sobota 12. júla 2014

You make me strong... Prológ



Title: You make me stong
By: ♀Alex♀
Prológ
Druhá séria You light up my world
 
P.A: Hojki!!! Chcem len poznamenať, že po prečítaní prológu ma zrejme zabije... :D čítajte dokonca, možno sa nájdete vo venovaniach ;)


Pohľad Zayn - (4 mesiace neskôr)
(PS: Čas sa berie od epilógu, čiže odkedy Alex odišla prešlo 8 mesiacov)
"Zayn? Musíme ísť do štúdia, braček," ozvalo sa klopanie spoza dverí.
"Idem," zakričal som. Položil som fotku Alex a Lacey na stolík vedľa postele. Postavil som sa a obzrel sa po izbe. Toľko spomienok...
Neodkážem spať v svojej posteli bez toho, aby sa mi nesnívalo o nej. Nedokážem ležať na posteli bez toho, aby som pred očami videl všetko, čo sme v nej spolu robili. Nedokážem sa prejsť po dome bez toho, aby som ju videl na každom mieste. Tu raz sedela, tu stála, keď sme sa prvýkrát pobozkali, tam sme stáli, keď sme sa lúčili...
Slzy sa mi znova tisli do očí. Potriasol som hlavou a zahnal ich preč. Kým je ďaleko odo mňa, je v bezpečí. Aspoň dúfam.
"Zayn, no ták," ozval sa Liam znova. Vyšiel som z dverí a bez jediného slova som odkráčal k autu.
V štúdiu sme strávili hodnú chvíľu. Začal mi zvoniť mobil. Vybral som ho z vrecka a pozrel na číslo. Danielle? Čo má Liam zas vypnutý mobil?
"Ahoj Dan, nesplietla si si číslo?" spýtal som sa trošku mrzuto.
"Bohužiaľ nie, Zayn. Pred chvíľou ma kontaktovala Kristen," povedala Dan. Srdce mi vynechalo pár úderov. To, že sa ozvali značí, že už sú mimo nebezpečenstva. Rozliala sa mnou obrovská radosť.
"Čože? Vážne? Kde sú? Kedy sa vrátia?" spýtal som sa a vyletel z gauča. Chalani hneď upriamili pozornosť na mňa.
"Zayn, spomaľ. Alex je zrejme niekde v Anglicku. Znovu ju má Gregory. Sledoval ich dokonca až do Francúzska. Nik nechápe, ako sa mu podarilo dostať cez hranice tam a späť ešte aj s Alex. Kristen nás teraz potrebuje. Aj s Lacey priletí o hodinu," hovorila. A šťastie bolo v okamihu fuč.
"A kde kurva bola polícia? To sú fakt taký neschopný? Ak sa jej niečo stane, neprežijem to! Nie, nie ja. Oni to neprežijú. Budem sa súdiť aj s celým policajným zborom, ak to bude nutné!" syčal som do telefónu.
"Zayn? Je tu ešte niečo..." odmlčala sa Danielle.
"Hovor už," sykol som.
"Kdekoľvek Gregory odvliekol Alex, tentoraz nejde len o jej život, ale aj o život malého. Alex je tehotná. Je v 8 mesiaci," povedala. Mobil mi vypadol z ruky a ja som ostal zamrznutý stáť na mieste. 
Moje bábo...

Venovania: (takže, bude toho dosť....)
Blogy:  Miss Nobody; Notcomentor; Terrie, Lennka, Magdalena, nika, Kika, Syl; #Styleskonda.
Wattpad: BooBaf; Vendulienka01; NikuPojaenHandalova; AdelBee; Monicicinka; Adelie69, CynthiaCindy224; applenany; denisafarkasova944; Sany-Ellie; Beatrix Pinekely...
Love Ya! ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára