streda 4. marca 2015

Som tvoj anjel strážny 64



 Title:Som tvoj anjel strážny
by: Beatrix Pinekely
Part 64 - Wedding rings




Pohľad Harry
Toto už prehnali! Keby som im aspoň nepovedal, že s tým prekvapením chcem trošku počkať, pochopil by som, že sa sem dovalili ako veľká voda. Lenže oni to dobre vedeli! Už mi s tým lezú nehorázne na nervy. Kedy sa už konečne začnú správať ako dospelí? Znova všetko skazili!
„Harry?“ zvolala Tay.
„V spálni,“ odpovedal som jej. Vošla do spálne a premerala si ma skúmavým pohľadom.
„Čo je?“ spýtal som sa.
„To by som sa skôr mala pýtať ja,“ odpovedala mi. Povzdychol som si.
„Ja...“  nevedel som, čo povedať.
„Počkať, nepodviedol si ma, že nie?“ pozrela sa na mňa.
„Nie! Ako ťa to napadlo, preboha!“ zvolal som.
„Tak čo sa potom deje?“ spýtala sa.
„Ja.. len som to chcel spraviť úplne ináč. Vziať ťa na romantickú večeru a to všetko...“ povzdychol som si a z vrecka vybral malú škatuľku, „keď som ich uvidel, spomenul som si na teba.“
„Čo to je?“ spýtala sa a zvedavo si odo mňa škatuľku vzala. Keď ju otvorila, padla jej sánka.
„To sú...“ šepla, no nedokázala dokončiť vetu.
„Svadobné obrúčky. Dúfam, že sa ti páčia. Ak nie, pokojne ich pôjdem vymeniť a vyberieme nejaké spolu a...“
Taylor ma umlčala tým, že sa mi hodila okolo krku.
„Sú prekrásne,“ šepla.
„Čo keby sme začali plánovať svadbu? Vieš, ja už nechcem dlhšie čakať. Chcem aby sme boli svoji aj pred Bohom,“ šepol som a tuho ju objímal.
„Áno,“ šepla a nežne ma pobozkala na pery.
„Milujem ťa,“ šepol som.

Pohľad Taylor – 4 mesiace neskôr...„Si si istá, že to zvládneš? Nemusíš tam so mnou ísť. Ja pôjdem sama, alebo tú skúšku presuniem,“ povedala som Dan.
„Nie, ideme. Ja som v pohode. To že som tehotná ešte neznamená, že s tebou nezvládnem ísť na skúšku šiat,“ povedala Dan rozhodne. Povzdychla som si.
„Dobre, ale hocičo by sa dialo, okamžite mi to povedz!“ povedala som. Dan by mala rodiť o dva týždne. Moja a Harryho svadba je o mesiac a pol.
„Samozrejme,“ pretočila Dan očami.
Keď sme sa dostali do svadobného štúdia, Dan sa zvalila na pohodlnú pohovku.
„Vidíš? Ja som v úplnej pohode,“ zasmiala sa.
„Slečna Moregan, nech sa páči,“ prihovorila sa mi predavačka a poslala ma do kabínky. Šaty vyzerali ešte úžasnejšie, ako som si ich predstavovala. Nechávala som si ich šiť na mieru, no toto bolo lepšie, než akékoľvek moje predstavy o nich.
„No? Čo myslíš?“ spýtala som sa Dan.
„Wow! Tie sú úžasné,“ usmiala sa Dan.
„Ja viem! Páni! Ešte stále tomu všetkému neverím,“ poznamenala som.
„Tak tomu rýchlo uver a myslím, že by si si ich mala rýchlo vyzliecť,“ poznamenala Dan.
„Prečo?“ Nechápavo som na ňu pozrela, no hneď som pochopila.
„Praskla mi voda,“ dostala zo sebazatiaľ, čo sa snažila predýchať kontrakciu.
„Dostaňte ma z tých šiat! Hneď!“ zvolala som. Predavačka mi pomohla rýchlo sa vyzliecť. Vytočila som Harryho číslo a zapla hlasný odposluch, kým som sa obliekala.
„Ahoj zlatko. Ako ide skúška?“ spýtal sa.
„Harry! Rodíme!“  zvrieskla som do telefónu.
„Čo? Ty? Ale ako? Kedy?“ začal habkať.
„Nie ja, ty debil! Dan rodí! Zožeň Liama!“ zvrieskla som.
„Och, jasne... Hneď sme tam!“ povedal a hneď zložil.
„Tay!“ zvrieskla Dan.
„Už idem,“ vyrútila som sa z kabínky.
„Ja nechcem rodiť tu!“ zvrieskla zúfalo.
„Ani nebudeš! Budeme v nemocnici včas, neboj sa!“


Poznámka autorky: Ako viete, blížime sa isto ku koncu... Tento príbeh ako už asi viete bude mať 69 častí + Epilóg... :) Ešte bude jedna menšia zápletka, možno aj dve ale viac už vám neprezradím  ;) Poviem vám len toľko... bola som veľmi krutá pri písaní istého dielu... 3:)
Sending kisses and hugs... Beatrix Pinekely :)


Wedding rings:
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára