedal som, že budeš chodiť na gitaru, tak budeš!" povedal otec.
"Ale šak ja nemám gitaru!" zvrieskla som.
"Ale máš!" povedal víťazoslávne otec a niekam odbehol.
"Mamíííí!" zaškemrala som na mamu.
"Ale neblbni. Ten, ku komu ťa prihlásil na kurz je mladý a sexy, keď už nič, aspoň ho pretiahni." zasmiala sa sestra, Karmisha.
"Karmisha! Ako sa to rozprávaš so svojou sestrou! Má sotva 17! Ona nie je ako ty! Nevlezie hneď každému do postele!" okríkla ju mama. Z toho dostala Karmisha taký záchvat smiechu, že skoro zletela zo stoličky. Hodila som po nej zachmúrený pohľad. Ona dobre vie, že už dávno nie som to nevinné dievčatko, ako si o mne rodičia myslia.  "Ronnie, zlatko nepočúvaj ju. Uvidíš, že sa ti to bude páčiť." hovorila mama. To sa Karmisha ešte viac rozrehotala, lebo pochopila dvojzmysel maminej vety. Ja som tiež ledva zadržiavala smiech. To sa ale už otec vrátil aj s prekrásnou modoru gitarou. 












"wooooow!" zhíkla som.
"Takže pôjdeš?" spýtal sa otec.
"Ale len na skúšku. Jedna hodina, nič nesľubujem." povedala som a obdivovala tú gitaru.
"Fajn, Karmisha ťa tam hodí, aj tak ide na tréning, že Karmisha." povedal otec.
"Áno. Tak poď. Musíš sa pekne obliecť, aby si zapôsobila." zasmiala sa Karm a ťahala ma do mojej izby.
"Fakt je ten človek mladý a sexy?" spýtala som sa.
"Jasné, otec mi ho predstavil. Tu máš, tajne som ho odfotila." povedala a ukazovala mi mobil. Mala tam fotku krásneho blondiaka s modrými očami.
"O bože! Tak k tomu budem rada chodiť na kurzy." zasmiala som sa. "Ak klameš a nie je to on, tak ťa zaškrtím." sykla som po nej. "A ber X6, aby som sa mohla vzadu potom prezliecť." dodala som. BMW X6 je totiž jedno z mála otcových áut, čo majú zatemnené sklá vzadu.
"Ty sa chceš prezliekať v aute? Prečo preboha?" pýtala sa.
"Ešte sa pýtaj! Ak je naozaj taký sexoš, tak ešte dnes bude môj. A z domu ma nepustia tak, ako chcem ísť oblečená." vysvetlila som jej.
"Jáj! Ty tak, hej?" zasmiala sa. Len som na ňu hodila pohľad typu ´Veď ma poznáš!´ a šla som obliecť. Dala som si legíny, čierne krátke tričko s nápisom geek, ktoré odhaľovalo celé brucho (samozrejme bez podprsenky). Na to som si natiahla dlhý modrý pulóver, na nohy obula addidas botasky. Do kabelky rýchlo nasúkala oblečenie, do ktorého sa chcem prezliecť. /Outfit 1/ Vzala som gitaru a nasadla na sedadlo spolujazdca vedľa Karmishe, ktorá ma už čakala. Len čo auto vyšlo z pozemku patriaceho našej rodine, preliezla som na zadné sedadlá a rýchlo sa prezliekla. /Outfit 2/ Karmisha sa na mne dobre zabávala. Zvlášť, keď sa mi podarilo buchnuť hlavou do stropu. Potom som preliezla naspäť k nej. Už jej nebolo do smiechu, keď som jej skoro strelila opätkom. To som zas pukala od smiechu ja.
"Už sme tu. Je to tretie poschodie, naľavo. Na dverách by malo písať Horan. Vrátim sa po teba o tri hodiny, po tréningu." povedala mi. Teraz som sa zarazila.
"Horan? Ako sa vola krstným menom?" spýtala som sa. "Prosím nepovedz Niall, prosím nepovedz Niall." žobronila som v duchu.
"Niall, prečo?" spýtala sa.
"Fuck it!" pomyslela som si. "Ale, ja len tak." odpovedala som rýchlo a vystúpila. Prečo práve ten? Je to sused jedného chalana z mojej partie. Vie, aká som, nepôjde to tak ľahko. Ale na tej fotke, čo mi ukazovala Karmisha, to nebol on. Vybehla som hore a zazvonila.
"Ahoj, ty musíš byť Ronnie. Som Niall Horan. Poď ďalej." povedal blondiačik z tej fotky a pozval ma dnu. Oddychla som si. Nebol to on. Zrejme len menovci.
"Dobrý deň, teší ma, pán Horan." povedala som a nahodila milý úsmev.
"Prosím ťa, volaj ma Niall, nie som od teba toľko starší. Mám len 20. Koľko máš ty?" spýtal sa.
"Mám 17." povedala som a nesmelo sa na neho usmiala. Zožral mi to. Som fakt dobrá herečka.
"No vidíš. Ani sa mi neopováž vykať." povedal. Usmiala som sa. "Už si nekedy hrala na gitare?" spýtal sa.
"Nie, neviem ani, ako sa tá vec drží." povedala som.
"Tá vec? Už nikdy takto o gitare nehovor!" zvolal ublížene. Kukla som na neho, či mu šibe. "Poď so mnou." zasmiala sa a ťahal ma niekam do jednej z izieb. keď sme do nej vošli, ostala som obarene stáť. Izba bola plná gitár. Pár kúskov tam bolo prekrásnych.
"Páni! Tie všetky sú tvoje?" spýtala som sa ohúrene. Prikývol. Potom sme sa vrátili späť do obývačky. Niall ma začal učiť prvé veci. Ako gitaru správne držať, ako sa volajú jednotlivé struny a tak. Začal ma učiť prvé akordy. Môj sveter bol teraz výhodou, aj nevýhodou. Jeho široke rukávy mi padali do strún a nemohla som poriadne hrať. Na druhej strane som však mala dôvod ho vyzliecť.
"Nabudúce si vezmi na seba niečo s úzkymi rukávmi." poradil mi Niall.
"To bude dobrý nápad. A hlavne niečo tenšie. Je tu strašne horúco." povedala som a pretiahla si pulover cez hlavu. Niallovi sa nachvíľu zasekol pohľad na mojom odhalenom bruchu. Teraz som už vedela, že som vyhrala. Ako naschvál som teraz robila chyby, takže on svoje ruky presunul okolo mňa a presne mi ukazoval, čo a ako.
"Prepáč, kde máš tu kúpeľňu?" spýtala som sa.
"Tamto v chodbe, prvé dvere napravo." povedal. Obaja sme vstávali z gauča a ja som sa "omylom" dotkla jeho rozkroku.
"Prepáč." šepla som rýchlo a ruku odtiahla. Ukážkovo som sa začervenala a zdrhla do kúpeľne. Trochu som sa upravila a po chvíľke znovu vyšla von. Pomaly som kráčala späť k nemu. "Omylom" som zakopla o zohnutý koberec a spadla rovno na neho. Niall ma zachytil. Pritom sa mi trošku nadvihlo tričko a odhalilo trošku viac, ako malo. Znova som sa ukážkovo začervenala a sklopila zrak.
"Tak, pokračujeme?" spýtal sa. Znova som nadviazala očný kontakt. Niečo v jeho očiach ma oberalo o rozum. Chvíľu sme mlčky stáli a dívali sa na seba. Bol to on, kto prekonal tú vzdialenosť, čo delila naše pery. Začala som spolupracovať. Po chvíľke sa však odtiahol.
"Prepáč. Ja... nemal som právo,... ešte raz prepáč." začal sa ospravedlňovať. Zasmiala som sa. Pritiahla som si ho späť k sebe a pobozkala. Ostal šokovaný a trochu pootvoril ústa. Vošla som do nich jazykom. Vtedy sa spamätal a začal spolupracovať. Vydvihol si ma do náruče a niekam so mnou kráčal niekam do nejakej izby. Obmotala som mu nohy okolo pása, aby sa mu ma nieslo ľahšie. Došli sme zrejme do jeho izby. Opatrne ma položil na posteľ a zaľahol ma. Prevalila som ho pod seba a začala ho vyzliekať. On nechcel zostať pozadu a tiež zo mňa stiahol tričko. Začal sa hneď venovať mojim prsiam. Zaklonila som hlavu a zavzdychala. Naďalej sa venoval tvojim prsiam, no jednou rukou už rozopínal gombíky a zips na mojich kraťasoch. Prevalil ma znovu pod seba. Trošku som sa nadvihla, aby ich zo mňa moho stiahnuť. Všetko to zvládal s jednou rukou. Druhou sa ešte stále venoval mojim prsiam. Tenky prúžok táng odtiahol na bok a začal ma rukou hladiť tam dolu. Zavzdychala som ešte hlasnejšie. Svoju ruku rýchlo vymenil za jazyk. Šokovane som sa nadýchla. Už som síce spala s viacerými mužmi, ale všetkým šlo len o ich uspokojenie. A Niall mi teraz jasne dokazoval, že nie je jedným z nich. Jeho jazyk mrštne kmital po mojom klitorise a mojim telom akoby prechádzali elektrické náboje. V rukách som pevne zvierala posteľné prádlo a prehýbala sa v chrbtici. Postupne začal pridávať prsty. keď pridal tretí a začal nimi kmitať, zvrieskla som jeho meno na celý byt a urobila sa. Niall zo mňa vytiahol prsty a olízal si ich.
"Úžasne chutíš." zasmial sa. Chvíľku som chytala dych, potom som ho znova prevalila pod seba. Nohavice šli dolu okamžite. Sadla som si presne na jeho rozkrok ešte v trenkách a začala bozkávať jeho krk. Urobila som mu tam cucflek a presunula sa na hruď. Párkrát som sa jemne obtrela o jeho kamaráta a Niall vždy vzdychol a zmučene na mňa pozrel. Rýchlo som ho zbavila treniek a začala sa s jeho kamarátom hrať. Bol najväčší, akého som kedy videla. Chvíľku som mu robila dobre len rukou, potom som si ho však vzala do pusy. Niall vzdychal ako o život a sem tam sa snažil panvou priraziť proti mne. Urobil sa mi do úst. Nikdy to nehltám, ale teraz som to prehltla, ani neviem prečo. Niall prerývane dýchal. Párkrát som sa znova rozkrokom obtrela o jeho kamaráta a ten už bol znova schopný služby. Rýchlo som na neho nasadla. Niallove ruky skončili na mojom zadku a pomáhal sa mi nadvihávať a späť nasadať. Keď mu už nestačilo tempo, rýchlo ma znova prevalil pod seba a začal zbesilo prirážať.
"Niall.. ja.." snažila som sa zo seba vysukať, že už budem.
"Na tri." šepol on tiež udýchane.
"Raz......Dva......Tri!" odčítali sme.
"Niall!" zvrieskla som, keď ma pohltil orgazmus.
"Ronnie!" zvrieskol on a moje vnútro naplnila jeho biela tekutina. Zvalil sa vedľa mňa.
"Si najlepší milenec, akého som kedy mala." šepla som.
"A ty zas najlepšia milenka, akú som kedy mal." zasmial sa. "A teraz späť do práce slečna. Prišli ste sa sem učiť hrať na gitaru, nie vylihovať v posteli." povedal hlasom, ktorý pripomínal učiteľa v škole.
"Áno, pán učiteľ." zasmiala som sa a vyliezla s postele. Obaja sme sa obliekli a vrátili sa do obývačky......

2 komentáre: