piatok 24. mája 2013

Maratón Imagineov 2

Awwww..... Tak si dáme niečo sladšie. :3 Cukrovkárom neodporúčam :P


Maratón Imagineov 2
I want your love....



Niall:
,,Chalani! No ták, upracte tu!" zjapal som po nich.
,,Kľud, nestresuj. A čo chceš upratovať, šak je tu celkom poriadok!" ozval sa Louis. Prepychol som ho pohľadom.
,,Liam! Pomôž mi!" zakňučal som.
,,Ak nám nepomôžete, nemôžete si tu večer zavolať El a Perrie." povedal Louisovi a Zaynovi. Tí sa okamžite postavili a začali upratovať. Neviem, čo sa Harrymu stalo ale ten prvykrát upratoval dobrovoľne. Ale neriešil som to. Teraz bolo dôležité, aby tu bol poriadok, kým pôjdem na letisko po moju malú Miu. Nevidel som ju skoro dva roky. Teraz jej rodičia dovolili prísť ku mne na prázdniny. Strašne sa na ňu teším. Už bolo všetko upratané. Mal som ešte hodinu, kým som po ňu mal ísť na letisko. Niekto zazvonil. Bol som najbližšie k dverám, tak som šiel otvoriť.
,,Idem ja." zakričal som, aby sa ostatný zbytočne neplašili k dverám. Otvoril som. Predomnou stálo dievča, mohlo mať takých 15-16. Malo na sebe ružové kraťasy, ružovú mikinu, modroružové conversky a modroružovú šiltovku vo vlasoch.  /outfit/ ,,Želáte si?" spýtal som sa.
,,Ale no ták! Ja viem, že sme sa dve roky nevideli, ale zas až tak som sa nezmenila." zasmiala sa a zdvihla ku mne svoj pohľad. Tie oči by som spoznal všade.
,,Bože Mia! Skoro som ťa nespoznal." skríkol som a rýchlo ju objal.
,,Niall! Zadusíš ma." zapišťala. Pustil som ju. ,,Ale nepovedala som, že máš prestať." zasmiala sa a tentoraz sa mi ona hodila okolo krku. ,,Dlžíš mi objatie za každý deň za tie dva roky." dodala. Zasmial som sa a začal sa z ňou točiť dookola. Začala sa smiať na celý dom.To sa k nám už zbehli chalani. 
,,Chalani, toto je Amélia." povedal som naschvál. Vedel som, ako to meno neznáša.
,,MIA!" sykla. Zasmial som sa. 
"Nečerti sa, Amélia." podpichol som znovu. Ona ma buchla do ramena. ,,Tak poď, ukážem ti tvoju izbu." povedal som jej.
,,Moju izbu? To mám spať sama? Vieš, že sa bojím byť sama." šepla smutne.
,,Ešte stále?" zasmial som sa.
,,No a? Veď tma je tak strašne zákerná!" pýskla  vystrašene. Zasmial som sa. Síce vyrástla, ale nezmenila sa.
,,Dobre, tak prvých pár dní môžeš spať v mojej izbe, kým si na tento dom zvykneš." povedal som jej.
,,Ďakujem!" zvýskla a vysúžil som si pusu na čelo. Vzal som ju a ukázal som jej celý dom. Potom sme sa vrátili do obývačky, kde chalani pozerali telku. Pripojili sme sa k nim. ,,Ja sa nudííííííím!" zakňučala po chvíľke. ,,Poďme niečo robiť!" dodala.
,,Veď robíme!" povedal jej Louis.
,,Niečo zmyslupulné!!!" zakňučala.
,,A čo by si chcela robiť?" spýtal som sa.
,,A ja viem?" povedala. 
,,Čo tak fľašu?" spýtal sa Harry. Prepychol som ju pohľadom. Viem, aké blbosti vedia chalani vymyslieť a aký vedia byť zákerný. Mia má len 15! A Harryho niektoré nápady, keď toto hráme....
,,Super!! To je skvelý nápad! Že si zahráme, Niall?" začala robiť psie oči. Prečo jej očiam neviem odolať?
,,Dobre." privolil som.
,,Hurá!!!" začala skákať po obývačke ako malé dievčatko, čo dostalo novú hračku. Zasmial som sa. Je tak roztomilá. Tak sme začali hrať. Najprv nedávali nič hrozné, aby ju nevydesili. Bol som im vďačný. Potom však točil Harry a padlo to na Miu. Už ten Harryho šibalský úsmev mi napovedal, že za to, čo povie ho neskôr asi zabijem. 
,,7 minút v nebi s Niallerom." povedal. Mia sa začervenala, ale postavila sa. Zavreli nás do skrine a pustili nahlas hudbu, aby nám dopriali "súkromie". Mia sa hneď prilepila na moje pery. Hneď som sa odtiahol. Páčilo sa mi to, ale nemohol som.
,,Čo je?" spýtala sa smutne. ,,Ja viem, neviem sa bozkávať. Som hrozná...." dodala. Snažila sa odvrátiť zrak, ale v tom úzkom priestore to nešlo. ,,Ja viem o čom je sedem minút v nebi......" šepla.
,,Lenže to nemusíš robiť. To nie je dané, že keď niekto povie, že dvaja majú ísť na sedem minút v nebi, že sa musia hneď bozkávať a tak ďalej. Presne preto som nechcel, aby sme to hrali. Oni sú strašne hrozný v takýchto veciach." hovoril som jej.
,,Ja.... ja....prepáč." koktala.
,,Neospravedlňuj sa. To ja som nemal pristúpiť, aby sme to hrali." povedal som. Snažila sa ma objať a v tom úzkom priestore sa rukou obtrela o moje nohavice presne v mieste rozkroku. Sčervenela ako paradajka a sklopila zrak.
,,Prepáč, ja... nechcela som." šepla. 
,,V pohode." odpovedal som jej. Ona sa mi zadívala do očí. V tej chvíli som mal strašnú chuť ju pobozkať. Už som to skoro urobil, keď chalani zabúchali na skriňu, že už prešlo 7 minút a že máme vyliezť.

Mia:
Už ma skoro pobozkal! Skoro to vyšlo! Tí debili sa museli akurát rozhodnúť, že už 7 minút prešlo! V tej chvíli som mala chuť ich zabiť.
,,Točíš!" povedal Harry a podával mi fľašu.
,,Nie! Končíme! Ste príliš perverzný! Mia ma len 15! Toto nie je hra pre ňu!" zastal si ma Niall. Začala som sa ukážkovo červenať. Viem, že nie je správne, že sa s ním takto hrajem, ale ja ho ľúbim! Ľúbím ho, lenže on ma berie stále ako svoju malú princezničku, o ktorú sa musí starať, lenže ja už nie som to malé dieťa. Louimu zapípal mobil.
,,To je El. Vraj nás už aj s Perrie a Dan čakajú v klube." povedal.
,,Fajn tak ideme." vykríkli všetci až na Nialla.
,,Ja nechcem ísť do klubu." pípla som.
,,Ani nemusíš. Ostanem tu s tebou. Môžeme pozerať film, alebo niečo." povedal Niall. To alebo niečo sa mi páčilo viac, pretože to dávalo širokú škálu možnosti.
,,Mulan!" vykríkla som. Niall sa zasmial. /Mulan je rozprávka Disney, kto nevie/ Bolo to ale to posledné, na čo som teraz myslela. Ostatný sa pomaly pobrali do klubu, my s Niallom sme si chystali veci na pozeranie filmov.
,,Niall? Ja sa idem osprchovať a prezliecť sa do pyžama, dobre?" spýtala som sa ho.
,,Jasne bež, ja ešte spravím popcorn." povedal. ,,Jo a chceš pozerať tu, alebo v izbe?" spýtal sa ma.
,,Môžeme pozerať v izbe? Ja.... bojím sa tohto domu." šepla som.
,,Nemáš sa čoho báť princezná. Ale ako chceš. Môžeme pozerať hore." povedal a šiel do kuchyne. Ja som šla hore do svojej izby. Vyzliekla som zo seba oblečenie. Ostala som len v spodnom prádle. Vošla som do kúpeľne a buchla dverami, potom som z nej opatrne vyšla. Prešla som k svojmu kufru a robila som sa, že niečo strašne hľadám. Na izbe sa otvorili dvere.
,,Jééé prepáč. Ja... myslel som, že už si v kúpeľni." vyhrkol a položil si ruku pred oči. YES!!!!! kričalo moje vnútro.

Niall:
 Bolo počuť buchnúť dvere do kúpeľne, tak som šiel hore, že zatiaľ pripravím film. Vošiel som do izby a naskytol sa mi pohľad na skoro nahú Miu. Bola len v čiernej čipkovanej podprsenke a čiernych tangách. Keď som ju videl naposledy, ešte do podprsenky nemala čo dať.
,,Jééé prepáč. Ja... myslel som, že už si v kúpeľni." vyhrkol som rýchlo a zakryl si oči, akože sa nepozerám. Ale asi som si mal zakrývať niečo iné tam dolu.
,,Ja,... už som bola, ale zistila som, že som vzala zlé pyžamo. Toto som nosila, keď som mala 13. Ani náhodou sa do neho nevtrepem. Už som prehľadala celý kufor, ale moje pyžamo nikde." povedala smutne. Znova sa naklonila nad kufor a začala sa v ňom prehrabávať. Pritom vystavila svoj sexy zadoček smerom ku mne. Uvedomuje si to dievča, čo so mnou robí, alebo je taká naivná, že jej to ešte nedopýna? Prešiel som k svojej skrini.
,,Požičíam ti nejaké svoje tričko a trenky, keď chceš." navrhol som jej. Vybral som jej moje tričko Free Hugs a jedne z mojich bielych treniek.
,,Ďakujem." šepla, vybrala si niečo s kufra, vzala odomňa veci, čo som jej dával a bežala do kúpeľne. Pritom tak rozkošne vrtela zadkom. Skúsol som si spodnú peru. Kedy sa z nej stala taká sexy mladá slečna?
,,Niall! Prestaň. Si pre ňu ako jej starší brat!" sykol som sám po sebe. Chvíľu bolo počuť tok sprchy. Po chvíľke vyšla z kúpelne, bola len v mojích boxerkách. Na prsiach si pridržiavala rozopnutú podprsenku a bežala ku mne.
,,Niall! Pomôž mi! Nedarí sa mi ju zapnúť." pípla a otočila sa ku mne chrbtom. Mojom nešikovným rukám sa to nakoniec podarilo. Ale radšej by som jej ju rozopínal, ako zapínal. Za túto myšlienku som sa vzápätí v duchu prefackal. Znova vbehla do kúpeľne a potom sa už vrátila aj v tričku. Usadili sme sa na posteli a pozerali film. Ona sa na ten film nesústredila, videl som to na nej. Celý čas akoby nad niečim rozmýšľala.
,,Čo sa deje?" spýtal som sa a spauzoval film.
,,Ja len...... Nič, nechaj to tak." povedala nakoniec.
,,Mia. Čo je?" spýtal som sa.
,,To je len blbosť. Nerieš to. Neviem prečo mi to vôbec napadlo." povedala.
,,Miuš, povedz mi to." naliehal som.
,, Ja.... len že..... prečo si sa na mňa chvíľu tak šokovane pozeral, keď si ma zbadal len v spodnom prádle?" spýtala sa.
,,To bude asi tým, že keď som ťa videl naposledy, ešte si si do vrchného dielu spodného prádla nemala čo dať." podpichol som.
,,Debil!" zašomrala a buchla ma do ramena. ,,Ako vidíš, teraz už mám!" povedala a vyhrnula si tričko aby mi svoje slová potvrdila. Zároveň na mňa vyplazila jazyk. Zasmial som sa. Začala ma štekliť. Smial som sa na celý dom.
,,Nie!.............. Mia!................ Dosť!.............. Prosím!...... Zdávam....sa!" kričal som. Ona na chvíľku prestala. Než som sa stihol nadýchnuť, jej pery boli zrazu na tých mojich. Šokovane som pootvoril ústa a ona hneď vbehla dnu svojim jazykom. Odtiahol som sa. ,,Mia, čo to robíš?" spýtal som sa.
,,Chcem ťa." šepla a znova sa na mňa vrhla. Odtiahol som sa.
,,Mia prestaň. Čo je to s tebou?" spýtal som sa. Sadla si na mňa obkročmo a naklonila sa čo najviac k môjmu uchu.
,,I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don't wanna be friends
J'veux ton amour
Et je veux ta revanche
J'veux ton amour
I don´t wanna be a friends
Want your bad romance!!" zašepkala mi do ucha. Jej hlas, keď šepkala tie slová ma strašne vzrušoval. Ale nemohol som.
,,Mia prestaň. Veď si ešte dieťa." šepol som. To som ale asi nemal povedať. Zavraždila ma pohľadom.
,,Lenže ja už nie som dieťa!" povedala. ,,Chceš dôkaz?" spýtala sa a zvodne sa na mňa usmievala. Sadla si tak, že sedela presne na mojom rozkroku. Vzápätí zo seba stiahla tričko a jemne sa pri tom na mne zavrtela. Vzdychol som, aj keď nedobrovoľne. Môj mozog doslova kričal, že sa nemám poddať, ale moje telo aj napriek jeho vôli odpovedalo na každý jej dotyk. Ľúbim ju, to viem už dávno, ale.......
,,Mia...... prestaň." šepol som znova. Zliezla zo mňa zo slzami v očiach.
,,Nepáčim sa ti?" spýtala sa. ,,Nepáčim." vzlykala a snažila sa niečim znova prirkyť. Objal som ju.
,,Mia.... Samozrejme, že sa mi páčiš. Si to najkrajšie dievča na svete." šepol som jej.
,,Ale tebe sa nepáčim." šepla smutne.
,,Keby si sa mi nepáčila, myslíš, že by sa toto dialo v mojich nohaviciach." šepol som a ukazoval na svoje nohavice. ,,Pozri čo zo mnou robíš." zasmial som sa.
,,Tak potom? Prečo to nechceš?" spýtala sa.
,,Lebo nechcem, aby si to potom ľutovala. Čo ak nie som ten pravý?" spýtal som sa jej.
,,Si, pretože ťa ľúbim." šepla nesmelo. ,,Ľúbim ťa, ani nevieš, ako dlho." šepla. Usmial som sa.
,,Aj ja teba Mia." povedal som jej. Skúmavo sa na mňa zahľadela.
,,Vážne?" spýtala sa.Miesto odpovede som ju nežne pobozkal. Ona prehĺbila ten bozk. Zrazu sme sa vášnivo bozkávali. Behala rukami po celom mojom tele rovnako ako moje ruky behali po tom jej. Trošku sa pohla a obtrela sa zas o môjho kamaráta. Zavzdychal som jej do úst.
,,To sa ti páči?" spýtala sa a znova ten pohyb zopakovala. Znova som vzdychol. Chvíľku si ma prezerala. ,,Hmm.... Niečo mi tu vadí." zamyslela sa. ,,Už viem.... Tvoje tričko." zasmiala sa a moje tričko v momente letelo smerom k oknu. Nanešťastie otvorenému oknu, takže cez neho preletelo a dopadlo až niekde na dvor. ,,Nezabudni si po neho potom pôjsť." zasmiala sa a znova sa prisala na moje pery. Nežne som ju prevalil pod seba. Snažil som sa jej rozopnuť podprsenku.
,,Načo som ti ju vôbec zapínal." zaklial som.
,,Aby si mal čo rozopínať." zasmiala sa Mia. Len čo to dopovedala, podprsenka z nej bola dole. Nanešťastie letela za mojim tričkom, čiže vonku do záhrady. ,,Vieš čo? Odteraz hádžeme oblečenie na druhú stranu." zasmiala sa. Prikývol som. Pomaly som z nej stiahol moje trenky.
,,Hééééj. Niekto si tu nevzal nohavičky." zasmial som sa.
,,Nikdy v noci nespím v nohavičkách." šepla. Zasmial som sa a začal bozkávať jej prekrásne telo. Telo, ktoré je odteraz už len moje.
,,Si si istá?" spýtal som sa ešte raz. Prikývla. Začal som sa hrať s jej bradavkami. Slastne zastonala. Presunul som sa na jej krk a urobil jej tam menší cucflek. Potom som sa znova bozkami premiestňoval stále nižšie. Pomaly som rukou prešiel po jej najcitlivejšiom mieste. Zalapala po dychu. Presunul som sa hlavou medzi jej nohy a pobozkal ju tam.
,,Niall!" vzdychla nahlas a privrela oči. Začal som ju uspokojovať jazykom. Vzdychala na celý dom. Pridal som jeden prst, ale bol som opatrný. Mia je ešte panna a aj toto by ju mohlo bolieť. Odolal som pokušeniu prestať tesne pred tým, ako sa urobí. Chcel som, aby ju to potom čo najmenej bolelo, tak som chcel, aby čo najviac zvlhla. Mia sa už prehábala v chrbtici od rozkoše. Pridal som opatrne druhý prst.
,,Niaaaaaaaaall!" zvrieskla a prudko sa prehla v chrbtici, až som sa zľakol, že som jej nejako ublíži. Jej steny sa stiahli okolo mojich dvoch prstov. Znavene sa zvalila na posteľ a prudko dýchala. Rýchlo som sa vyzliekol, zo šuflíka vybral kondom a nasadil si ho. Ľahol som si späť k nej a pobozkal ju. Bozk mi opätovala, aj keď ešte stále chytala dych.
,,Niall, ja beriem tabletky. Chcem cítiť teba, nie gumu." šepla trošku rozpačito a do líc sa jej ešte viac nahrnula červeň. Zasmial som sa a znova ju pobozkal. Dal som si teda dolu kondóm. Opatrne som ju priľahol a začal ju bozkávať.
,,Ak by ťa to veľmi bolelo, povedz." šepol som. Prikývla. Znova som sa prilepil na jej pery. Pomaly som do nej začínal vnikať. Vykríkla a zaryla mi nechty do chrbta. Po líci jej stiekla slza, zároveň po stene stiekla kvapka krvi. Zotrel som jej slzu z líca a nežne ju pobozkal. Povolila trošku nechty. Pomaly som sa pokúsil v nej pohnúť. Zavzdychala a prirazila svojou panvou proti me. Bol to jasný znak, že mám pokračovať. Začal som prirážať. Obmotala si nohy vôkol môjho pása, aby sa na mňa ešte viac natisla. Naše telá sa o seba obtierali v úžasnej harmónii a naše vzdychy napĺňali snáď celý dom. Jej steny sa znova začali sťahovať, ale ani ja som už od vrcholu nebol ďaleko.
,,Ni..a...áááááááááááááááááááá!" pokúsila sa vykríknuť moje meno, keď dosiahla svoj vrchol.
,,Mia!" vykríkol som tiež a urobil sa do nej. Zvalil som sa vedľa nej a pritiahol ju k sebe. ,,Bolelo to veľmi?" spýtal som sa, keď sme už obaja dokázali dýchať.
,,Áno."šepla. ,,Ale len chvíľku. A potom to bolo dokonalé." dodala a pobozkala ma.
,,Lebo ty si dokonalá." pošepol som jej medzi bozkami, čo sme si vymieňali. Pomaly som sa od nej odtiahol a vyliezol z postele.
,,Čo sa deje? Kam ideš?" spýtala sa vystrašene, keď som si obliekol trenky a kráčal k dverám.
,,Neboj sa, hneď som späť, len ideme odstrániť dôkazy spod okna." zasmial som sa. Mia sa trošku začervenala. Zbehol som dolu po jej moje tričko a jej podprsenku. Keď som sa vrátil do izby, obliekala si na seba späť moje tričko a trenky už mala na sebe. Usmial som sa a objal ju okolo pása. Zhíkla, lebo sa zľakla. Bola totiž otočená chrbtom k dverám, tak ma nemohla vidieť, keď som prišiel. Ľahli sme si späť do postele a dopozerali Mulan. Nedopozerali. Mia zaspala ešte skôr, ako sa Mulan podarilo dať dolu ten šíp zo stĺpa, čo bola približne 40ta minúta filmu. Túlila sa ku mne ako mačiato a zo spánku sa usmievala. Sem tam sa trošku zahniezdila a zašepkala zo spánku moje meno. Vždy som sa usmial. Bolo to tak roztomilé. Neviem kedy som zaspal. Zo spánku ma prebrali hlasy v izbe. Započúval som sa, oči som však neotvoril.
,,Aký sú zlatý." zašepkal Louis.
,,Pššššt. Zobudite ich." upozornil ho Liam.
,,Myslíš, že si už Niall všimol, čo k nemu tá malá cíti?" spýtal sa Harry.
,,Určite. Tá zaľúbenosť v jej očiach sa nedala nevidieť." ozval sa Zayn.
,,Aj v jeho očiach som videl tie iskričky. Možno si to neuvedomuje, ale miluje ju viac, ako svoju sestričku." povedal Louis.
,,Ale nechajme ich spať. Poďte." šepol Liam a vyhnal ich z izby. S Miou sme naraz otvorili oči. Takže aj ona počúvala, čo tý štyria hovorili.
,,Bré ránko, princeznička moja." usmial som sa a venoval jej nežný bozk. Usmiala sa.
,,Bré ránko, princ môj." šepla. ,,Som hladná!" zakňučala vzápätí. Rozosmial som sa. To je moja Mia. Rýchlo sme vyliezli z postele a ruka v ruke sme zbehli do kuchyne, kde nás už pohľadom skúmali štyri páry očí....




Komentujte! Chcem vedieť vaše názoriky! Podľa mňa teda nič moc :D

3 komentáre:

  1. awww :3 trošku dlhé, ale krásne :3 a to že si to písala skoro celý čas z jeho pohľadu :3 proste krásne :3 SYL

    OdpovedaťOdstrániť