štvrtok 27. februára 2014

Untitled -6. Díl

 
Title: Utitled
By:*market*
Part:6.
Louis odešel a za chvíli se vrátil s mokrým ručníkem a hrnkem čaje s práškem. Dal mi ručník na hlavu a podal mi čaj s práškem. Zapila jsem to a usnula jsem. Probudil jsem se v noci. Vedle mě ležel Louis. Měla jsem žízeň. Nechtěla jsem ho budit a tak jsem se vydala hledat kuchyň. Sešla jsem schody dolů. Nevěděla jsem, kde to jsem. Několikrát jsem do něčeho vrazila, až vrazil někdo do mě a něco na mě vykipal. Rozsvítilo se světlo a u vypínače stál blonďatý kluk.
„Promiň, neviděl jsem tě.“
„No, já tebe taky ne. Kde je tady kuchyně? Mám žízeň.“
„Půjdu s tebou, ale asi by ses měla převléct. Půjčím ti triko. Počkej tady.“
„Jo, jasně. Vždyť já nedělám nic jiného, jenom čekám.“Za chvíli se ten kluk vrátil i s trikem.
„Na, obleč si to, otočím se.“
„Díky,“převzala jsem si od něj triko.
„Jak se vlastně jmenuješ?“
„Stella a otoč se.“
„Jo, promiň. Já jsem Niall,“mluvil ke mně otočený. Převlékla jsem se z toho pokipaného trika. To od Nialla na mě viselo jako nějaký pytel.
„No, je to větší, ale dá se to přežít,“řekla jsem mu. To tričko nádherně vonělo. Niall se ke mně otočil.
„Pojď, půjdeme do kuchyně,“řekl a vzal mi triko. Kuchyně velká jako prase. Luxusně zařízená.
„Co si dáš?“
„Vodu,“odpověděla jsem mu. Niall vzal sklenici a napustil do ní vodu.
„Děkuji,“poděkovala jsem Niallovi. Vypila jsem vodu a zase se mi začalo dělat špatně.
„Není mi zase dobře. Jdu spát.“
„Počkej, půjdu s tebou.“
„Jo.“Počkala jsem na Nialla a spolu jsme šli nahoru. Niall měl pokoj hned naproti. Rozloučili jsme se a rozešli jsme se do pokojů. Lehla jsem si do postele k Louisovi a hned jsem usla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára