pondelok 17. februára 2014

You light up my world... Part 36

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part 36 - This is my girlfriend...


Alex vás všetkých strašne strašne moc zbožňuje :3

V minulej časti
"OK!" ozvalo sa niekoľko hlasov naraz. Otvorila som dvere a ostala paralyzovane stáť.
"Ty si... Vy ste... OMG! Vy ste..." koktala som.


"Ahoj, ty budeš Diana. Je Harry doma?" spýtala sa Jade. Áno tá Jade s Little Mix a za ňou stáli ostatné tri! Myslela som, že ma klame zrak.
"Harry?" zakričala som na celý dom. Harry sa hneď objavil pri dverách.
"Á, už ste tu? Poďte dnu," usmial sa Harry a dievčatá prešli okolo mňa dnu do bytu.
"Si ok?" spýtala sa ma Perrie.
"Neboj, je ok, jej reakcia, keď stretla nás bola úplne rovnaká," zasmial sa Harry. Zamračila som sa na neho a buchla ho do ramena.
"Hej, choď si mlátiť Nialla, ok?" povedal naoko urazene Harry. Znova som ho buchla a potom odkráčala do obývačky k Niallovi.


Pohľad Alex
Harry vošiel do obývačky a za ním 4 dievčatá, ktorých som spoznala dievčatá z Little Mix. Diana mi o nich hovorila toľko, že som snáď o nich vedela úplne všetko.
"Takže, toto je Jade, moja priateľka a toto sú jej kamarátky a zároveň kolegyne, Perrie, Jesy, Leigh-Anne," predstavil ich Harry.
"Och, tak rada vás spoznávam," vyletela z kresla El a všetky ich vyobjímala. S Dan a Dianou sme urobili to isté. Pripadali mi milé. Veľmi milé.
"Tak, čo budeme robiť?" spýtala sa El.
"Hm.. je nás tu požehnane, čo tak si niečo zahrať?" spýtal sa Harry.
"Aktivity!" zvrieskla som naraz z Dianou a k nášmu prekvapeniu aj s Jade a Perrie.
"Hm... myslím, že už máme jeden tým," zasmiala sa Diana. Chalani si len povzdychli. Harry sa vybral po hru. Keď schádzal schody, niesol aj malú Lacey.
"Tento drobec sa dožadoval pozornosti," ozval sa Harry s úsmevom.
"Mááá," zvolala Lacey a natiahla ku mne rúčky. Usmiala som sa a vzala si ju na ruky.
"Zlatinko moje sa už vyspinkalo?" spýtala som sa jej. Ona súhlasne pokývala hlavou. Zasmiala som sa.
"To je zlatíčko, ako sa volá," začali sa rozplývať dievčatá.
"Volá sa Lacey," usmiala som sa.
"Môžem?" spýtala sa Perrie a natiahla sa za ňou. S úsmevom som jej ju podala. Potom si ju vzala Jade a postupne aj Jesy a Leight-Anne. Všetky sa rozplývali nad jej roztomilosťou a keď Jade zahlásila, že aj ona chce také, Harry okamžite zasiahol.
"Tak už ideme hrať, nie?" spýtal sa. Pozrela som na neho a zadržovala smiech. Nakoniec sme sa však rozhodli, že predsalen ideme hrať. Nakoniec sme boli rozdelený Ja, Perrie, Jade, Diana a samozrejme Lacey; Louis, El, Leight-Anne, Jesy; Niall, Harry, Zayn, Liam a Dan.
"Keď ste chceli tak veľmi hrať, začínate," ozval sa Zayn.
"S radosťou, láska," zasmiala som sa a vybrala si kartičku rovno za 5 bodov. Nebudem predsa začínať váhavo. Diana odo mňa vzala Lacey. Pozrela som na slovíčka. Za 5 bodov bola pantomíma Mala som ukázať 3/4rukáv alebo osu. Vybrala som si to prvé. Chalani spustili časomieru. Začala som ukazovať.
"3/4rukáv!" vykríkla Perrie asi po 5 sekundách môjho ukazovania.
"Áno!" zvolala som nadšene a s Perrie sme si tľapli.
"Ako to? Veď si ešte ani nič poriadne neukázala," sťažoval sa Louis.
"No vieš, blondínky sa chápu," zasmiala som sa a vyplazila na neho jazyk.
"Idete," pripomenula mu Perrie. Louis sa postavil a tiež si vzal za 5 bodov kartičku. Trubka. Myslí si, že ma dobehne.
"Čo to má byť?" spýtala sa Jade, keď začal predvádzať svoju pantomímu. Vyzeralo to strašne vtipne. Nakoniec sme sa dozvedeli, že to malo byť rúbanie stromov. To sme všetci chytili taký výbuch smiechu, že sme z Perrie skoro spadli z gauča.
"Tak sa smejte no, snažil som sa!" zadudral Louis urazene. Posledný šiel Liam. tiež bral za 5, tkaže mal tiež pantomímu. Chvíľku niečo ukazoval, potom Dan vykríkla správnu odpoveď.
"Plyšová veverička."
Po hodine hrania sme boli tesne pred cieľom a chýbalo nám už iba 5 bodov, čiže 1 kartička s 5 bodmi. O jedno políčko za nami boli Dan,Harry, Liam a Zayn a naronako s nimi aj Louis, El, Jesy a Leight-Anne. Jade si vytiahla kartičku za 5 bodov a na jej tvári sa roztiahol veľký úsmev. Mala vysvetľovať nejaký pojem.
"Kde sa nachádza DNA?"
"V krvi!"
"A keď sa s tou krvou niečo stane, tak vznikne...? Je to veľmi nebezpečné." Pozerali sme na ňu absolútne nechápavo.
"Keď auto prejde človeka, ale použite iné slove nie prejde ale..."
"Zrazí?" spýtala sa Diana.
"Áno, a teraz to spojte..."
"Krv a zraziť?" pozreli sme nechápavo.
"Krvná zrazenina!" vykríkla Diana a to fakt že v poslednej sekunde.
"YEAH!" zvolala Jade nadšene.
"Vyhrali sme , vyhrali sme!" poskakovali sme po obývačky. Ešte aj Lacey nadšene tlieskala rúčkami. Zasmiali sme sa.
"Fajn, fajn, vyhrali ste, len sa upokojte," zasmial sa Louis.
"Blahoželám, zlatko," usmial sa Zayn a pobozkal ma.
"Vy ste spolu fakt zlatý," usmiala sa Perrie.
"Ďakujeme," povedali sme zo Zaynom naraz.
"Čo ideme robiť teraz?" spýtal sa Louis.
"Žiadne aktivity!" zdvihol varovne palec Liam, keď sme sa s Perrie nadýchli, že niečo povieme.
"Fajn," zadudrali sme obe.
"Poďme von, spravíme si menšiu opekačku," navrhol Niall.


Poznámka autorky: Ja viem, je to divné teraz, ale postupom času sa to pomaly vyjasní a nie, Pezz nevstupuje do príbehu, aby rozbila Zaynovi a Alex vzťah. Nechcem, vám veľa prezrádzať ale v tomto príbehu určite nebude Zerrie láska, to vám sľubujem ;)
Ešte niečo... Zbožňujem vás! Ste fakt úžasné :3 9 komentárov dokopy na troch miestach, kde uverejňujem!! Toľko som ešte nemala... (5 na 1D-FF, 3 na Wattpade a 1 na mojom blogu) Myslím, že si zaslúžite odmenu a to takú, že ďalšia čas bude už v stredu alebo vo štvrtok a bude extra dlhá ;)
Túto časť venujem: Lola, XoXoKoKso, TessMalik, Natt, :)))); Maggie ^^; MichaelaMackov; KatyMras; HarrysDarling1
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Jade? Som sklamaná.... ja čo? Nič? T︵T :-D máš šťastie, že nebude Zerrie... ako milujem ten pár ale v príbehu nie :-D on má úžasné úžasnú Alex a Lacey... taká dokonalá rodinka :-) teším sa na ďalšiu, moc veľmi :-)

    OdpovedaťOdstrániť