nedeľa 2. februára 2014

Untitled -3. Díl

Title: Untitled
By: *market*
Part: 3
Stella

Byla jsem dost naštvaná. Musela jsem hodně pracovat, abych si to mohla dovolit. Dostal jsem na čtrnáct dní volno, protože se něco přestavuje a bourá. Do večera jsem nevylezla z domu. Pořád jsem přemýšlela, nad příjmením Tomlinson. Něco mi to připomínalo, ale prostě jsem si nemohla vzpomenout.
„Nikdy ho už stejně neuvidím. Byla jsem na něj až moc zlá. Musí se uznat, že byl pěkný,“říkala jsem si pro sebe nahlas. Šla jsem spát brzy. Byla jsem unavená. Ráno jsem se vzbudila pozdě, ale co, stejně jsem nešla do práce. V klidu jsem se nasnídala a šla jsem si vybrat poštu. Ve schránce jsem měla nějaký krásně zabalený balíček. Byla jsem zvědavá, co v něm je a od koho je. Sedla jsem si ke stolu. Rozbalila jsem ho. Uvnitř byl nějaký kus papíru, mobil a dopis. Prvně jsem šáhla po dopise.
„Ahoj. Moc se ti omlouvám za mobil a kabát. Doufám, že se už nezlobíš. Koupil jsem ti nový mobil. Posílám ti lístek na náš koncert. Budu moc rád, když přijdeš. Ostatní tě chtějí poznat a těší se na tebe. Máš tam vše napsané. Moc se ti omlouvám. Prosím přijď. Budu se na tebe těšit. Louis Tomlinson.“Seděla jsem zaražená, jako špunt v lahvi. Vzala jsem lístek do ruky. Byl to lístek na zítřejší koncert skupiny One Direction. Takže vlastně na dnešní koncert.
„No jo. Už vím, odkud to jméno znám,“vykřikla jsem a dál jsem študovala informace z lístku na koncert.
„V 18:00. No, super. Nechce se mi tam, ale koupil mi moc drahý mobil, takže tam jdu,“řekla jsem si pro sebe. Vstala jsem od stolu a šla jsem se převléct. Rovnou jsem se dívala, co si vezmu na sebe. Šaty mi přišly až moc dobré. Nějak jsem to neřešila, vytáhla jsem si džiny, triko a k tomu mikinu. Celý den jsem se dívala na televizi. V 16:30 jsem se šla převlékat a chystat. Oblékla jsem se do džínů, trika a mikiny. Musela jsem vymyslet ještě něco, protože jiný kabát ani bundu jsem neměla. Takže jsem si vzala ještě jednu mikinu a vyšla jsem. Měla jsem hodinu cesty. Byla mi pekelná zima a z nosu mi teklo. Nebylo to moc dobré. Došla jsem tam a seděla jsem v první řadě. Stačilo počkat, až začnou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára