streda 8. októbra 2014

Demon in Her Part 6

 
Title: Demon in Her
By: ♀Alex♀
Part 6 | Where I am?
 
 

Pohľad Bella
"Kto si?" spýtala som sa
"Ale zlatko, toto nie je vôbec vtipné!" povedal Harry.
"Kto si a čo chceš v mojom byte?" spýtala som sa. Ako to, že sa ho niečo také pýtam? Veď ho poznám...
"Bella, prestaň! Predsa ma poznáš! Som tvoj priateľ! Ľúbim ťa," povedal Harry.
"Klameš! Ty si vrah, si zlodej, čo sa mi vkradol do bytu! Musím ťa zabiť!" povedala som mu a vytiahla na neho nôž... Čo to do pekla robím?
"Bella, spomeň si! To som ja, tvoj Harry. Prosím, zlatko," šepol. Veď ja dobre viem kto si, Harry! Ale moje telo ma nepočúva!
"Nie, ty si zlodej! Musím ťa zabiť! Musím!" začula som samú seba. Nie! Čo? Nemôžem ho zabiť!
"Bella,...." šepol Harry. V jeho očiach som videla strach. Prečo neuteká? Prečo tu stojí? Uteč Harry! Prosím, uteč!
"Ja ťa zabijem!" smiala som sa. Rozbehla som sa k nemu a jednoducho ho bodla. NIE! Čo som to urobila?
"Prečo?" šepol jednoduchú otázku.
" Lebo ťa nepoznám," znela odpoveď z mojich úst. Ale to je blbosť, ja ho predsa poznám. Prečo som to urobila? Prečo som to povedala?
Niall ma zrazu začal ťahať preč od bodnutého Harryho, nad ktorým sa skláňal Liam. Začala som sa brániť,  chcela som ísť späť. To ma už ale chytil aj Zayn a obaja ma ťahali  preč. Vrieskala som, aby ma pustili, no oni ma ignorovali. Priviazali ma ku stoličke. Musela som sa dívať, ako Harry upadá do bezvedomia v Liamovom náručí...


Otvorila som oči a prudko sa posadila na posteli.
"Chvalabohu, bol to sen," povzdychla som si. Vzápätí som sa ale zhrozila. Kde to som? Kde to preboha som?
" Bré ránko,  Bella," vošla do miestnosti nejaká sestrička. Keď videla môj vydesený výraz, zastavila sa.
"Kde to som?" spýtala som sa.
"Bella? Vieš, kto som?" spýtala sa ma sestrička.
"Nie! A kde je Harry? Prečo som tu? Zavolajte Harrymu, to musí byť omyl. On je môj priateľ, príde po mňa! Nechcem tu byť! Nechcem," povedala som.
"Som Liah. Som tvojou sestričkou. Teraz mi povedz, čo všetko si pamätáš o sebe a o posledných dňoch ktoré si prežila a potom ti vysvetlím, prečo si tu," povedala Liah, "ale najprv. Najprv sa naraňajkuj a ja zavolám Harrymu."
Prikývla som a pustila sa do raňajok, ktoré mi Liah doniesla.


Pohľad Liah:
Vedela som, kam mám ísť najskôr. Zaklopala som k doktorovi Hooferovi.
"Ďalej," ozvalo sa.
"Josh, niečo s Bellou. Niesla som jej raňajky. Začula som krik z jej izby. Keď som vošla, vystrašene sa obzerala po miestnosti. Nespoznala ma, pýtala si Harryho," vysvetlila som v skratke.
"Ďalšie štádium výpadku?" spýtal sa.
"Skôr sa vrátila do štádia normálu," povedala som.
"Fajn, čím dlhšie bude v tomto štádiu, tým lepšie. Zavolajte Stylesa a potom ju bežte vyspovedať. Čím viac nám v tomto stave povie, tým ľahšie pôjde jej liečba," povedal Josh. Prikývla som.


Pohľad Harry
Rozzvonil sa mi mobil. Bolo to neznáme číslo. Najprv som nechcel zdvihnúť, no niečo ma k tomu prinútilo. Lolo sa mi obtierala o nohy a jej mačiatka si behali v ohradenom priestore, ktorý som im vytvoril tak, aby sa nedostali von, no Lolo sa dostane k nim aj von bez problémov.
Prijal som hovor.
"Harry Styles, počúvam," povedal som.
"Ahoj, tu je Liah. Mal by si prísť. Niečo sa deje s Bellou," ozval sa hlas v telefóne. Chvíľu mi trvalo, kým som si spočítal dva a dva. Bella... Niečo sa s ňou deje...
"Hneď som tam," povedal som do telefónu a vyletel z gauča, smer sanatórium.

Poznámka autorky: Hoy!!! nebudem sa opakovať, už som to písala pri YMMS, prosto nestíham písať. :( Budem sa snažiť písať častejšie, no byť matkou je prosto práca na 24/7...
Love YA! ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára