sobota 15. februára 2014

Untitled -4. Díl

 
Title: Untitled
By: *market*
Part:4.
Louis
Stál jsem schovaný a díval jsem se, jestli Stella přišla. Přišla, viděl jsem ji. Moment. Měla na sobě jenom mikinu. Určitě nemá, co na sebe.
„Bože, Tomlinsone, ty sis zase pomohl,“říkal jsem si pro sebe.
„Louisi, pojď se nachystat,“řekl Zayn za mnou. Šel jsem se tedy nachystat.
 
Stella
Začalo mi být divně. Rozbolela mě hlava a nebylo mi dobře. Opřela jsem si hlavu a usnula jsem. Moc si toho nepamatuji. Vnímala jsem ve snu, jak zpívají. Bylo mi jedno, kdo si bude o mě co myslet, ale cítila jsem, že na mne něco leze. Byla mi zima, přitom jsem na sobě měla dvě mikiny. Pak už nevím nic, jen bouřlivý potlesk a pištění. Vzbudila jsem se v obří posteli. Nebyla to moje postel. Polekaně jsem sebou trhla. Nikdo nikde nebyl. Nevěděla jsem, kde to jsem. Nebylo mi moc dobře. Vyskočila jsem z postele a utíkala jsem pryč. Bylo mi příšerně. Chtěla jsem domů. Vyšla jsem z pokoje a první, co jsem viděla, byly schody. Šla jsem dolů po schodech a slyšela jsem, jak se dole někdo směje. Šla jsem dál. Začalo se mi dělat černo před očima, cítila jsem se fakt hrozně, ale šla jsem dál. Rozpoznala jsem pět lidí. Mezi nimi byl i Louis. Nic jsem už neviděla. Asi si mě všiml.
„Jak ti je Stello?“
„Já musím domů,“řekla jsem a omdlela jsem. Louis mě stačil chytit a jediné, co jsem ještě slyšela, bylo: „Pomožte mi kluci.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára