nedeľa 10. augusta 2014

You make me strong Part 2

 
 
Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 2. | I miss Her [We´ll save Him]





"And when I´m alone, I think of how much I miss you!"


"Verili by ste tomu, že naše koncerty v Paríži sa vypredali do dvoch hodín?" vbehol do izby Louis.
"Nezáujem," pohodil som plecami.
"Ale no ták, Zayn. Nekaz nám radosť," ozval sa Harry.
"Nezáujem," zopakoval som.
"To budeš to slovo opakovať dookola?" spýtal sa Liam.
"Nezáujem," povedal som.
"Môžem ho zaškrtiť?" spýtal sa Harry.
"Nie," odpovedal som.
"Super, takže vieš povedať aj niečo iné ako ´nezáujem´," potešil sa Niall.
"Nezáujem," dodal som.
"Nechajte ho tak, on s vami aj tak komunikovať nebude," ozval sa Liam.
"Nezáujem," odpovedal som.
"Poďte, ideme sa niekam zabaviť," povedal Harry.
"Ok," odpovedal Niall a všetci odišli. Chvalabohu!
Vybral som z vrecka mobil a prešiel do fotiek. Do fotiek, ktoré zachytávali väčšinu našich spoločných momentov. Do fotiek z momentov, keď sme boli šťastní, no hlavne spolu.
Dal by som čokoľvek za to, aby bola teraz pri mne. Čokoľvek, len aby som ju mohol držať v náručí...
Lenže to sa tak skoro nestane. A možno už nikdy. Možno ju už nikdy neuvidím.
Prečo mi ju život vlastne vzal? Čo som spravil zle? Jediné, čo som chcel bolo, aby sme boli spolu, ako šťastná rodina. Ja, Alex a Lacey. Len my traja. No, časom možno aj naše ďalšie deti.
To si naozaj prajem až tak veľa? Chcem len trochu šťastia, to je to až tak komplikované?


Keby tak Zayn vedel, ako mu koncert v Paríži zmení život...



Pohľad Liam
"Musíme Zayna nejako postaviť na nohy. Takto to nejde. Už aj fanúšikovia si všimli, že s ním niečo nie je v poriadku," povedal som. Sedeli sme v Nando´s (ako inak) a snažili sa nájsť riešenie.
"Možno by mu pomohlo rande," poznamenal Niall.
"V žiadnom prípade. On chce len Alex. V žiadnom prípade by von s nikým iným nešiel," odporovala Diana.
"Och, vy ženy a tá vaša romantickosť. Čo ak sa Alex nikdy nevráti. To má na ňu Zayn čakať až do smrti?" spýtal sa jej Niall.
"Áno. Lebo Zayn a Alex sú si súdení. A ona sa vráti!" povedala mu Diana.
"A ty od odkiaľ vieš? Si snáď jasnovidec?" spýtal sa jej Niall.
"Nie, nie som jasnovidec, len verím v osud a v pravú lásku," poznamenala Diana.
"Bullshit," odvrkol Niall. A to sme už všetci vedeli, že je zle. Ďalšia hádka.
"Čo si povedal?" spýtala sa Diana pokojne.
"Bullshit," zopakoval Niall. Diana zvraštila obočie.
"Ja ti dám, bullshit, ty kretén!" sykla po ňou a šťuchla do neho.
"Krava," sykol po nej Niall.
"A dosť! Toto si riešte v súkromí!" sykol po oboch Harry.
"Na vaše stupídne hádky nik nie je zvedavý," dodal Louis.
"Teraz musíme vyriešiť, čo spravíme so Zaynom. O týždeň sú tie koncerty v Paríži. Potom máme voľno skoro mesiac. Myslím, že by sme sa počas toho voľna mohli pokúsiť vyhľadať Alexinu adresu. Najať si detektíva, alebo niečo," rozmýšľal som.
"Hľadať človeka, ktorý je pod ochranou svedkov, je ako hľadať ihlu v kope sena," poznamenala Danielle.
"Ale musíme to aspoň skúsiť. Čo ak sa nám ju podarí nájsť? Tí dvaja k sebe patria. Musia byť spolu," povedala El.
"Skúsime nejakého súkromného detektíva. Ktovie, možno nám bude priať šťastie," mykol som ramenami.
"A ak nie?" spýtal sa Niall.
"Aspoň budeme vedieť, že sme sa aspoň pokúsili ju hľadať. Že sme niečo pre Zayna urobili. Pre oboch," mykol som plecami.
"A čo Zayn? Ak to nevyjde, bude nešťastný," ozvala sa Jade.
"Nemusí o tom vedieť. Ak sa nám Alex podarí nájsť, prosto mu to povieme, ako prekvapenie. Dovedieme ich k sebe," povedal Harry.
"A ak sa to nepodarí, aspoň si nebude robiť falošné nádeje," dodal Louis. Ostatní prikývli.
"Takže sme dohodnutí. Operácia: Nájdite Alex! práve začína," povedal Harry.
"Cítim sa ako v Bondovke," zasmial sa Niall. Pretočil som nad ním očami.



Poznámka autorky: Po dlhom čase znova ďalšia časť... Ja viem, čakali ste na ňu dlho a veľmi sa ospravedlňujem... Ja viem, že to bude znieť obohrane už, ale Dianka mi proste nenechá žiaden voľný čas. Ak náhodou spinká, tak spím aj ja, lebo som totálne vyšťavená.
Ako ste si všimli, Zayn sa toho narozprával, že?? :D Normálne mal krásne rozvité a zaujímavé vety.... :D Nemôžem za to, že je tak výrečný :D Hodila som vám tam aj menší úsek s #Nianou, aby ste vedeli, na čo sa môžete tešiť, ak budete čítať príbeh Just One Look :)
Love YA! ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Ty čupka!
    Zayna normálne tyras!
    Ja už chcem ten koncert v paríži... a po tejto vete ho dáš just v až v 20 časti :D
    Jeo to ináč skvelé!
    With love Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť