nedeľa 27. októbra 2013

You light up my world Part 17

Part 17 - Och my gosh, what is this?




Pohľad Alex
Vošla som do kuchyne. Teda, do miestnosti, čo kedysi dávno bola kuchyňou, pretože teraz tak rozhodne nevyzerala.
"Panebože! Čo je to?" zhíkla som.
"No... kuchyňa," odpovedal Louis.
"Fuj, čo je toto?" spýtala som sa a nadvihla vrch krabice od pizzy. Na boku bolo niečo malé a plesnivé.
"No, to bola pizza," mykol plecami Zayn.
"A prečo sa to hýbe?" zhíkla som. Všetci sme od toho odskočili.
"Fajn, budem potrebovať veľké vrece na odpad, gumené rukavice a tonu osviežovačov vzduchu," povedala som.
"Ty to chceš upratať? Si sa zbláznila? To sa ti nepodarí," hovoril Harry.
"Stavíš sa?" spýtala som sa.
"Dobre, o 13:00 príďte do kuchyne. Kuchyňa bude uprataná a ešte aj obed navarený. Ak nie, vymyslite si pre mňa trest. Ak to zvládnem, trest budete mať vy," povedala som.
"Beriem," povedal Harry a podal mi ruku.
"Zayn, spečať to," poprosila som. Zayn spečatil stávku a ja som sa pustila do upratovania.
"Ak prehráme, tak si ma neželaj!" povedal mu Louis.
"Pokoj, má na to len 3 hodiny. To nedá, ani keby chcela," povedal Harry. Zasmiala som sa. Nemali by ma takto podceňovať. Za hodinu a pol som mala povynášaný ten najväčší neporiadok a vyčistenú polku kuchyne. Celý čas som vetrala. Plus som vzala ventilátok a navešala naň tie malé voňavé stromčeky do auta. Zapla som ho. Kuchyňa sa rýchlo vysmrdela. Ostávalo mi 45 minút do konca stávky. Kuchyňa sa leskla ako nová. Pustila som sa do varenia obedu. Zistila som, že tu nemajú skoro nič. Jediné, čo som našla bol kečup, syr, nejaké mäso v konzerve a tri balíčky špagiet. Nemala som teda nad čím rozmýšľať. Budú mať na obed špagety. Všetko som prichystala. Skončila som akurát včas. Bolo o dve minúty jedna. Usmiala som sa. Musím vymyslieť, čo za úlohu im dám. Mám na to ešte dve minúty. Presne o jednej sa chalani nahrnuli do kuchyne. Ostali nemo stáť vo dverách.
"Čo sa to stalo z našou kuchyňou?" spýtal sa Louis.
"Myslím, že sa práve znovu zrodila," zasmiala som sa, "poďte sa najesť."
"Tak fajn, vyhrala si. Akú máme úlohu?" spýtal sa Harry.
"No, o tom rozhodnem spolu s El a Dan. Zatiaľ nič," povedala som.
"Sakra," zanadávali všetci naraz.
"No čo, zaslúžili sme si to," mykol plecami Liam. Ostatný ho prepálili pohľadom. Rozosmiala som sa.
"Dobrú chuť," zaželala som im. Šla som hore skontrolovať Lacey. Len čo ma zbadala, začala ku mne naťahovať rúčky. Vybrala som ju z postieľky a zišla s ňou dolu k chalanom. Oni medzitým dojedli Harry umýval riad. Musela som sa pozrieť dvakrát, aby som tomu uverila. Vošla som do obývačky. Ostatní upratovali tu.
"Ak sa snažíte, aby som sa zľutovala a zmiernila trest za prehranú stávku, je to zbytočné," vyplazila som na nich jazyk.
"Čo si to o nás myslíš?" zatiahol nevinne Zayn. Hneď mi bolo jasné, čia iniciatíva to bola. Niekomu zapípal mobil.
"Chalanííí! O dve hodiny je tu Lou a Lux!" zakričal Harry z kuchyne.
"Keep calm, Hazza! Až o dve hodiny!" odpovedal mu Loui.
"Kto?" spýtala som sa.
"Naša štýlistka a veľmi dobrá kamarátka s dcérkou," povedal Zayn.
"Fajn, tak to si zaslúži niečo na pohostenie," povedala som.
"Chladnička je prázdna!" zakričal Niall.
"Dobre, Niall," odpovedala som.
"Dobre? Ako môžeš povedať dobre? Veď to je horor! Čo budeme robiť bez jedla? Zomrieme! Už vidím biele svetlo!" začal Niall.
"Dobre, Niall. Hlavne choď za ním," zasmiala som sa a chalani so mnou.


Poznámka autorky: TessMalik, Otravná osôbka, Lola, Lenka, Veronika, táto časť je pre vás. Ďakujem za všetky hviezdičky a komentáriky. Ľúbim vás.
Menší oznam: Od zajtra idem do nemocnice, takže sa zrejme nedostanem na internet. Otravná osôbka v tejto chvíli už obdržala nasledujúcich 5 častí, ktoré vám bude v mojej neprítomnosti posielať. Budem preč asi 2 týždne, dúfam, že nie dlhšie. Ľúbim vás :* With all love Your Wild Crazy Mofo, ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Počkať čo? Do nemocnice?! Prečo?! chúďa mojeee..... :/ Časť: úžasná!!!! Skvelá, ale to nič nové pod slnkom :) Pre mňa časť?! ďaaaakujem....
    S láskou Lola :)

    OdpovedaťOdstrániť