utorok 12. novembra 2013

You light up my world Part 21


Part 21 - Head over heels in love



O tri týždne /pohľad Alex/
Tri týždne už bývam v ich dome. Tri týždne nie je polícia schopná chytiť Gregoriho. Nechápem to. To sa vie až tak dobre skrývať? Myslím, že sa ho ani nesnažia hľadať. Je to dosť nepríjemné vedieť, že je ešte stále niekde na slobode a hocikedy sa ku mne môže dostať. Na druhej strane mi celkom vyhovuje, že tu bývam. Aspoň mám skoro celý deň na očiach tú najdokonalejšiu osobu pod slnkom. Áno, buchla som sa do Malika... Keď on je stále tak milý, starostlivý, pozorný,... A ten jeho úsmev...
"Alex!" ďobla do mňa Dan.
"Čo je?" sykla som.
"Zase civíš na Narcisa ako na svätý obrázok!" upozornila ma.
"Necivím!" protestovala som a cítila, ako sa mi do líc leje červeň.
"Ale civíš," nedala sa Dan.
"Nie," odvrkla som.
"Vážne, tak prečo sa červenáš?" spýtala sa Dan s úsmevom. To mi do líc nahrnulo ešte viac červene. Zakryla som si tvár dlaňami, aby to nebolo až tak vidieť.
"Veď mu to povedz," dodala po chvíľke Dan.
"Čo?" spýtala som sa.
"No že sa ti páči," odpovedala mi Dan.
"Si sa zbláznila?" vykríkla som asi až príliš hlasno, lebo som v momente na seba upútala pozornosť ostatných. Jeden pohľad som však na sebe cítila najsilnejšie. Jeho pohľad. Všetci sa na mňa zvedavo dívali a ja som znova sčervenela ako paradajka. Danielle chytila zo mňa výbuch smiechu. Poslala som jej vražedný pohľad. Zabijem ju!


Pohľad Zayn

Chvíľku som ju pozoroval. Aj ona pozorovala mňa. Cítil som to, no naše pohľady sa nestretli. Dan do nej drgla a niečo jej pošepkala. Alex vzápätí sčerveneli líca. Niečo jej odpovedala. Dan sa však nedala odbiť a niečo do nej stále hustila. Po chvíľke sa Alex začervenala ešte viac. Snažila sa skryť svoju tvár do rúk, aby si nik nevšimol tú červeň v lícach. To dievča nemá tušenia, čo zo mnou robí, keď sa takto červená, alebo, keď sa čo i len usmeje. Danielle jej znovu niečo pošepla. Alex na ňu vykúlila oči.
"Si sa zbláznila?!" vykríkla asi hlasnejšie, ako pôvodne plánovala. V tej chvíli už som nebol jediný, kto sa na ňu díval. Znova tie červené líca. To dievča ma chce zabiť! Danielle sa rozosmiala a Alex ju prepichla pohľadom. Z poschodia sa ozval detský plač. Alex hneď vstala z gauča a utekala hore. Môj pohľad ju sledoval, až dokým úplne nezmizla na poschodí. Ešte chvíľku potom som hypnotizoval už prázdne schodište.
"Zayn!"
"Čo je?" otočil som sa za hlasom.
"Povedz jej to!" povedal Liam.
"Čo? Komu?" spýtal som sa.
"Zayn, preber sa! Všetci vidíme, ako ju hlceš pohľadom! A ona teba tiež!" vzdychol si Louis.
"Ona mňa? Nie... Nemyslím," šepol som smutne.
"To je práve ono! Ty nemyslíš! Vymysli niečo! Nejaké romantické gesto. Dokáž jej, že k nej niečo cítiš. Spýtaj sa jej, či nechce byť tvojim dievčaťom. Alebo skôr tvojou princeznou," dohováral mi Niall.
"Čo keď ma odmietne?" spýtal som sa.
"Neodmietne, ver mi," zasmiala sa Dan.
"Ja neviem,"
"Čo preboha nevieš? To iskrenie medzi vami by videl aj slepý!" zadudral Hazz.
"Čo by videl aj slepý?" spýtala sa Alex, schádzajúca po schodoch do obývačky.
"Že Zaynovi trčí vlas," odpovedal Louis.
"Čo kde?" spýtal som sa. Alex sa rozosmiala.
"Nikde, Louis si z teba strieľa," povedala s úsmevom.
"Ty tiež skazíš každú srandu," zadudral na ňu Louis. Alex na neho vyplazila jazyk.


Poznámka autorky: Páni, keď som to po sebe čítala... Úplne spomienky... krásne spomienky... To čisto ja a Patrik, keď sme začínali... A preto túto časť venujem svojej láske. Patrik, táto časť je pre teba, láska moja.
Samozrejme, že nesmiem zabudnúť na svoje lásky! TessMalik, Maggie, Lenka, :)))), Lola, *Anonymous Lover*, Otravná osôbka... Ďakujem vám veľmi krásne za krásne za milé slová, čo mi zanechávate pri častiach na oboch blogoch :)
PS: Odporúčam vám túto poviedku: Je to Zerrie fanfic. Volá sa Podvedená Bosorka [Bye bye, Cassanova]... ♀Alex♀ mala možnosť nahliadnuť do častí, ktoré má Beatrix predpísané a natešene sa usmieva :DDDD Nájdete ju TU a TU !
With all love, Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & 2,5mm veľký malý špunt :)

2 komentáre:

  1. úúžasné :) Je to zlaté, jak sú obaja zaľúbený a obaja sa to boja priznať :3
    *Anonymous Lover*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to nádherné, keď som to čítala tak som sa tu usmievala ako debil, vážne :) A keď som si prečítala, že je to ako ty a Paťo tak som sa usmievala ešte viecej. Predstaviť si teba a Paťa na miesto nich 2... je to také zlaté... Poviedka krásna, teším sa ako sa to vyvinie... A ďakujeeem, že si nezabudla na svoju ďalšiu lásku, ano ano mńáááá :D ( Ja a narcis?! Nikdááá)
    S láááskou Lola ♥

    OdpovedaťOdstrániť