streda 15. októbra 2014

You make me strong Part 8




Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 8. | No! You didn´t... [ Yes... You did!]




„Vážne Zayn. Nemusíme nikam ísť. Zjem niečo tu. Je tu kopa stánkov,“ presviedčala ma.
„Nie. Celý deň si nič nejedla. Keď teraz budeš jesť to svinstvo, bude ti ešte horšie! Ideme späť do hotelu. Tam ti objednám niečo ľahké,“ povedal som.
„Ale Zayn! Ja nechcem ísť!“
„Môžeš sa prestať správať ako malé decko? Povedal som, že ideme tak ideme, aj keby som ťa tam mal dotiahnúť,“ povedal som jej.  Ayesha sa zachmúrila.
„Nikam s tebou nejdem,“ povedala naduredene.
„Ayesha neser ma!“
„Nikam nejdem!“
„Mohla by si prestať byť trdohlavá?“
„Mňa odtiaľto nedostaneš!“
„Chceš sa staviť?“ pozrel som na ňu so zdvihnutým obočím.
„Óóó, nie! Tento face na mňa nerob, Malik!“ zhúkla na mňa.
„Aký face?“ spýtal som sa.
„No ten, čo práve robíš,“ povedala.
„Neviem, o čom hovoríš. A teraz už poď,“ povedal som jej.
„Ostatní nás budú hľadať,“ namietla.
„Pošlem im SMS,“ mykol som plecami.
„Fajn,“ rezignovala. Víťazoslávne som sa usmial a opäť si ju vyhodil do náruče. „Neznášam ťa!“ zašomrala.
„Beriem na vedomie,“ uškrnul som sa.
„Myslí to vážne!“ prskla.
„Veď aj ja,“ mrkol som na ňu. Nadurdene odula peru a prestala komunikovať. Malik vyhráva! Juhúúú!
„Kráčaj rýchlejšie! Som hladná!“
„Rozkaz, vaša výsosť!“


Pohľad Dan:
„Ayeshi je stále zle. Šli sme späť do hotela,“ prečítala som chalanom SMS od Zayna.
„Nepáči sa mi to,“ pošepla Diana.
„Ale no ták. Veď Ayeshi bolo zle, že nevládala stáť na vlastných. Pochybujem, že by bola schopná niečoho v posteli. Teda, možno okrem spánku,“ uškrnul sa Niall.
„Na čo ty hneď myslíš, ha? Ayesha je slušné dievča, Niall!“ zhúkla na neho Lou.
„Veď ja viem,“ povedal a žmurkol na ňu. Ešte niekomu sa zdá Niallove správanie divné, či len mne?
„Každopádne, Ayesha je v dobrých rukách, tak prestaňte panikáriť. Sme v Paríži... Predsa sa nevykašleme na ten prekrásny výhľad kvôli jednej malej nevoľnosti,“  dodal.
„Zlatko, sme v Paríži. Niall ma pravdu,“ pošepol Liam pokojne. Keď je on pokojný, potom sa fakt stresujem zbytočne. Usmiala som sa a jemne ho pobozkala.
Výhľad z Eiffelovky bol prekrásny. Naozaj je to najromantickejšie miesto zeme. Nemohla som si pomôcť. V Liamovom objatí som sa cítila perfektne.
Keď sme sa vrátili do hotela, všetci zaliezli do svojich izieb.
„Idem ešte pozrieť Ayeshu,“ povedala som Liamovi. Ani neviem, prečo som tam vlastne šla. Niečo ma tam ťahalo. Už som šla zaklopať, no všimla som si, že dvere nie sú pribuchnuté. Otvorila som ich a ostala šokovane stáť na mieste. Po celej izbe bolo rozhádzané oblečenie. Na posteli pod perinou boli ukryté dve telá.
„Zayn?! Ayesha?!“



Poznámka autorky: Väčšina z vás ma momentálne chce zabiť... Nevadí...Dôležitejšie je, že pár z vás už tuší a odhalilo malé tajomstvo ohľadom tohto príbehu. Tým, ktorým sa to podarilo gratulujem, ale prosím, ešte nespoilujte :) Nebojte sa, v nasledujúcej časti sa všetko vysvetlí a budete veľmi prekvapení :)
PS:  Nezabudnite, že ešte stále beží súťaž ;) zapojte sa :)
♀Alex♀

1 komentár:

  1. Alexaaaaa!!!! Čo to kuuuuurva?!
    Koho mám zastreliť medzi prvými. Áno,viem! Najprv Ayeshu a potom Zaynovi otrieskam hlavu o stenu. Idiot. Idiot.
    Ináč je to skvelé a maximálne sa teším na ďalšiu časť a pevne verím, že v ďalšej bude už Ayesha mŕtva alebo minimálne za ziva zaharabana pod zemoou.
    With love Lola.

    OdpovedaťOdstrániť