utorok 29. októbra 2013

You light up my world Part 18

Part 18 - Familiar faces everywhere



V minulej časti
"Chladnička je prázdna!" zakričal Niall.
"Dobre, Niall," odpovedala som.
"Dobre? Ako môžeš povedať dobre? Veď to je horor! Čo budeme robiť bez jedla? Zomrieme! Už vidím biele svetlo!" začal Niall.
"Dobre, Niall. Hlavne choď za ním," zasmiala som sa a chalani so mnou.

"Alex, prosím," kňučal Niall. Pretočila som oči.
"Ale opatrne. Teraz sa mi ju podarilo uspať," povedala som a podala mu ju.
"Neboj," povedal s úsmevom. Chvíľku som sa na neho dívala. Hompáľal si ju v náručí. Niekto zazvonil.
"Idem ja!" zakričal Hazz a šprintoval k dverám. Po chvíľke dnu vošiel s malým dievčatkom na rukách. Mohlo mať toľko mesiacov, čo moja Lacey.
"Prečo sa všetkým bábätkám páčia moje vlasy?" zakňučal. Lux ho za ne totiž začala ťahať rovnako, ako Lacey. Za Harrym do obývačky vošli dve až priveľmi známe tváre.
"Alex?" spýtala sa Lou. Usmiala som sa.
"Lou," zapišťala som. Vleteli sme si do náruče a chvíľu sa objímali.
"Vy sa poznáte?" spýtal sa Zayn.
"Kde máš Lacey?" spýtala sa Lou.
"Má ju Niall," usmiala som sa a ukázala na neho.
"Vy sa poznáte?" zopakoval otázku Hazz.
"Odkiaľ sa poznáte?" dodal Liam.
"Z pôrodnice," odpovedali sme obaja naraz.
"Mali sme spoločnú izbu," dodala som.
"Kedy sa Lacey narodila?" spýtal sa Niall.
"11.9.2011" odpovedala som.
"Veď to aj Lux! Lux a Lacey sú rovnako staré?" spýtal sa Zayn.
"Vlastne, Lacey je staršia o 2apol hodiny," zasmiala som sa.
"Na sále sme sa vystriedali," zasmiala sa Lou.
"Lou keď videla, ako dlho som bola na sále ja, tak chcela újsť z nemocnice, že ona rodiť nejde," zasmiala som sa.
"To nie je pravda," bránila sa Lou.
"Ale je," zasmial sa Tom.
"A čuduješ sa? Šla si na sálu deň pred tým o 8 večer a vrátila si sa ráno o desiatej!" povedala Lou.
"No čo... 14 hodín, to nie je až tak veľa," zasmiala som sa.
"14 hodín?" zhíkol Louis.
"Nejaký problém?" spýtala som sa. Pozrela som na Lou. Žmurkli sme na seba.
"A to hovoríš len tak?" spýtal sa Liam.
"Veď čo je na tom hrozné? 14 hodín na sále v ukrutných bolestiach, stále počuješ okolo seba sestričky hovoriace ´tlačte mamička, tlačte´. Máte pocit, že vás ide roztrhnúť. Dochádzajú vám sily. Kontrakcie sú čím ďalej bolestivejšie. Všade okolo vás krv..." hovorila som. Moje rozprávanie prerušilo buchnutie. Pozrela som sa tým smerom. Louis ležal v bezvedomí na zemi. Ostatný tiež vyzerali, že ešte pár slov a skolabujú.
"Padavky!" zasmiala som sa. Postavila som sa a prešla k Louisovi.
"Vstávaj Šípková Ruženka," zasmiala som sa a trošku ho prefackala. Louis sa prebral.
"Fajn, Louis sa prebral, tak už môžeš pokračovať v rozprávaní," povedala Lou.
"Fajn, takže...."
"NIE!" ozval sa 5-hlas 1D.
"Ste hrozné padavky!" zasmiala som sa.
"Aj tak na tú bolesť už nepomyslíš, keď ti do náruče položia ten malý uzlíček," povedala Lou. Prikývla som.
"Nemohli by sme zmeniť tému?" spýtal sa Louis.
"Samozrejme, že môžeme," zasmiala som sa. Zmenili sme teda tému a ešte dlho kecali.


Poznámka autorky: tak tu je pre vás ďalšia časť. Ak to čítate, to znamená, že Otravná osôbka ju poslala ;) Ľúbim vás :* Your Wild Crazy Mofo ♀Alex♀

Poznámka uverejňovateľky (Otravná osôbka): Čítala som komentáre, čo ste písali k príbehu... Všetci ste chceli vedieť, čo sa deje. Prečo je ♀Alex♀ v nemocnici. Dlho som rozmýšľala, či vám to sem mám, alebo nemám napísať. Nevedela som, či by to nemala oznámiť skôr ♀Alex♀. Ona to ale vyriešila sama. Vytvorila si osobný blog -> Denník. Mám vám sem hodiť odkaz naň. Vľavo na panely je všetko vysvetlené... Je to niečo krásne. Najkrajšia vec, čo sa môže žene stať... Ale ja už viac neprezradím, pozrite si jej blog a pochopíte ;) http://alexsasasdiary.blogspot.sk/


1 komentár: