streda 24. decembra 2014

Just One Look Part 2

 
Title: Just One Look
By: ♀Alex♀
Part 2. | Clumsy ´cause I´m falling in love...
 
#ChristmasGiftN2
 


Pustite si: https://www.youtube.com/watch?v=7cZHaJeAzaw

V minulej časti
"A ani sa nesnaž. Tvoj prízvuk je to najkrajší, aký som kedy počul," usmial som sa na ňu. Znova sa jemne zapýrila.
"Ehm... Tak ďakujem," zašepkala.
"Horan, si na rade," zakričal na mňa Harry. Mal som chuť jednu mu streliť. Len čo som sa postavil, Harry zaujal moje miesto vedľa Diany. Tá sa červenala, ešte si k nej len sadol.
Serie ma! Ten Styles ma nehorázne serie! Ale ešte si nevyhral! Ešte nie...

 

Alex ju dnes pozvala k nám. Bože, ako sa teším! Dúfam, že Styles sa upokojí a dá jej už pokoj. Ona je moja!
„Takže, dneska príde Diana?“ spýtal som sa akoby nič Alex.
„Hej, pozvala som ju. Niečo proti?“ spýtala sa ma.
„Nie, práve naopak. Som rád. Vieš, aspoň budem mať niekoho s kým sa budem môcť pokojne porozprávať o Írsku. Chýba mi to tam,“ začal som trepať prvé, čo ma napadlo.
„To som rada, že si rozumiete,“ usmiala sa. Oprel som sa o dvere a pokračoval ďalej v trepaní bludov. Ani vlastne neviem prečo.
„Ona je veľmi milé dievča. Myslím, že z nás budú dobrý kamaráti, teda, snáď, ak ona bude chcieť samozrejme.“
„Niall, nemyslím, že je dobré opierať sa o tie dve...“
V momente, ako sa tu vetu pokúsila dopovedať spoza môjho chrbta zmizli dvere a ja som skončil na zemi. Teda, lepšie povedané na niekom.
„Niall, tebe jebe?! Vstaň zo mňa, ty pako!“ hučal Harry. Alex stála meter od nás a smiala sa ako zmyslov zbavená.
„Zlez zo mňa!“ zasyčal znova Harry. Nenechal som sa dvakrát prosiť a pozbieral sa na nohy, „čo to je za nápad opierať sa o dvere? V tebe sa tá blonďatosť  fakt nezaprie.“
„Ja som... som ti vravela... že to nie je... dobrý nápad!“ snažila sa zo seba dostať Alex pomedzi smiech.
„Ha ha ha! Veľmi smiešne!“ povedal som a odkráčal preč. Idem ja radšej pomôcť Liamovi do kuchyne.


Pohľad Liam

„Pomôžem ti?“ spýtal sa Niall, keď vošiel do kuchyne. Videl som, že je urazený, takže mu niekto niečo spravil, ale momentálne som nemal čas to riešiť a jeho pomoc sa mi náramne hodila.
„Mohol by si mi doniesť zeleninu zo špajze,“ povedal som mu.
„Ok, hneď som späť,“ povedal. Po minúte sa vrátil.
„Nech sa páči, ešte niečo?“
„Skús ochutnať tú omáčku, ja už absolútne nemám chuť,“ povedal som.
„Samozrejme,“ povedal Niall.
„O, ale pozor, je ešte horúca,“ povedal som, to som už ale počul Nialla za mnou skuvíňať od bolesti.
„Ty si ale pako,“ zasmial som sa.
„A to som ako mal vedieť?“ spýtal sa ma.
„Veď sa z toho dymí,“ plesol som sa po čele, „vieš čo, choď radšej prestrieť stôl, Diana tu bude asi za pol hodinu.“
„Oukej,“ odpovedal mi a rozbehol sa z kuchyne. Vzápätí som však počul náraz a rozbitie niečoho.
„Au, Niall, pozeraj pred seba, keď niekam bežíš,“ bolo počuť Louisa z chodby. Tľapol som sa po čele. „Čo je to dneska s tým chlapcom?“ vošla do kuchyne Dan.
„ Clumsy ´cause I´m falling in love...“ zanôtil som.
„Jaj ták...“ zasmiala sa Dan.


Poznámka autorky: Júúúj, to ubehlo času od prvej časti... :D :D Loool :D Anyways... Snáď to ešte niekto číta a poteší sa tomu :D ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára