streda 26. novembra 2014

You make me strong Part 11

 
Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 11. | New me [Wanna hug Him]
 
 


„Pripravená?“ spýtala sa Lou. Jemne som prikývla. Čakali sme na letisku, kým priletí lietadlo, z ktorého vystúpi ON.
„Ako nikdy,“ vydýchla som.
„Pamätaj, musíš byť mierne drzá, štvať ho. Tento deň musíš vydržať bez toho, aby o tebe vedel. Aspoň tento deň, jasné?“ prizvukovala mi.
„Bude to ťažké, ale zvládnem to. Aj keď...“
„Aj keď by si mu najradšej skočila do náruče, len čo ho uvidíš. Ja viem, a ver mi, že nič iné by som si pre vás nepriala,“ dopovedala Lou.
„Ja viem. Ale je to len jeden deň. Keď slnko zapadne, znova budem tou jeho Alex a on len mojím Zaynom,“ šepla som.
„Lenže pre ostatných budeš musieť stále byť Ayesha Atkin, na to nezabúdaj.“
„Nezabúdam,“ uistila som ju.
Zrazu som ho zbadala, ako kráča ku mne. Jemne sa usmial. Na chvíľku som mala pocit, že ma spoznal. Že vie kto som, že ho nezmiatol môj vzhľad, no mýlila som sa. Jeho úsmev patril Lou, nie mne. Všetci zaradom ju objali.
"Toto je Ayesha, Tomova sesternica," usmiala sa Lou.
"Bonjour," šepla som a usmiala sa.
"Bonjour," usmial sa Zayn. Jeho hlas... Jeho hlas... Jeho hlas...
Chcela som ho objať.
Chcela som ho pobozkať.
Chcela som ho cítiť.
Chcela som ho hladiť.
Chcela som ho vyzliecť.
Chcela som ho milovať.
Chcela som všetko...
Ale nemohla som nič...
Bola som bezmocná, cítila som sa ako klaun, ktorý sa aj napriek tomu, že sa mu chce plakať, musí smiať z plného hrdla, aby rozosmial iných.
Nervózne som si presunula vlasy za ucho.
Zayn podišiel ku mne a objal ma. Musela som sa premáhať, aby som sa k nemu nepritúlila z celej sily.
„Vitaj v našom tíme, Ayesha,“ povedal a odtiahol sa. Prečo? Prečo ma nemohol objímať ešte takých sto rokov? Po Zaynovi to isté zopakovali aj chalani. Bolo mi strašne ťažko, keď som objímala Dan a Dianu. Všetkým ostatným by som klamať dokázala, ale im dvom... Pretvarovať sa pred nimi bude najťažšie. Posledný šiel Niall.
„Viem, že si to ty, Alex,“ pošepol mi do ucha. Ostala som na neho rozčarovane hľadieť. Ako to? Ako to že ma spoznal? Ako to, že len on a nik iný? Ako to, že ma nespoznal Zayn? Bola som zmetená.
"Ayesha, pôjdeš v aute so Zaynom, Liamom, Dan, Harrym a Dianou. Ostatní so mnou," povedala Lou. Prikývla som a očkom som pozrela na Zayna. Načapal ma a ja som rýchlo skrútila hlavu preč.
"Tak nasadáme, nie?" spýtala sa Lou, "Ayesha, hni kostrou!"
„Vymeňme sa, poď so Zaynom,“ poprosila som po francúzsky.
"Snívaj ďalej," odpovedala Lou so smiechom a nasadla do auta.
Celú cestu som na sebe cítila Zaynov pohľad. Celý čas ma pozoroval. Žeby predsa len niečo tušil? Možno len čaká na vhodný okamih, aby mi povedal, že to vie.
Do čoho som sa to pustila. Toto je vražedná misia. Nedokážem byť tak blízko neho a nepovedať mu, že som to ja. Nedokážem sa hrať na dievča, ktoré ho nemiluje. To je nemožné. Až príliš ho milujem.
Keď sme vystúpili pred hotelom, začala som mať pocit, že sa ma stráni. Snažil sa byť čo najďalej odo mňa a potom... Potom z výťahu vyletel, akoby ho z neho hnalo stádo volov.
To som si už bola istá, že ma nespoznal. Nie, keby vedel kto som, nesprával by sa tak.
Keby vedel, že vedľa neho stojí Alex, neušiel by. Lenže práve teraz vedľa neho stála Ayesha.
A to bol ten hlavný problém.


Poznámka autorky: Komplikované, ja viem... No ale tak nemôžu byť od prvej časti spolu, to nejde... Dúfam, že sa páčilo :) ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára