pondelok 3. novembra 2014

You make me strong [YLUWM2] Part 9



Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 9. | You don´t love HER! [Let me explane it!]






„Zayn?! Ayesha?!“
Tí dvaja až nadskočili na posteli. Neveriacky som na Zayna pozerala.
„Vidím, ako veľmi miluješ Alex. To je veľká láska, keď ju podvedieš s prvou, ktorá ti dobrovoľne dá!“ zvrieskla som na neho.
„Dan, počkaj, počúvaj. My... Vysvetlíme ti to, prosím,“ zakňučal.
„Mne je dosť jasné, čo sa tu stalo. Nič mi vysvetľovať nemusíte!“ povedala som. Nemohla som tomu uveriť. Nemohla som uveriť, že Zayn spravil niečo také. Po tomto budem dúfať, že Alex si našla niekoho iného a zabudla.
„Pozri sa, ak sa Alex niekedy vráti, budeš mať 24hodín na to, aby si sa jej priznal s tým, čo sa tu teraz stalo. Ak nie, poviem jej to sama. A ver mi, že s radosťou,“ povedala som mu.
„Lenže to práve nechápeš! Ja som nikoho nepodviedol!“ povedal Zayn.
„Vážne? Tak ja som asi blbá, alebo mám halucinácie, alebo čo!“ zvrieskla som na neho.
„Prosím, nechaj si to vysvetliť. Ak nie kvôli mne, tak kvôli Alex,“ povedal.
„Kvôli Alex,“ povedala som. Zabuchla som dvere izby a oboch si premerala prísnym pohľadom, „čakám!“



Dva týždne pred Parížom; Pohľad Alex
"Áno, presne tam," usmiala som sa na Lacey. Mama jej kúpila tú hru, čo má jednotlivé tvary vložiť do správneho otvoru. Vraj to rozvíja jej logiku a vnímavosť. Myslela som si, že je to riadna blbosť, no Lacey to fakt baví. Musela som sa nad tým pousmiať. Vzala do ruky 5cípu hviezdičku a chvíľu si ju obzerala. Potom ju skúsila prepchať cez podobný otvor, no nie ten správny. Zamračila sa a znova si chvíľu hviezdičku obzerala.
"Mama?" pozrela na mňa.
"Nie, nie, musíš na to prísť sama," povedala som jej. Ona sa znova zachmúrila. To jej chmúrenie je strašne zlaté. Snaží sa zvraštiť obočie, no vôbec jej to nejde a nevyzerá nahnevane, ale skôr akoby špúlila pery.
Znova si pozorne obzrela všetky otvory a napokon hviezdičku vložila do správneho otvoru.
"No vidíš," usmiala som sa na ňu. Lacey nadšene zatlieskala rúčkami.
Nadšene vzala ďalší tvar do rúčky a po chvíľke ho znova vložila správne.
"Šikovná," povedala som jej. Znova zatlieskala rúčkami.
"Som doma," ozval sa mamin hlas bytom. Obe sme sa otočili jej smerom.
"Gama!" vykríkla Lacey nadšene a rozbehla sa k nej.
"Ahoj zlatíčko," usmiala sa mama a vzala ju na ruky. Pozbierala som sa zo zeme, kde som doteraz sedela s Lacey a vybrala sa k mame.
„Máš GraviPop?“ spýtala som sa. *GraviPop - Lízanky a výživový doplnok pre tehotné ženy, zároveň pomáha proti tehotenským nevoľnostiam. PS: vlastná skúsenosť ;)*
„Ty si už na tých lízankách závislá!“ obvinila ma mama.
„Keď vďaka tomu nemám tehotenské nevoľnosti,“ zachmúrila som sa.
„Tu máš,“ pretočila mama očami.
„Vďaka!“ usmiala som sa a hneď si jedno vybrala.
„Závislák,“ zadudrala mama.
„Nie som,“ odula som spodnú peru.
„Ale si,“ povedala mama.
„Lacey, myslíš si, že mamka je závislá na tých lízankách?“ spýtala som sa jej.
„Áno,“ šepla Lacey.
„Čože?“
„Sojy mama,“ zahihňala sa Lacey.
„Vidíš?“ zasmiala sa mama.
„Vy ste sa proti mne spikli! Čím si ju podplatila? Čokoládou?“ zakňučala som.
„ Mám pre teba ešte niečo,“ povedala a podala mi nejaké papiere.
„Čo to je?“ spýtala som sa nechápavo.
„Preštuduj si to,“ povedala mi mama.
„Kto je Ayesha Atkin?“
„Ty.“


Poznámka autorky: Mehehehe... Ešte stále nemáte radi Ayeshu??? Ja som vám vravela, že Ayesha je v príbehu dôležitá ;)
Súťaž bola ukončená.
V prvej téme bola naj LuuZalex, do duhej sa nik nezapojil a tretej jednoznačne vyhrala Miss Nobody ;)
Congrats...
S oboma už pracujeme na častiach pre vás, tak snáď sa vám budú páčiť.
Love ya! ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Ayesha -Alex, Alex - Ayesha.
    A kuuuuur. Teraz to už dáva význam.
    Fakt som to nečakala.
    Je to dokonalé!
    A predpokladam, že to Niall viem, aspoň si to myslím.
    Teším sa moc veľmi na ďalšiu.
    With love Lola

    OdpovedaťOdstrániť