sobota 19. júla 2014

You make me strong Part 1

 
Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 1. | Dream? [Say Goodbye]




"Zayn! Preber sa!" zatriasol so mnou niekto. Rýchlo som sa vystrel na posteli.
"Kde je Alex? Už ju našli? A Gregoryho? A čo moje bábo?" vyhŕkol som. Liam sa mňa zmätene zadíval.
"Niall, choď zavolať do nemocnice a povedz, že urgentne potrebujeme psychiatra," poznamenal šeptom Harry. Teda nie dostatočne šeptom, lebo som ho počul.
"Zayn, o čom to hovoríš?" spýtal sa Niall.
"No predsa o Alex, nie? Predsa Kristen volala, že Alex má znova Gregory a že čaká moje dieťa," hovoril som.
"Kristen čaká tvoje dieťa?" spýtal sa Louis.
"Áno!" odpovedal som. Počkať čo? "Počkať nie Kristen, Alex čaká moje dieťa! Je vo ôsmom mesiaci a má ju Gregory... Čo ak ublížil Alex alebo tomu malému..."
"Zayn... Neviem, ako ti to povedať, ale..." začal Liam.
"Proste narovinu," ozval sa Harry, "bol to len sen, braček, Alex sa nevracia, nemá ju Gregory a už vonkoncom nie je tehotná! Preber sa už konečne!"
"Tak to zabolelo," šepol som.
"Prepáč, braček, ale má pravdu. My chápeme, že to bolí, vieme, že ju veľmi miluješ, ale čím skôr sa pokúsiš na ňu zabudnúť, tým lepšie," povedal.
"Ale ako?" spýtal som sa.
"Skús jej napísať list. Na rozlúčku," povedal Louis.
"Asi ti uniká pointa toho, že neviem jej adresu.
"Veď ho nemusíš odoslať. Stačí, ak ty budeš vedieť, že je adresovaný jej a dáš jej v ňom navždy zbohom," povedal Liam.
"Možno je to dobrý nápad," povedal som.
"A ver mi braček, keby to, že Alex sa vráti a že čaká tvoje bábo bola pravda, prvý by som sa tešil s tebou, lenže nie je to pravda. Skús sa prestať viazať na ňu a na sny o nej, ináč sa zničíš," povedal Harry.
"My to nemyslíme zle, Zayn. Vieš, že nám tiež obe chýbajú, no nedokážeme sa dívať, ako sa týmto ničíš," dodal Niall.
"Ja viem. Prosím nechajte ma teraz samého," pošepol som. Chalani prikývli a odišli. Nadýchol som sa a sadol si za stôl.


"Milá Alex..."



(P.A: To som vás ale vystrašila, čo?? :D Áno, celý prológ bol len Zaynov sen. Ako ste si už asi všimli nie sme posunutí o 4 mesiace oproti epilógu YLUMW, ale sme presne v dni, kedy sa epilóg odohral, tesne pred tým, ako si Alex a Zayn napísali svoje zbohom pre toho druhého... Teraz sa poďme pozrieť, ako sa darí Alex...)



Pohľad Alex
"Zlatko?" ozvalo sa spoza dverí.
"Nechaj ma samu," šepla som.
"Zlatko pusti ma dnu," ozvala sa znova.
"Nezamkla som," odpovedala som. Mama vošla do izby.
"Zlatko, nesmieš sa takto trýzniť. Nesmieš si to tak brať. Lacey je malá, ešte nechápe čo povedala," pohladila ma mama po vlasoch.
"Ja viem. Ale ja tie slzy prosto nedokážem zastaviť," vzlykla som.
"Možno by si mala popremýšľať nad tým, dať Zaynovi zbohom. Možno by ti to pomohlo," povedala mama.
"Ale ako?" spýtala som sa.
"Skús mu napísať list. Nemusíš ho odoslať. Myslím, že by ho ani úrady nepustili, no napíš ho len pre seba. V tom liste sa s ním rozlúč a pokús sa zabudnúť," poradila mi mama.
"Možno máš pravdu. Možno to tak bude lepšie," prikývla som.
"A ešte niečo. Pokús sa prestať plakať. Škodíš tým sebe, ale hlavne tomu drobcovi v tebe," dodala mama.
"Neboj sa. Dávam si pozor," mierne som sa na ňu usmiala.
"Nechám ťa," usmiala sa mama a pobozkala ma na čelo.
"Dobre," pošepla som a sledovala som ju, ako vychádza z izby. Nadýchla som sa a vzala si papier a pero.


"Milý Zayn..."



--------------------
P.A: Áno, Alex je predsa len tehotná... Keď mne sa tak zapáčila tá predstava tehotnej Alex čakajúcej Zaynovo  bábo, keď som písala ten prológ... :D
Viem, sľúbila som, že časť bude v stredu a teraz je už piatok (poprípade sobota) a úprimne sa za to ospravedlňujem, no Môj drobec mi absolútne nedal časť na písanie... Dohodnime sa, že nebudem udávať predbežné termíny, budem sa len snažiť, aby to bola streda, alebo nedeľa.
Časť venujem osôbke, ktorá mala so mnou strašne veľa trpezlivosti pri tvorbe obrázkov a trailerov k tejto poviedke. Myslím to úplne vážne. Beatrix mi vytvorila asi 20 rôznych obrázkov a 3 verzie trailerov, v ktorých som ja stále niečo menila a menila a menila... Dosť sa čudujem, že ma ešte neposlala do teplých krajín s tými všetkými zmenami, čo som od nej chcela... Beatrix, táto časť je pre teba...
PS: ak sa vám páči jej tvorba a chceli by ste od nej obrázok, či trailer, môžete si ho objednať na stránke be-my-batman-liam.blogspot.skLove YA! ♀Alex♀

2 komentáre:

  1. Viem, že som uždlho nekomentovala, ale už späť takže! :)
    V prvom rade preklinam ťa za ten prológ... skoro som dostala infarkt.
    A rozlúčkový list? No brzdi! Oni budú spolu!! Chápeš? Ináč si ma nepraj :D
    Keď sa dozvie Zayn, že bude mat s Alex dieťa bude šťastný! :) takže šup nech už sú spolu :D
    With love Lola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lola moja milovaná... Ako ti to len povedať...
      No nič, to ti napíšem do hangoutu, lebo nechcem spoilovať ostatným...
      Tvoje komentáre mi naozaj chýbali... :) Dúfam, že ich znova budem vídať, pretože ma vždy zahrejú pri srdiečku :)

      Love Ya! ♀Alex♀

      Odstrániť