štvrtok 18. septembra 2014

You make me strong Part 6

 
Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 6. - City of lights [City of love]
 
 
 

Len čo som zišiel do haly, chalani ma počastovali prekvapenými pohľadmi. Ignoroval som to a postavil sa vedľa Harryho, čo bolo najďalej, ako sa dalo od Ayeshi.
"Fajn, sme všetci," usmiala sa Ayesha a začala nám rozdávať turistické slúchadlá, "vďaka tomu ma budete stále počuť, bez toho, aby som musela nejako kričať, či zvyšovať hlas."
"Aha, funguje to aj opačne?" spýtal som sa.
"Nie. Ja som tu sprievodca, mňa budete počúvať," odpovedala úsečne.
Drzaňa! Viditeľne je najmladšia, ale rozkazovať, to by sa jej chcelo.
Zhlboka som sa nadýchol a uhryzol si do jazyka, aby som z úst nevypustil uštipačnú poznámku. Najradšej by som jej za jej drzé slová strelil.
A potom ju pomiloval... ČOŽE? NIE! STREĽTE MI NIEKTO FACKU!
"Takže, Paríž, ako isto viete, je nazývaný tiež aj Mestom svetiel, alebo Mestom módy..."
"Alebo lásky," skočila jej do reči Dan.
"Chceš sa so mnou snáď vymeniť?" spýtala sa jej ostro. Všetci sa na ňu dívali šokovane.
"Počúvaj, moja zlatá, tak ako sme ťa vzali, môžeš aj rýchlo poletieť," povedal som jej.
"Fajn, tak sa sprevádzajte samy. Som zvedavá, v ktorej uličke zablúdiš najskôr, pán Narcis!" vyštekla mi do tváre.
"Ty malá drzaňa, ja ťa..."
"Zayn, Ayesha! To by stačilo!" prerušila ma Lou.
"Ale no ták! Veď je strašne drzá. To jej to všetci chcete tolerovať?"
"Pokiaľ si si nevšimol, je drzá len na teba," uchechtal sa Niall. Lou ho schladila ľadovým pohľadom.
"Niall, povedala som, že stačilo! Ideme, pri Eiffelovke musíme byť načas, ináč nás hore nepustia," povedal Lou.
"Už tak to ledva stíhame," dodala Ayesha.
Všetci sa pomaly vybrali von k naším autám.
"Pridáš trochu do kroku alebo ťa mám pôjsť nakopnúť?" zakričala na mňa Ayesha. Náročky som ešte spomalil.
"Zayn," zvrieskol Liam. Toho som už nechcel štvať, tak som radšej pridal do kroku.
"Narcis," zasyčala, keď som okolo nej prechádzal.
"Krava," sykol som naspäť. Na chvíľku som mal pocit, že sa jej to dotklo, no to bola len chvíľka. A čo ak aj? Mňa to predsa nemá čo trápiť, ona si začala. Ak čaká, že jej drzé správanie budem tolerovať, ako ho tolerujú ostatní, tak sa veľmi mýli. Ja jej nič tolerovať nebudem!
"Dnes toho veľa nestihneme. Bude musieť stačiť Eiffelovka. Ale za to máte na ňu a jej okolie také tri hodiny. Dovtedy musíme byť v hotely. Teda, musím byť v hoteli. Ak si niekto trúfa, že trafí naspäť sem do hotela, nech sa páči. Dúfam, že pri sebe nemáte žiadne kovové predmety, ako nožnice, nôž, alebo niečo také. Ak áno, nechajte si to radšej tu v aute, lebo pri prehliadke vám to vezmú a už nevrátia," začala hovoriť Ayesha, keď sme nasadli do auta.
"Veža bola postavená v rokoch 1887 až 1889 pri príležitosti storočného jubilea Francúzskej revolúcie pre Svetovú výstavu. Veža je pomenovaná po jej staviteľovi Gustavovi Eiffelovi a mala byť rozobratá..." To bol moment, keď som ju prestal počúvať. Nemal som záujem a nejaké historické kecy. Sledoval som cestu von oknom a rozmýšľal, aké by to bolo keby som sa tadiaľ mohol prechádzať s Alex. S Alex a s našou malou Lacey na rukách. Aké by to bolo stáť na vrchu Eiffelovej veže objímajúc Alex a s Lacey vyloženou na krku, aby lepšie videla. Potom by sme sa šli prejsť po tých krásnych uličkách posiatych reštauráciami. Sadli by sme si do jednej z nich a spoločne by sme sa najedli. Potom by sme sa vrátili späť do hotela, uložili Lacey spať a potom...
Stopol som svoje predstavy. Utekali do príliš nebezpečnej zóny. Nič iné by mi nechýbalo, len výsluch od chalanov, prečo mám hrču v nohaviciach... Zhlboka som sa nadýchol, aby som zahnal myšlienky na sex s Alex do najvzdialenejšieho úzadia mojej mysle.
Pozrel som na Ayeshu, ktorá sedela naproti mne a o niečom sa zhovárala s Liamom a Dan. Nechápem, ako ma mohla priťahovať. Je taká drzá a nepríjemná. Na to, aký nevinný kukuč má je to poriadna mrcha. Teraz som si už istý. Bolo to len chvíľkové poblúznenie kvôli jej vzhľadu.
Sám tomu neveríš...

Poznámka autorky: Všetci si neúnavne žiadate Alex. Aj to bude... Čoskoro. Najprv ale Ayesha musí splniť svoje poslanie. Ja viem, že vy momentálne žiadne poslanie nevidíte, ale pochopíte ho čoskoro.
Venujem: Lola (žiadne preoperovávanie na chlapca nebudú) ; Miss Nobody (ani žiadne heckovanie do môjho pc nebude!) ; adelie69 (neboj sa, čochvíľa ťa prestane štvať) ; AexandraMalikSmith ; KajkaAk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára