sobota 10. mája 2014

You light up my world... Part 48

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 48. | Ochrana svedkov




V minulej časti
"To myslíš tak, že sa zaľúbila do Liama?" pýta Zayn.
"Tak nejak. Je to úplne bežné, že dieťa vzhliada k niekomu dospelému. Tak malému dieťaťu stačí, že urobí niečo, čo by ono chcelo vedieť a je to. Je to crush, ale taký skôr obdivný a hlavne neškodný. Po tom, čo videla Nialla hrať na gitare, asi tri týždne mala crush na ňom. Lux má zas crush na Harrym," myknem plecami.
"Ako to vieš?" pýta sa Harry.
"Je jasné, že to nevidíte. Keď budete mať dieťa, pochopíte, že som vravela pravdu. Dieťa sa väčšinou upne na človeka, ktorého vída často a vy ste tu prakticky stále, takže to nie je nič divné," zasmejem sa.



Pohľad Zayn
Ležal som v posteli a rozmýšľal. Prešiel ďalší týždeň a nič sa nevyriešilo. Gregoryho ešte stále nenašli. Alex však bola pokojná. Jediné, čomu sa venovala bola malá Lacey a občas ja. Ničomu inému svoju pozornosť nevenovala.  Kým bolaona pokojná, bol som aj ja. Znova sa smiala a párkrát som ju začul hrať na gitare. Vždy, keď som vošiel do izby však rýchlo prestala a papiere odložila.
"Adu! Mama! Adu! Mama!" ozvalo sa z babyfonu. Postavil som sa z postele a šiel skontrolovať Lacey. Stála v postieľke a plakala.
"Čo je zlatko?" spýtal som sa.
"Bubu!" zvolala ukazujúc na hojdacie kreslo, na ktorom bola hodená deka. Musím priznať, že v tejto tme to vyzeralo fakt divne.
"Neboj, ocko je tu," pošepol som a pobozkal ju na čelo. (že ocko... aww...) Chcel som ju uložiť späť, no znova sa rozplakala.
"No ták zlatko, čo je? Neplač. Nechceme zobudiť mamku," pošepol som a znova si ju vzal na ruky.
"Ami ami!" zvolala a pohladila sa po brušku.
"Si hladná. No tak s tým by sa dalo niečo spraviť," pousmial som sa. Zišli sme dolu do kuchyne. Položil som ju do ohrádky s hračkami a začal jej pripravovať mliečko. Nič iné tak neskoro v noci jesť nesmie. Keď som mal mliečko, vybral som ju z ohrádky a podal jej ho. Začala spokojne papkať. Vzal som ju k nám do spálne a uložil vedľa Alex. Spokojne si ležala a cucala z fľašky. Usmial som sa a pohladil ju po vláskoch. To dieťa vo mne vyvolávalo otcovské pudy.
Lacey prestala piť a dávala mi fľašku. Vzal som ju a položil na nočný stolík. Lacey si unavene zívla. Pritúlila sa ku mne a zavrela očká. Pobozkal som ju na čelo.
"Spinkaj sladko, dcérka," šepol som.


Pohľad Alex
Nemohla som spať. Počula som, ako Lacey začala plakať. Už som sa chcela vymotať zo Zaynovho náručia, keď jeho ruky samé zmizli. Cítila som, že vstal z postele a odišiel z izby.
"Čo je zlatko?" bolo počuť z babyfónu.
"Bubu!" odpovedala mu Lacey.
"Neboj, ocko je tu," šepol jej. Spomenula som si na ocka, ako vždy prišiel, keď som v noci plakala. Nie mama, ale on. Vždy musel preliezť popod posteľ, aby ma uistil, že tam naozaj nie je žiadne strašidlo, až potom znova mohol ísť spať. Strašne mi chýbal. Teraz som už vedela, prečo mi vtedy v sne povedal, aby som Zaynovi dôverovala. Zayn je úplne ako môj otec. Otec by spravil aj nemožné, len aby ma ochránil, len aby nevidel slzy v moje tvári. Zayn sa rovnako správa k Lacey, hoci dobre vie, že nie je jeho.Teraz som si už bola úplne istá tým, že Zayn je ten pravý. Nielenže ľúbi mňa, ale ľúbi aj moju dcérku. Čo viac si môžem priať?
Dvere na spálni sa otvorili. Rýchlo som zavrela oči a tvárila sa, že spím. Chvíľu bolo počuť len Lacey pijúcu z fľašky. Potom slabé detské zívnutie.
"Spinkaj sladko, dcérka," šepol Zayn. Potom už bolo ticho. Po dlhej chvíli som sa odhodlala znova otvoriť oči. Lacey spinkala pritúlená k Zaynovi. Usmiala som sa. Zdvihla som pohľad k Zaynovej tvári a zachytila pohľad dvoch čokoládových očí. Usmial sa. Opatrne sa aj s Lacey prisunul bližšie ku mne a voľnou ruku omotal okolo môjho pásu.
"Raz z teba bude dobrý otec," pošepla som, "nie, vlastne už si dobrý otec." Zayn sa usmial.
"Obe vás milujem," pošepol. Naklonila som sa k nemu a dala mu pusu. Potom som sa k nemu prítúlila dávajúc pozor na Lacey medzi nami a po chvíli som zaspala.


"Alex, zlatko, vstávaj," počula som Zayna.
"Ešte 5 minút," šepla som a pretočila sa na druhú stranu.
"Vieš, že by som ťa nebudil, keby to nebolo dôležité. Je tu polícia. Chcú s tebou hovoriť," povedal. Tak to ma prebralo v sekunde.
"Čože?" nadvihla som sa na posteli.
"Čakajú v obývačke." Čo sa do riti deje? Čo odo mňa chcú?
"Len sa oblečiem," povedala som a vyliezla z postele. Rýchlo som sa prezliekla a zišla dolu do obývačky.
"Ste slečna Drumper?" spýtal sa jeden z nich.
"To som ja," prikývla som.
"Chceli sme vám oznámiť, že na základe rozhodnutia súdu ste vy, vaša dcéra a vaša matka zahrnuté pod ochranu svedkov," povedal.
"Aha... A čo to znamená?" spýtala som sa.
"Zmení sa vám identita a budete presťahované na nejaké miesto. Kam sa z bezpečnostných dôvodov dozviete až v deň odjazdu," vysvetlil.
"Ani náhodou!" odpovedala som.
"Je to rozhodnutie súdu, slečna. Musíte ho repšektovať," povedal druhú policajt.
"Kedy by som mala odísť?" spýtala som sa.
"Tak o dva týždne," povedal, "budeme vás kontaktovať."
"A ak sa odvolám?" spýtala som sa.
"Pretiahne sa to, no súd zrejme rozhodne aj tak rovnako," mykol plecami policajt, "to je zatiaľ všetko, dovidenia."
"Dovidenia," povedala som. Len čo zmizli, zosunula som sa na zem. Toto je zlý sen! Nechcem odísť! Nemôžu ma donútiť opustiť Zayna! Nie...
"Zlatko, čo sa stalo?" cítila som okolo seba mocné ruky a jeho vôňu.
"Zaradili ma pod ochranu svedkov," vydýchla som pomedzi slzy.
"Ouuu," reagoval Zayn a hneď sa ma pritiahol ešte viac do náruče.
"Ja nechcem odísť," šepla som.
"Ja viem, zlatko. Ani  ja nechcem, aby si odišla," pošepol.
"Je to príkaz súdu. Nemám na výber," šepla som.
"Koľko máme času?" spýtal sa.
"Dva týždne," šepla som.
"Tak to si tie dva týždne musíme poriadne užiť," pošepol a pobozkal ma.



Poznámka autorky: Hoy.. Prosím nezabíjajte ma... Ja som musela proste... Sorry... :(
Dnes len jedno veľké venovanie... Patrik, ty vieš prečo... Milujem ťa... (ale aj to vieš...) :*
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Oouuuu shit!!!! Neznášam ťa!!! Také niečo im spraviť... Ona nesmie odísť, nie, ona pekne ostane zo Zaynom, zasnúbia sa, vezmú, a budú mať 10 detí, jasné??????
    #styleskonda

    OdpovedaťOdstrániť