nedeľa 3. novembra 2013

You light up my world Part 19

WOW!!! cez 10.000 videné blogu!! Thanks!!! :*

Part 19 - S kým sa zajtra ráno prebudíš?




Keď dorazili Dan a El, hneď sme sa pustili do plánovania trestu pre chalanov. Padali dobré nápady, ale nič sa mi nezdalo.
"A čo tak toto?..." šepla Dan a oči sa jej zablišťali. Začala nám vysvetľovať svoj plán. S El sme sa začali usmievať už od začiatku. Toto určite klapne. Len budeme potrebovať miernu pomoc. Paul.
"Tak čo?" spýtali sa chalani očakávajúc rozsudok.
"Ešte sme sa nerozhodli," zašvitorím a milo sa na nich usmejem.
"Ako dlho nás ešte budete trápiť?" sykne Harry.
"Hm... Prehrali ste, mali by ste to znášať s pokorou... Nezabudnite, že sme sa ešte nerozhodli a aj vaše správanie k nám vplýva na trest," upozorní ich Dan. Harry chce niečo zaprotestovať, no Louis mu rýchlo zakryje ústa svojou rukou, aby sklapol.
"Večer ideme von. Len mi tri. Spravíme si dámsku jazdu," oznamuje im El.
"Vlastne štyri. Beriem aj Lacey. Žiadne party! Žiadne dievčatá! Nie že sa spijete pod obraz!" upozorním ich aj keď viem, že toto je presný povel pre opačné konanie. Predsa však dúfame, že poslúchnu. Ak nie, máme pre nich niečo prichystané. A bude to pekne kruté...
"Nebojte sa," upokojuje nás Liam....


Je večer... Lacey je o Lou, ktorá nám ochotne pomáha. V dome 1D je taká menšia party. Presne sme vedeli, že toto spravia. Ale je to súčasť plánu. Party je v plnom prúde. O polnoci však končí. Liam vyprevádza posledných hostí a ide spať. A toto je náš čas. S Paulom sa vkrádame do domu. Nie sme sami. Spoločnosť nám robia štyri dievčatá. Vchádzame do Louisovej izby. El vyberá jedno z dievčat. Sympatickú vysokú blondínku - Annu. Dievčatá sú už oboznámené s tým, čo majú robiť. Anna sa riadi Eleanorinými striktnými pokynmi. Ľahá si k Louisovi do postele.
"Keď po tebe ráno začnem vrieskať, musím sa tváriť sebavedomo. Žiadne prepáčte, nič! Keď ťa budem vyhadzovať, žmurkni na Louisa, alebo mu naznač niečo ako zavolaj mi... To je fuk..." hovorí jej. Anna poslušne prikývne. Usmejeme sa. Prechádzame do Liamovej izby. Danielle vyberá vysokú černošku s krásnymi kudrnatými vlasmi - Chevie. Dáva jej podobné pokyny ako El dávala Anne. Na chodbe si placneme a pokračujeme. Zaynova izba. Vyberáme blond dievča so zelenými očami, trošku nižšieho vzrastu - Kellie.
"Fajn, Zayn nemá priateľku, takže sa nemusíš báť žiadneho žiarlivého výstupu K Zaynovi vbehnem ja, ale len aby som oznámila, že sú hotové raňajky. To isté aj k Niallovi a Hazzovi," poviem jej. Ona prikývne. Pokračujeme do Niallovej izby a posledné dievča (Jamie) s malými inštrukciami ukladáme do Niallovej postele.
"A čo Harry?" pýtam sa Paula.
"Pre toho mám iné prekvapko," zasmeje sa Paul a niekomu napíše smsku.
"Ahojte kočky," usmeje sa na nás chalan vystupujúci po schodoch. Nemusíme sa na neho dvakrát pozrieť, aby sme vedeli, že jeho dievčatá rozhodne nevzrušujú.
"Ahoj," usmejeme sa.
"Tak kde je ten krásavec, ku ktorému si mám ľahnúť do postieľky?" zašvitorí a zaklipká očami.
"No tak Paul, normálne Hazzu ľutujem..." zasmejem sa.
"Ale ... Azda to vzdávaš," zasmeje sa El.
"Ani náhodou. Len ho trošku ľutujem," poviem.
"Franco, vie, čo máš robiť," usmeje sa na neho Paul a vpúšťa ho do Hazzovej izby.
"Samozrejme, škoda, že nesmiem viac," zasmeje sa a mizne v izbe. S Paulom si tľapneme...


Ráno sa vraciame do domu už oficiálne. Zložíme sa dolu v predsieni a kráčame hore.
"Budíček," zaklopem na Niallove a potom na Hazzove dvere. Znova zaklopem do Hazzu, potom otváram dvere a vpálim mu tam. Harry zaklipká očami a prispato sa na mňa díva. Ja sa ukážkovo začervenám.
"Prepáč, nevedela som, že ruším," usmejem sa ospravedlňujúco a dívam sa na miesto vedľa neho. Keď sa pozrie vedľa seba, skoro skolabuje. Rýchlo sa vytratím a nechám ho vstrebávať myšlienky. Vbehnem do izby Niallovi. Ten sa zmätene díva na dievča ležiace pri ňom, ktoré sa na neho milo, až priam blažene usmieva.
"Ups... asi rušíím," zasmejem sa a vycúvam z izby. Niall sa na mňa vystrašene díva a potom znova premiestni svoj pohľad na to dievča vedľa neho.
"A nakoniec, Zaynova izba. Zaklopem. Po chvíľke zaklopem znova.
"Ďalej," ozve sa rozospatý hlas. Vchádzam do izby a stojím vo dverách ako obarená.
"Ja, nevedela som, že tu niekoho máš. Len som prišla oznámiť, že sme sa vrátili a či chcete niečo na raňajky..." šepnem otáčam sa na podpätku. Neviem prečo, ale ten pohľad na neho bolí.
"Nie, počkaj, Alex, ja ti to vysvetlím," beží za mnou. Chudáčik,... Ako mi asi chce vysvetliť to, že sme mu do postele vopchali dievča, kým spal.
"Nemusíš mi vysvetľovať nič. Je to tvoj život. Môžeš si robiť čo chceš," usmejem sa silene. Chce ešte niečo povedať, no náš rozhovor preruší krik, ktorý zrazu vychádza z Louisovej aj Liamovej izby. So Zaynom vystrašene vbehneme do Louisovej izby. Eleanor vrieska, Anna sa usmieva, Louis je zmätený. Všetko ide, ako má. Prechádzam do Liamovej izby, kde sa deje skoro to isté, ako u Louisa.
"Dan vrieska, až sa jej v očiach lesknú slzy. Chevie sa sebavedomo usmieva. Liam je zmätený. Hlavu má skrytú v dlaniach.
"Dan, upokoj sa. A ty, o 5 minút nech si v obývačke!" poviem smerom k Liamovi. Vchádzam do Niallovej izby.
"O 5 minút nech si v obývačke!" poviem mu. To isté zopakujem aj Zaynovi a Hazzovi. Nakoniec idem za El, ktorá práve vyvádza Annu z izby.
"El pusti ju," zasmejem sa.
"Louis, o 5 minút nech si v obývačke," poviem a odchádzam. Do 5 minút sú všetci naklusaní v obývačke. Hlavy majú sklonené, sú nervózny. Zadržujem úsmev, ktorý sa mi tlačí do tváre....

Poznámka autorky: Hi, sweethearts!! Hlásim sa vám z nemocnice! Konečne mám net v notebooku, takže vám posielam novú časť. Ďakujem veľmi pekne za milé komentáriky, čo ste mi nechali pri predchádzajúcich častiach. Znova dávam do pozornosti môj Diary, v ktorom by ste už teraz mali nájsť odpovede na otázky, čo ste sa pýtali, ohľadom môjho veku a tak... Lenka, Lola, Otravná osôbka, táto časť je pre vás. Mám ale pocit, že prestávate tento príbeh čítať (teraz nemyslím vás tri, ale celkovo) a je mi to veľmi ľúto.
With all love, Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀ALex♀ & asi 2-3mm veľký malý špunt :)

4 komentáre:

  1. Alex, časť dokonalé :) Dobre som sa nasmiala... A ten Zayn, ja ti to vysvetlím, to bolo zlaté!!! On ju miluuuje!!! ♥ :D Že to prestávajú čítať? Srať na nich!! Hlavne, že to čítam ja a je to úžasné!! :) A ohladom bábätka som sa už vyjadrila na tvojom osobnom blogu :)
    PS: zmaž ten kód, keď chcem pridať koment... Lebo preukazovať sa či nie som robot je stráášne... SOm človek s citmi, ak to nikomu nevadí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. óóó :) Ďakujem :) dokonalé to určite ešte nie je, ale tak snažím sa :) ♀Alex♀
      PS: už by to malo byť zrušené :) ja s tým robiť neviem, na také veci je tu Beatrix :D :D :D

      Odstrániť
  2. ZAYN in love... :) so cute... :) ale narehotala som sa teda dosť na tom :)

    *Anonymous lover*

    OdpovedaťOdstrániť