štvrtok 20. novembra 2014

Som tvoj anjel strážny! Part 61


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 61 - Louise & Police...



few weeks later....
"Harry? Potrebujem pomoc," zavolala som na neho.
"Čo je zlatko?" spýtal sa s úsmevom.
"Chcem vstať," poznamenala som. Harry sa zasmial a pomohol mi nadvihnúť sa.
"Harry, čo robí tá taška pri dverách? Skoro som sa na nej zabil!" vrútil sa Louis do obývačky.
"Tay môže hocikedy začať rodiť! Musíme byť pripravený," oponoval Harry.
"Zlato?" spýtala som sa.
"Áno, Tay?" spýtal sa.
"Nemal si náhodou vyzdvihnúť Tracey zo školy?" spýtala som sa.
"Shiiiit!" zvrieskol na celý dom, "už som na ceste!" Zasmiala som sa. Ten raz zabudne aj vlastnú hlavu niekde. Prešla som do kuchyne po vodu. Dan sedela v kuchyni so zmrzlinou pred sebou. Jej bruško sa ešte len jemne začínalo črtať.
"Hladná, čo?" zasmiala som sa a sadla si k nej.
"Dáš si?" spýtala sa a posunula nádobu do stredu.
"Že váhaš," zasmiala som sa a vzala si druhú lyžičku. Po chvíli došiel Liam s pár nákupnými taškami. keď nás zbadal, povzdychol si.
"Ešteže som kúpil novú," zasmial sa.
"Akú?" spýtali sme sa naraz.
"Z každého druhu jednu," uškrnul sa a vybral pár nádob so zmrzlinou.
"Jahodová, čokoládová, oriešková, višňová, vanilková, pistáciová, hm... Milujem ťa, zlatko," vyskočila Dan od stola a hodila sa Liamovi okolo krku.
"Aj ja vás, zlatíčka moje," usmial sa Liam a pohladil ju po brušku. Usmiala som sa. Fakt som im to priala. Zrazu som ale ucítila zvlášty tlak v podbrušku a pod sebou som uvidela mláčku.
"Ja, nechcem vám rušiť krásnu chvíľku, ale myslím, že mi praskla voda," dostala som zo seba.
"Volám Harrymu," povedala Dan.
"Louis, priprav auto," zakričal Liam a pomohol mi vstať. Dan ma chcela podoprieť z druhej strany, no Niall ju predbehol. Našťastie. Nemala by sa namáhať. Chalani mi pomohli do auta, zatial čo El za mnou cupitala z taškou a Dan s mobilom pri uchu.
"Nie, choď rovno do nemocnice. Aj my tam ideme. Sem sa budeš zbytočne ponáhľať, my už odchádzame. A hlavne nezabudni niekde Tracy, ok? Dobre čau!" povedala a zložila.
"Bože, to je truľo," zasmiala sa a sadla si vedľa mňa.
"Povedz mi niečo čo neviem," zasmiala som sa. Smiech ma ale prešiel, keď mi začala kontrakcia.
"Dýchaj," ozvalo sa hneď štvorhlasne autom.
"Ja-viem-čo-mám-robiť!" odsykávala som, kým som sa snažila ju predýchať.
"Neboj sa, budeme tam čo najskôr," povedal Louis.
"Tak už by si sa aspoň mohol pohnúť z miesta," zasyčala som na neho. Louis neodpovedal, len okamžite naštartoval a konečne sme vyrazili.
"Ja nechcem rodiť v tomto aute," sykla som, keď sme zastali v dlhej kolóne aut.
"Neboj sa, vybavím to," vybehol Louis z auta.


Pohľad Louis
Šiel som rovno k policajtom, ktorí si postávalina boku cesty a čakali zrejme na odťahovku k rozbitému autu.
"Ako dlho toto tu bude odstavené?" spýtal som sa.
"Pán vodič, choďte si sadnúť späť do auta a čakajte, ako ostatní," odbil ma.
"Pozrite sa, vy asi netušíte kto som. Som Louis Tomlinson z momentálne najslávnejšej skupiny na svete. V aute mám dve tehotné ženy z toho jedna práve rodí a verte mi, že ak kvôli vám bude rodiť v tom aute a jej alebo malému sa niečo stane, tak to tak nenechám a to sa ešte tešte na to, aký nepríjemný bude Harry Styles, keď sa dozvie, čo sa tu deje a že kvôli vám sa jeho žena nedostala do nemocnice načas!" dokončil som svoju reč.
"Opustite kolónu, pustíme vás," povedal jeden z policajtov.
"No ešte aby nie!" odpovedal som nadurdene a šiel späť do auta.
"Vybavené. O chvíľku sme v nemocnici, Tay," usmial som sa a dupol na plyn.


Pohľad Harry:
Práve som odbočoval do ulice, kde sa nachádza nemocnica, keď som za sebou počul policajné sirény. Okamžite som sa s autom stiahol nabok, aby som ich pustil. Keď okolo mňa preleteli, skoro ma kleplo... V strede, medzi dvoma policajnými autami šlo auto, ktoré som až veľmi dobre poznal. Louisove auto... Čo ten truľo zas vyviedol?
Rýchlo som sa zaradil za to policajné auto a držal sa ich. Len čo Louis svoje auto odparkoval pre nemocnicou, dve policajné autá sa otočili a odišli. Zaparkoval som vedľa Louisa a doslova vyletel z auta.
"Louis, čo do riti...?" zvrieskol som.
"Vysvetlím potom," povedal. Pomohol som Tay vystúpiť z auta. Hneď sem pribehli dve sestričky a posadili ju na vozík. El si na starosť vzala Tracey a ja som utekal za Tay a sestričkami...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára