streda 12. novembra 2014

You make me strong [YLUMW2] Part 10

Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 10. | The plane [We´ll do it!]



„Kto je Ayesha Atkin?“
„Ty,“ odpovedala mama pokojne.
„Čože?“ spýtala som sa.
„Ayesha Atkin je ´´sesternica´´ Toma, ktorá bude o tri týždne na koncerte One Direction pomáhať s makeupom Lou a zároveň bude sprevádzať 1D po pamiatkach Paríža,“ vysvetlila mama.
„A čo to má spoločné so mnou?“ spýtala som sa.
„Ty si fakt blondína,“ zakrútila mama hlavou.
„Budem robiť, že som tu nepočula. Takže ešte raz. Čo to má spoločné so mnou?“ spýtala som sa.
„Tom nemá sesternicu menom Ayesha. Toto sú falošné doklady. Vybavil ich pre teba Paul, aby si sa mohla dostať k Zaynovi bez toho, aby o tom niekto vedel,“ povedala mama.
„Ty si kontaktovala Paula?“ zhíkla som.
„O tom sa porozprávame o chvíľku, teraz by si ale mala ísť otvoriť,“ povedala mama.
„Veď nik nezvonil,“ povedala som.
„Proste bež otvoriť,“ povedala mi. Pretočila som očami a šla k dverám. Komu budem preboha otvárať, veď nik nezvonil.
 „Bože, Lou!“  zhíkla som, keď som otvorila dvere.
„Už som myslela, že nám ani neprídeš otvoriť,“ zasmiala sa Lou.
„Bože môj, chýbala si mi,“ šepla som a objala ju.
„Aj ty mne. Ale pustíš ma dnu, že?“ spýtala sa.
„Och, prepáč, jasne, poďte ďalej,“ usmiala som sa.
„Ahoj Alex,“ usmial sa Tom a objal ma. Vzala som Lux na ruky.
„Ahoj princezná,“ usmiala som sa a pobozkala ju na čelo. Hneď som ju ale vrátila naspäť Tomovi.
„Poviem ti niečo ako kamarátka, hej? Neuraz sa,“ povedala mi Lou.
„Počúvam,“ povedala som.
„Pribrala si,“ povedala. Rozosmiala som sa.
„Ja neviem, myslím, že som nepribrala viac, ako je nutné,“ žmurkla som na ňu.
„Nutné?“ nechápavo zdvihla obočie.
„Tu baček,“ ukázala Lacey na moje bruško, ktoré zatiaľ vyzeralo, len akoby som sa prejedla.
„Počkať ty si... So Zaynom?“ spýtala sa prekvapene.
„Mama vám nepovedala?“ spýtala som sa.
„Nie, chcela som to nechať tebe,“ usmiala sa mama.
„Páni, Zayn sa poteší,“ usmiala sa Lou.
„Ako sa má?“ spýtala som sa. Lou sa na mňa prenikavo zadívala.
„Je rovnako zničený ako ty. Nikam nechce chodiť, sedí vo vašej izbe a obzerá si vaše spoločné fotky, alebo len tak hľadí do blba. Ide len tam, kam musí. Bez teba je stratený,“ povedala Lou.
„Bez neho sa cítim rovnako,“ šepla som.
„A preto som tu. Budete spolu, ani sa nenazdáš. Lenže to bude viac menej tajná záležitosť. Vie o tom len Paul a my dvaja,“ povedala Lou, „ale to budeme riešiť popri premene. Keď s tebou skončím, nespoznáš samu seba. Nie to ešte, aby ťa spoznal niekto iný.“
„Ale, keď ma nik nespozná, ako ma spozná Zayn? On o tom vie?“ spýtala som sa.
„On o tom nevie. Teda vie, ale nie o tebe, ale o Ayeshi Atkin. Všetko je to na tebe,“ povedala mama.
„A čo keď ma nespozná?“ spýtala som sa.
„Práve o to ide, zlatko. Nik ťa nesmie spoznať a nikomu to nesmieš povedať. Výnimkou je samozrejme Zayn. Ale nik iný nesmie vedieť nič. Čím menej ľudí to bude vedieť, tým máme väčšiu istotu, že si v bezpečí,“ vysvetlila Lou.
„Tak sa do toho pusťme,“ usmiala som sa na Lou.
„S radosťou, slečna Atkin,“ zasmiala sa Lou a pustila sa do pretvárania mojej osoby...


Poznámka autorky: Hojááá :) Takže mali ste pár otázok, tak sa vám na ne pokúsim odpovedať.Po prvé: Áno, Ayesha je Alex a Alex je Ayesha.Po druhé: áno, Ayesha (Alex) sa správala k Zaynovi tak, ako sa správala náročky. Predsa keby sa na neho vrhla a začala ho hneď bozkávať, bolo by to asi dosť divné vzhľadom na to, že nik nesmel tušiť pravdu...Po tretie: Áno, Zayn spal s Ayeshou, keď ich načapala Dan. Tehotenstvo a sex sa navzájom nevylučujú ;) ( vlastná skúsenosť :D )Po štvrté: ešte niekto chce zabiť Ayeshu??? :D Mehehehe :D Love YA! ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára