streda 5. novembra 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 16

 
 
Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By:  ♫BeaLex♀ 
Part 16 | They... Urgh...




V minulej časti
Ráno som presvedčila mamu, aby sme s Lucasom mohli prespať u Cama. Musela som ale mame odprisahať, že s Camom nebudeme spať v jednej izbe a ak už, tak naozaj len spať. Bože, to bolo trápne. Myslela som, že to sme už vyriešili.
Potrebujem mať pokoj od našich. Aj keď sa teraz nehádajú, stále je doma divná atmosféra. Potrebujem mať pokoj  na čítanie matkinho denníku a hlavne na to, načo všetky tie klamstvá boli dobré... Nechápem... Čo je dobré na klamstve? Nikdy nič...




Lucas a Cam hrali nejaké videohry a ja som sa utiahla do jeho izby. Vytiahla som denník a znova začala čítať. Dlho sa nedialo nič zaujímavé. Všetko sa točilo okolo Lucasovho stavu a okolo toho, ako nevedela zabudnúť na pusu, ktorú dostala od otca. Už som bola skoro na konci toho denníka. Zrazu som ale našla zápis, ktorý ma totálne vyviedol z miery...

 
Sedela som v tureckom sede na gauči v obývačke s notebookom na kolenách a písala ff-ky pre svoj blog. Chalani boli našťastie mimo domu. Keby zistili, že ten blog, čo tak nenávidia za tie príbehy o nich píšem ja, tak by ma zrejme zabili. Teraz som však doma bola sama. No nie celkom. Hore v svojej izbe spí Harry, ktorý má vraj teploty, takže nešiel von s chalanmi. Pridala som na blog tri nové jednodielne poviedky a tiež pokračovanie dvoch dlhších príbehov. Spokojne som si prechádzala stovky komentárov, ktoré sa do pár minút objavili pri poviedkach. Škemrali o ďalšiu poviedku, ale mne už nič nenapadalo. Už som bola úplne mimo. Napísať tri erotické poviedky dá človeku zabrať. Už len z predstavy tých erotických scén som bola taká vzrušená, že keby mi niekto v tejto chvíli navrhol sex, tak sa na neho hneď vrhnem bez predohry a všetkého ostatného. Vzdychla som si. Vstala som z gauča, obula si žabky a šla si do kuchyne po vodu. Keď som sa vrátila do obývačky, ostala som v šoku. Za mojim notebookom sedel Harry a sústredene čítal jednu z mojich poviedok na blogu.„Hééééj!" zvrieskla som na neho a vytrhla mu notebook z rúk.„Vedel som to! Vedel som, že tie poviedky píšeš ty!" smial sa.„No a čo? Tak píšem! To je moja vec!" sykla som na neho.„Keby tak El vedela, aké úchylnosti píšeš o jej milovanom," dobiedzal. Takže čítal tú o Louisovi. Neodpovedala som mu, len som vzala notebook a otočila sa na odchod.„Kam si myslíš, že ideš?" spýtal sa, chytil ma za zápästie a pritiahol k sebe. Vzal mi notebook z ruky a položil ho späť na stolík.„Pusti ma," sykla som na neho.„Nie," odpovedal a pritiahol ma ešte viac k sebe. Jednou rukou ma silno chytil okolo pása a druhou mi vliezol do legín.„Harry! Nerob!" povedala som a začala sa metať, aby ma pustil.„No ták. Nehovor, že ťa tie poviedky čo si napísala nechali chladnou. Chceš to tak isto, ako ja," povedal. Potom sa mi okamžite prisal na pery. Keď som nechcela spolupracovať, začal mi rukou, ktorú ešte stále nevybral z mojich legín trieť cez gaťky klitoris. Vzdychla som a pootvorila ústa. Tým sa prepracoval jazykom do mojich úst.„Už dlho po tebe túžim, nebráň sa," šepol pomedzi bozky a potom sa presunul na môj krk. Vybral ruku z mojich legín a vydvihol si ma do náruče. Preniesol ma do mojej izby a oprel ma o stenu. Rýchlo ma zbavil môjho oblečenia, čo tvorili tričko, legíny a podprsenka a zostala som len v gaťkách. Aj tie však po chvíli klesli k mojim lýtkam, skade som ich rýchlo skopla. Harry sa začal venovať mojim bradavkám. Ja som len stála pevne opretá o stenu a vzdychala. Po chvíľke ho to prestalo baviť a preniesol ma na posteľ. Prevalila som ho pod seba a nežne ho pobozkala na pery. Potom som z neho strhla všetko oblečenie. Bozkávala som ho na hrudi, potom som sa presunula nižšie. Začala som sa hrať so Stylesom Juniorom. Harry slastne vzdychal. Urobil sa mi do úst a dlho vydychoval. Poslušne som to prehltla. Znova sa prevalil na mňa. V tvári ten jeho šibalský úsmev. Vošiel do mňa hneď troma prstami. Vykríkla som, lebo som to nečakala. Zasmial sa. Prirážal prstami presne na môj bod G. Ja som len slastne vzdychala a rukami blúdila v jeho vlasoch. Zrazu prestal. Než som stihla zaprotestovať, už som v sebe ucítila Stylesa Juniora. Na nič nečakal a začal hneď prirážať. Vzdychali sme snáď na celý dom.„Viac," šepla som pomedzi vzdychy. Harry zrýchlil prírazy a k tomu mi začal prstom trieť klitoris. To už na mňa bolo priveľa. V prstoch som pevne zvierala posteľnú plachtu a prehýnala sa v chrbtici, čím som zároveň prirážala proti nemu.„Harry, ja...." zašepkala som.„Vydrž ešte," vzdychol a začal ešte rýchlejšie prirážať. Snažila som sa vydržať čo najdlhšie, ale nešlo to.„Harry!" zvrieskla som na celý dom, keď ma pohltil orgazmus. Na moje prekvapenie on vykríkol moje meno v tej istej chvíli a tiež sa urobil. Udýchane sa zvalil vedľa mňa. Chvíľu sme obaja vydýchavali. Pretočila som sa k nemu a hlavu si zložila na jeho hruď. Harry si nahlas vzdychol a vymámil sa z môjho objatia. Vstal z postele a začal sa obliekať.
„Čo robíš?" spýtala som sa.


_________________________________

Poznámka autoriek: Hi, sweethearts ;) Máme pre vás ďalšiu časť... :) Takže, v deji poviedky sme urobili pár zásadných zmien, ktoré si vy zrejme nevšimnete, lebo verziu čo sme mali pred tým ste nečítali, takže  sa o túto vetu vlastne ani nemusíte zaujímať :D :D Každopádne, vieme, že vám sľubujeme nejakú tú akciu už dlhšie, tak snáď v nasledujúcich častiach sa už toho dočkáte :D 

♫Bealex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára