streda 27. augusta 2014

You make me strong Part 3


Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 3. | I miss Him [I´ll save Her]






"I miss you more than I can ever put in a words."


"Alex?" zatriasla mi mama jemne ramenom.
"Áno?" zamrmlala som ešte v polospánku.
"Idem do práce. Si si istá, že to tu sama zvládneš?" spýtala sa.
"Nie, ty choď. Zvládneme to," šepla som a pretočila sa na druhú stranu.
"Dobre. Keby niečo, tak volaj," pripomenula mi.
"Samozrejme," šepla som a zababušila sa späť do perín. Mama ma pobozkala na čelo a potom odišla. Zavrela som oči a ďalej snívala o tom, ako sme so Zaynom a s naším bábätkom znova spolu...

Otvorila som oči a nadvihla sa na posteli. Podišla som k Laceynej postieľke.
"Mama," natiahla ku mne svoje rúčky. Vydvihla som ju a usadila si ju na páse.
"Vyspinkaná?" spýtala som sa jej. Lacey prikývla a jemne si rúčkami pretrela oči.
"A si hladná?" spýtala som sa jej. Znova prikývla. Ránami nie je veľmi zhovorčivá. Usmiala som sa a vykročila s ňou do kuchyne. Uložila som ju do jej stoličky a začala jej chystať raňajky. Môj žalúdok bol znova mierne na vode, takže som si spravila len bylinkový čaj.
Zapla som nám telku a pustila hudobný kanál, ako každé ráno.
"Daddy!" vykríkla Lacey nadšene, keď zbadala, že v telke práve ide Kiss You.
Len čo pesnička skončila, Laceyne očká sa zaplnili slzičkami.
"Chýba ti, že?" šepla som a vzala ju na ruky.
"Daddy," šepla znovu s plačom.
"Ja viem zlatko. Aj mne strašne chýba. Ale my dve to zvládneme, zlatko. A čoskoro... Čoskoro budeme znova spolu aj s novým bračekom," šepla som a pritúlila si ju znova k sebe. Všetko bude ok. Musí byť. To zvládnem...



Pohľad Kristen:
Ja viem, že som to bola ja, kto Alex presviedčal, aby zabudla, no teraz vidím, že to sa nikdy nestane. Zayn sa mi zo začiatku vôbec nepáčil, tým som sa nikdy netajila, hlavne po tom všetkom, čo sa stalo s Gre...
Prosto, po tom všetkom...
Nedokázala som mu dôverovať a nepáčilo sa mi, že je s ním 24/7. Bála som sa, že si ju odviedol a zavrel v dome, aby ju mal na to isté, na čo ON. No potom... Videla som, aká bola šťastná, obklopená novými priateľmi. Videla som ju šťastne sa usmievať v Zaynovom náručí. Videla som s akou láskou sa Zayn stará o Lacey a s akou láskou hľadí na Alex.
Uvedomila som si, že ich láska je tak krásne čistá, nežná a hlavne nezničiteľná. Určite je nezničiteľná, pretože mám pocit, že Alex teraz ľúbi Zayna ešte viac, ako ho ľúbila dokým boli spolu. A to som myslela, že je to už nemožné.
Alex si myslí, že neviem o jej preplakaných nociach. Myslí si, že som si to nevšimla. Deje sa to každý deň.
Večer, okolo deviatej pôjde spať. Zobudí sa po polnoci a začne plakať. Znova zaspí až okolo štvrtej a potom spí skoro až do obeda. Už sa ďalej nevládzem dívať na to ako sa týmto ničí. Neničí tým len seba, ale ubližuje tak aj tomu malému v nej.
Musím niečo spraviť! Musím niečo vymyslieť. Musím nájsť spôsob, ako kontaktovať niekoho zo Zaynovho okolia.
Tí dvaja sa musia stretnúť, ináč Alex zomrie od žiaľu...



Poznámka autorky: Podobný názov, podobný obsah... Možno je to nudné. Zrejme je to nudné, pretože nik nekomentuje... :/ Mrzí ma to. Keď som písala YLUMW a hlavne ku koncu ma strašne bavilo písať, lebo som vedela, že si nájdem vždy nejaký milý komentár pri časti... A teraz? Až na moju milovanú Lolu a Miss Nobody nik nekomentuje... Neviem, nebaví vás to? Mám niečo zmeniť, mám to úplne prestať písať? Ja viem že teraz som pravdepodobne otravná a polka z vás tento môj monológ ofrfle, no ja som to proste musela napísať. Proste, ak nechcete, aby som ďalej písala, stačí napísať. Ak sa vám niečo nepáči pokojne to napíšte. Nemám problém s kritikou, práve naopak...
♀Alex♀

1 komentár:

  1. Je to skvelé! Opováž prestať písať! Teším sa na ďalšiu časť.
    With love Lola

    OdpovedaťOdstrániť