štvrtok 5. marca 2015

Together again... After ages... Part 2



Title: Together again... After ages...
BY: Beatrix Pinekely
Part 2 - Kidnape Harry Styles?



"Dobre. Poď so mnou. Musíme ťa na večer pripraviť," povedal. Šla som teda s ním zrejme do jeho kancelárie. Tam už sa hemžila kopa ľudí. Najprv ma učili narábať so zbraňou. Zháčila som sa, že ja po ňom strieľať nebudem, nech si to vyhodia z hlavy. Vraj sú v nej len slepé náboje, ale aj tak. Vraj to je len, ak by sa Styles chcel hrať na hrdinu, aby som ho trošku postrašila. Potom som vyskúšala niekoľko šiat. Mala som v nich vyzerať sexy, no zároveň som v nich mala mať ukrytú zbraň tak, aby som ju v prípade núdze mohla použiť. Nakoniec mi vybrali čierne šaty s nariasenou sukňou a k tomu mi všetky doplnky doladili do ružova. Harry ma vraj rád na dievčatách ružovú farbu. Zbraň zapracovali do nariasenej sukne. Dostala som posledné inštrukcie, peniaze na vstup do klubu a vysadili ma pred barom, kde už podľa Paula boli chalani.
Vošla som do baru. Hneď som sa rozhliadla. Harry sedel pri bare. Šla som k nemu a sadla si vedľa, ale tvárila som sa, že som si ho nevšimla.
"Jednu dvojitú vodku, prosím," povedala som barmanovi.
"Ale na mňa," ozval sa Harry okamžite. Nahodila som šokovaný pohľad a kukla na neho, "ty si tá z kaviarne, nie? Si na mňa vyliala tie drinky," zasmial sa.
"Áno som. A?" spýtala som sa trošičku drzo.
"A nič. Ako sa voláš?" spýtal sa. Povedať mu pravé meno, nepovedať mu pravé meno?
"Suzan," povedala som nakoniec.
"Pekné meno. Som Harry, ale to asi vieš," zasmial sa.
"Jasné! Harry Styles z One Direction!" povedala som znudeným hlasom.
"Ty nás nemáš rada?" spýtal sa.
"Nie," odpovedala som jednoducho.
"Poď tancovať," povedal a ťahal ma na parket.
"To bola ale prudká zmena témy," zadudrala som. On sa len uchechtol a ťahal ma na parket.
"Ale mne sa nechce tancovať. Radšej by som robila niečo iné," žmurkla som na neho. Jemu zabliščali oči.
"Ideme na záchody, ku mne, alebo k tebe?" spýtal sa.
"Ku mne," šepla som. S nadšením ma vyviedol z baru a smeroval k svojmu autu, "ee! Ideme pešo! Bývam len o ulicu ďalej," povedala som a ťahala ho za sebou. Došli sme do môjho bytu, ledva sme vošli, natlačil ma na dvere. "Harry, počkaj! Najprv si dačo dajme." zasmiala som sa. Šla som do kuchyne po Whisky. Naliala do dvoch pohárov. Do jedného som nasypala trošku toho prášku, čo mi dal Paul. Vrátila som sa do obývačky a podala mu ho. Vyexoval ten pohárik a znova sa na mňa vrhol. Začal mi bozkávať krk, no po dvoch minútach mu hlava spadla na bok. Zaspal. Odtlačila som ho zo seba a vytočila Paulove číslo.
"Harry je už u mňa a sladúčko spinká." povedala som do telefónu.
"Šikuľka. To si kedy stihla, veď si tam bola ani ne pol hodinu," čudoval sa.
"Vždy dosiahnem, čo chcem," zasmiala som sa.
"Dobre. Idem po vás," povedal Paul a zložil. O desať minút už niekto zvonil. Bol to Paul. "Skvelá práca.," prehlásil, keď sa díval na Harryho odkvacnutého na gauči. "Vezmi mu mobil." povedal mi. Tak som aj urobila. Potom sme ho s Paulom preniesli do jeho bytu. Položili sme ho na Paulovu posteľ...




Poznámka autorky: Hoya... moje predošlé písanie... proste hrôza... -_- ešte pár tých častí predpísaných a potom už začnem písať a snáď to bude lepšie... :D teda, dúfam... 4. časť bude znova z minulosti :)
Sends Huggs & Kisses; Beatrix Pinekely

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára