streda 10. septembra 2014

You make me strong Part 5


Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 5. | I can´t love Her [I love Her]

 


Vystúpili sme pred hotelom, v ktorom sme boli ubytovaní.
"Naše je celé 14 poschodie," povedala Ayesha a vydala sa smerom k výťahu. Bez slova sme ju nasledovali. Bolo nás príliš veľa do jedného výťahu, tak sme sa znova rozdelili tak, ako sme sa delili v autách.
Dvere výťahu sa zatvorili. Liam s Harrym si začali plánovať výlet po Paríži. Ayesha s nimi o tom živo diskutovala. Zhlboka som sa nadýchol a chcel sa otočiť od nich preč. Do nosa mi ale udrel Ayeshin parfém. Voňala strašne božsky.
Čože? Nie! Nevoňala božsky! Zayn, stačilo!
Ale keď ona...
Nie! Stačilo, Zayn! Nesmieš!
Ale ona je tak sexy...
ZAYN! PRESTAŇ! ALEX! ALEX! ALEX! ALEX JE TÁ, NA KTORÚ MÁŠ MYSLIEŤ!
Ale Ayesha...
ALEX! ALEX! ALEX! ALEX!
Dvere výťahu sa roztvorili a ja som z neho vyletel rýchlosťou blesku. Našiel som svoju izbu a zabuchol sa v nej. Konečne! Konečne pokoj...
Prečo sa mi toto deje? Prečo ma to dievča tak priťahuje? Ako to, že po nej tak hrozne túžim? Čo sa to so mnou deje? Takto som v živote túžil len po jedinej osobe. Tak prečo? Prečo sa cítim pri Ayeshi rovnako, ako som sa cítil pri Alex. Musím to mať nejaké racionálne vysvetlenie.
Nie! Moja hlava sa so mnou iba hrá. Nie je možné, aby som cítil k inej to, čo mám cítiť k Alex. Je to proste nemožné! Nemožné! To... To všetko sa musí nejako vyriešiť. Možno to bolo len kúzlo prvého pohľadu.
Áno, to bude určite ono. To musí byť ono. Nesmiem ju ľúbiť. NESMIEM!
Zaliezol som do svojej izby a dvakrát sa zhlboka nadýchol.
ALEX! Moja Alexandra! Jediná žena, ktorú chcem, môžem a musím milovať. Ja milujem ju a ona miluje mňa. Tak to má byť. Ona je moja pravá láska.

"Zayn! Ideme na menšiu prehliadku mesta. Ideš?" kričal spoza dverí Harry.
"Nechce sa mi," zakričal som. Fakt sa mi nechcelo. Ísť s nimi, so štyrmi párikmi sám? Budem sa cítiť ako piate koleso na voze. V tomto prípade skôr deviate.
"Ale no ták, Zayn," dobiedzal Harry.
"Nie, nejdem. Zas sa budete celú cestu len pusinkovať!" odkričal som.
"Fajn, tak seď sám v izbe a zožieraj sa samotou. Nech sa páči," odkričal Harry a naštvane znova buchol do dverí. Potom konečne nastalo ticho. Zrejme odišli. Vydýchol som si a hodil sa na posteľ. Znova sa však ozvalo klopanie. Vyletel som z postele a rozbehol sa k dverám, pripravený toho Hazzu rozniesť v zuboch.
"Povedal som, že nikam..." zasekol som sa v polovici vety, "oh, Ayesha, ahoj. Prepáč, myslel som, že je to Harry."
"Debil! Debil! Debil!" nadával som si v duchu.
"V poriadku. Ja... Len som sa chcela spýtať, či by si nezmenil názor. Ja chápem, prečo nechceš ísť a ja by som najradšej nešla z toho istého dôvodu, lenže ja musím, lebo to tu jediná dobre poznám, tak som myslela, či by si si to nerozmyslel," hovorila nesmelo.
"No, keďže ideš aj ty... No snáď by som asi šiel. Vieš, aspoň niekto normálny, kto sa nebude pusinkovať každých päť minút," zasmial som sa nervózne.
"Ok, tak o päť minút dolu pri recepcii," usmiala sa.
"Vidíme sa," usmial som sa. Ayesha sa otočila a odišla.
Prečo jej neviem povedať nie?




Poznámka autorky: Ja viem, to písanie je chaotické, ale je chaotické preto, že aj Zaynove myšlienky sú chaotické. Ma chaos v hlave aj v duši... Netuší, čo sa s ním deje. Preto aj taký štýl písania... :)
A teraz k vaším komentárom: niektoré ma neuveriteľne pobavili. napríklad: Ať se z ní vyklube lesba, prosím. Nebo ať ji srazí letadlo! | Ak by ju tak... čo ja viem... zabila mačka... alebo čo ja viem... spadol by na ňu slon z neba, | Neviem, mohol by tu Ayeshu zraziť kamión, alebo na ňu padnúť lietadlo.
:D :D :D :D Miss Nobody, Lola, AdelBee - neskutočne ste ma pobavili... Ďakujem vám :D Zlá správa je že Ayeshu sa nechystám odpratať ani jedným z týchto spôsobov. Má v tomto príbehu veľmi dôležitú úlohu :D A akú???? Dozviete sa čoskoro...
Len jednú vec vám ešte poviem... Keby ste tak vedeli...
Okrem tých hore zmieneným tento diel ešte venujem: adelie69; Adu_0_0; Monicicinka; AlexandraMalikSmith; KajkaAk
Vaša milovaná ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Myslím, že je veľká chyba, že ju nechceš tak odstrániť...myslím, že by som sa na tom dobre zasmiala skodoradost - najkrajšia radosť.
    Že dôležitú úlohu. Pche ak sa vyspí alebo čo i len pobozka Zayna preoperujem ju na chlapa!
    Ináč je to skvelé a teším sa na ďalšiu.
    With Love Lola.

    OdpovedaťOdstrániť