sobota 28. septembra 2013

You light up my world... Part 13

Part 13 - Can you trust me?


V minulej časti:
"Nejako rýchlo si si potykal s budúcou svokrou," podpichol Harry.
"Mám ťa zmlátiť teraz, alebo hneď? Vyber si," povedal som.
"Joj šak sa nečerti! Len som vtipkoval. Idem ja vybaviť tu ochranku, s tebou sa nedá normálne baviť!" povedal a z hranou urazenosťou niekam odišiel.
"Cvok!" zašomral som na jeho adresu a vrátil sa späť do Alexinej izby.


"Musím sa vrátiť do práce zlatko. Prídem za tebou večer, dobre?" spýtala sa Kristen Alex.
"Dobre. Uvidíme sa večer," povedala Alex so sileným úsmevom. Kristen odišla.
"Pomôž mi! Musím odtiaľto odísť!" povedala a snažila sa vstať z postele aj s malou na rukách.
"Neblázni," priskočil som k nej a vzal od nej Lacey.
"Ty to nechápeš! On sem príde! On si ma nájde," hovorila.
"A presne preto budeš mať pred dverami ochranku. Paul uvoľní pár chalanov z našej ochranky. Budú sa striedať, vždy bude niekto pred dverami a pustí len nás, Kristen a Ellen. Budeš v bezpečí," povedal som jej. Zahľadela sa mi do očí.
"Sľubuješ?" spýtala sa. Pritom skúmala moje oči. Prikročil som k posteli a chytil ju za ruku.
"Sľubujem," povedal som. Dlho váhala. Bála sa mi dôverovať. Chápal som prečo.
"Dobre," šepla nakoniec, "obľúbila si ťa. Väčšinou nikomu nechce byť na rukách dlho."
"No vieš, som prirodzený talent. Mňa majú rady všetky deti," povedal som.
"Namyšlenec," zasmiala sa. Presne to som chcel dosiahnuť. Vidieť jej úsmev.
"Lepšia prezývka by bola Narcis," ozval sa Hazz, ktorý práve vošiel dnu.
"Neverím, vážne? To by som o ňom v živote nepovedala," zatiahla Alex ironicky.
"Čo chceš, Harry?" spýtal som sa.
"Ideme domov, tak som sa prišiel spýtať, či nemáme vziať aj Lacey, poprípade, či niečo netreba doniesť," povedal. Lacey sa ťahala za Harrym. Vystierala k nemu rúčky. Podal som mu ju, aj keď Alex na nás trošku nedôverčivo hľadela.
"Lacey ukáž mame, ako vieš spacifikovať Harryho," zasmial som sa. Lacey ako na povel natiahla svoje malé rúčky za Harryho vlasmi. Harry začal znova kňučať od bolesti. Alex sa rozosmiala.
"Asi ju vezmi, Harry. Bude potrebovať spinkať, tiež napapať. Popros Ellen, nech ti pomôže," povedala Alex, keď sa konečne dokázala prestať smiať.
"Ehm... dobre. Len čo vymyslím, ako ju dostať z mojich vlasov, tak jej dám papať, neboj," povedal Harry a stále bojujúc s rúčkami malej Lacey odišiel z izby.

Pohľad Alex
Bolo zvláštne, ako pokojne sa Lacey pri nich správala. Nikdy nechcela byť s nikým, okrem Kristen, Ellen. Dokonca sme pre ňu zháňali aj pestúnku, o pri nikom inom nechcela byť. A teraz? Harryho bude ťahať za vlasy a Zaynovi bude pokojne ležať v náručí bez toho, aby čo i len zamraučala. Zayn je milý. Niečo v mojom vnútri mi našepkáva, že mu mám dôverovať. Ale čo ak je rovnaký, ako ostatný? Čo ak je ako on... Aj tak sa však pri ňom cítim inak. Tie jeho oči,... Ten jeho príjemný hlas. Dotkol sa mojej ruky. Ten dotyk mi nevadil... Ako to, že mi nevadil?  Čo sa to so mnou deje?


Poznámka autorky: Ahojte ;) Mám pre vás jeden malý oznam :) Najbližšie tri týždne nebude dalšia časť tohto príbehu. Potrebujem si napísať dopredu časti, aby som vám ich mohla pridávať častejšie. Ďakujem všetkým, čo to čítajú, hviezdičkujú a komentujú.
Menšia anketa:
1. Chcete, aby sa do príbehu zamiešala Perrie?
2. Pôvodne mal byť v tomto príbehu pár Payzer. Mám to tak nechať, alebo chcete radšej Sophiam?
3. Chcete rýchlu poviedku, (okolo 20 častí), alebo pomalšiu s rôznymi zápletkami (40+ častí)?
With all love, Your Wild Crazy Mofo, ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára