pondelok 17. februára 2014

Untitled -5. Díl

 
Title: Utitled
By:*market*
Part: 5.

Víc nevím. Vzbudila jsem se zase v té posteli. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Vedle mě seděl Louis. Lekla jsem se ho a polekaně jsem sebou trhla. Musela jsem prostě pryč. Odkryla jsem se a chtěla jsem odejít. Louis mě chytil za ruku a vrátil mě zpátky do postele.
„Jak se cítíš?“
„Musím domů.“
„Nikam nejdeš, vždyť jsi sešla dolů a švihlo to s tebou.“
„Je mi dobře, ani tě neznám, nemám tady, co dělat. Musím domů.“
„Už jsme se viděli, takže nikam nejdeš.“
„Neznám tě a držet mě tu nemůžeš.“
„No, tak fajn, tak běž,“přestal mi bránit. Zvedla jsem se a šla jsem zase tou cestou, kterou jsem šla i před tím. Udělalo se mi zase špatně a sekla jsem sebou na zem. Tentokrát mě sbíral někdo jiný. Nevím, kdo to byl. Vedl mě zase nahoru.
„Já musím domů. Pusť mě.“
„Musíš hlavně do postele.“
„Ne.“Z posledních sil jsem se vyškubla a utíkala jsem ke dveřím. On mě však doběhl. Přehodil si mě přes rameno a nesl mě nahoru. Otevřel dveře a nesl mě do postele.
„Proč nechápete, že musím domů?“
„Jsi nemocná, Stello. Chápeš to? Proto nemůžeš domů, jsi nemocná kvůli mně. Nemůžu tě nechat tak. Tak tady zůstaneš,“vysvětloval mi to Louis. Ten kluk odešel.
„Dobře,“odpověděla jsem mu a otočila jsem se zády k němu. Nechtěla jsem tam být.
„Na, změř si teplotu, Stello,“podal mi teploměr Louis. Neochotně jsem si ho strčila pod paži. Za chvíli teploměr rychle pípal. Vytáhla jsem si ho a podala jsem ho Louisovi.
„39,3°C. To není dobré. Zajdu ti pro obklad, počkej tady.“
„No, jako bych mohla někam odejít, když je dole taková ostraha horší, než hlídací pes nebo kamerový systém,“řekla jsem naštvaně.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára