štvrtok 24. októbra 2013

You light up my world - part 15

Part 15 - We all want to help you 2/2



V minulej časti:
"Alex, Zayn nám povedal, čo sa stalo," začala El.
"Vieme, že ťa bil a vieme, prečo sa nechceš vyzliecť. Nechceš, aby niekto videl modriny, čo máš po tele. Chápeme to," hovorila Dan.
"Lenže skôr či neskôr sa budeš musieť prezliecť a keď to nebudeme teraz mi, budú to sestričky, alebo doktor. Vážne sa chceš radšej prezliekať pred nimi?" spýtala sa El.



"Ja... Nechcem sa prezliekať pred nikým," šepla som.
"Alex, dovoľ nám pomôcť ti. Sme tu pre teba, pomôžeme ti, len nám to musíš dovoliť," povedala Dan. Jej ruka zvierala tú moju nehľadiac na to, ako strašne som sa snažila vytrhnúť svoju ruku z jej zovretia.
"Dobre," šepla som dúfajúc, že keď privolím, Danielle konečne pustí moju ruku.
"Fajn, tak vylez z tej postele a poď sa prezliecť," povedala rozkazovačným tónom. Poslúchla som, tento boj je marný. Pomohli mi dať dolu tú divnú nemocničnú pyžamu. Snažila som sa čo najviac zakryť. Čakala som, že budú civieť na tie modriny, že budú v údive, že budú mať veľa otázok, ale oni mi len pomohli obliecť sa do toho, čo mi doniesli. Nič nehovorili, nič sa nepýtali.
"Môžem sa ťa niečo spýtať?" spýtala sa El po chvíli.
"Jasné," odpovedala som, aj keď som sa dosť bála, čo za otázku mi chce položiť.
"Prečo modrá? Myslím, tvoje vlasy... Prečo pravé modrá? Nejde mi to do hlavy," povedala El. Chvíľu som na ňu šokovane hľadela. Vážne sa pýta na moje vlasy?
"Ja,... vlastne ani neviem. Modrá bola moja obľúbená od mala. A keď sa začalo to s Gregoriom... Proste som chcela zmeniť na mne niečo. A keď som zbadala tú farbu, povedala som si, že to je to, čo som hľadala. Skúsila som to a tá farba sa mi zapáčila," povedala som.
"Ok... Takže teraz menšie varovanie, čo sa týka tých našich 5 bláznov," zasmiala sa Dan.
"Počúvam," zasmiala som sa.
"Takže po prvé, ak uvidíš Louisa pobehovať s mrkvou, alebo s plyšovým holubom nerieš to. Ten holub sa volá Kevin a je to jeho najlepší priateľ," povedala El, "tvár sa, že máš Kevina rada a hlavne sa mu neopováž povedať, že to je len hračka, lebo on je schopný kvôli tomu aj vraždiť."
"Ehmm... To si zo mňa teraz strieľaš?" spýtala som sa.
"Kiež by..." zatiahla El.
"Uhm... OK." zamumlala som.
"Dobre, takže Liam. Liam je zlatíčko. Je veľmi starostlivý a milý. Jediný z chalanov dokáže ostať aspoň chvíľu vážny a je z nich asi najzodpovednejší. Bojí sa lyžičiek a miluje Toy story. A mňa," povedala Dan. Zasmiala som sa.
"Bojí sa lyžičiek?" spýtala som sa.
"No, hej..." usmiala sa Dan.
"Na Harryho si daj bacha. On stále flirtuje a je trošku perverzný. Som tam chodí po dome holí, tak sa nezľakni, ak by si ho tak náhodou uvidela," povedala El.
"Niall je náš írsky chlapec. Je to hrozný jedlík. Nikdy si neber z chladničky nič, čo má na sebe žltý papierik, ináč nedopadneš dobre,"  povedala Dan.
"Aha," odpovedala som.
"A ešte posledný, Zayn. Zayn je prosto narcis, ale to si si už zrejme všimla. Nikdy sa mu nehrab v  prípravkoch na vlasy. A nezaberaj mu zrkadlá," zasmiala sa El.
"Fajn, takže Louis mrkva a Kevin, Liam strach z lyžičiek a miluje Toy story, Harry perverzný a rád chodí nahý, Niall je jedlík a Zayn Narcis. Páni! A to sa s nimi dá vydržať v jednej miestnosti?" spýtala som sa.
"Zvykneš si," zasmiala sa Dan.
"Tak v to dúfam," zasmiala som sa.
"Abu!" vložila sa do rozhovoru Lacey. Zasmiali sme sa. Ešte asi hodinu sme kecali o všeličom. Potom už museli ísť. Vzali aj Lacey.


Pozn. autorky: Taká kratšia, ale mám pre vás návrh :) ak tu do večera bude aspoň 8 ohodnotení a 2 komentáre, zajtra pošlem ďalšiu časť :) ak nie, tak bude ďalšia až sobotu, alebo nedeľu, lebo potom nebudem mať časť posielať ;)
Máte nejaké otázočky ohľadom príbehu? Alebo máte nápad, čo by sa mohlo v príbehu stať? Píšte mi: alexsasadiretioner@gmail.com alebo na ask.fm
Venovanie: Cynthikááá :33, Otravná osôbka, Lenka, Lola, TessMalik, táto časť je pre vás :) za krásne komentáriky, čo ste mi nechali v minulej časti. Ďakujem aj za hviezdičky ;) 4/5? to som si snáď ani nezaslúžila :) Všetkých vás ľúbim :) Your Wild Crazy Mofo, ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára