streda 11. februára 2015

You make m strong 14


 Title: You make m strong [YLUWM2]e
By: ♀Alex♀
Part: 14 | ZAYN?! AYESHA?! [Oh no...]





Ležať v jeho náručí bolo ako sen. Stále som sa bála, že sa o chvíľku zobudím a on tu nebude. Že toto nebude skutočnosť. Zaynova ruka kresliaca obrazce po mojom jemne vypuklom brušku ma ale utvrdzovalo v tom, že je to realita.
„Páči sa mi to meno,“ pošepol Zayn.
„Aké?“ spýtala som sa ho.
„Ayesha,“ usmial sa Zayn, „znie zaujímavo.“
„Tiež sa mi páči,“ prikývla som.
„Možno by sme... Ak to bude dievčatko... Mohlo by sa volať Ayesha,“ usmial sa Zayn.
„Ty by si chcel dievčatko?“ spýtala som sa ho.
„Mne je to jedno. Budem toho drobca ľúbiť, či to bude dievčatko, či chlapček,“ usmial sa.
„Lacey chce bračeka,“ zasmiala som sa.
„Tak uvidíme, či sa jej to splní,“ povedal Zayn.
„Tiež mám taký pocit. Keď som bola tehotná s Lacey, skoro vôbec nekopala, nevoľnosti som mala len zriedka a mala som vkuse chuť na sladké. Teraz mi je zle v jednom kuse, drobec kope ako šialený a jem také kombinácie, že sa mi nad tým až rozum pozastavuje,“ pousmiala som sa.
„Čo dodať, je celý po mne,“ zasmial sa Zayn. Vzápätí som znova cítila menší pohyb.
„Vidíš, čo som povedala,“ zasmiala som sa. Zayn sa sklonil a pobozkal miesto, kde pred chvíľkou držal ruku a cítil kopnutie.
„Ľúbim ťa, dieťatko moje,“ šepol. Jeho pery sa hneď na to znova presunuli k tým mojim.
„Už ťa od seba nikdy preč nepustím,“ šepol oproti mojim perám.
„No ja neviem, lebo Ayesha...“ začala som a natiahla som si na hlavu späť parochňu,“ Ayesha si nemyslí, že k tebe niečo cíti a práve v tejto chvíli odchádza.“
„Tak to teda nie, slečna. Vy sa z tejto postele tak skoro nehnete,“ zasmial sa Zayn.
„Ste si istý, pane?“ spýtala som sa ho súškrnom.
„Nikam ťa nepustím,“ zasyčal hravo. Jeho telo bolo nebezpečne blízko toho môjho. Jeho ruky klzajúce po mojom tele ma donútili vypustiť z úst jemný vzdych. Natisol sa ešte viac na moje telo a začal ma náruživo bozkávať.
„Zayn?! Ayesha?!“
Obaja sme sa strhli. Inštinktívne som sa skryla viac pod periny.
„Vidím, ako veľmi miluješ Alex. To je veľká láska, keď ju podvedieš s prvou, ktorá ti dobrovoľne dá!“ zvrieskla na neho Danielle.
„Dan, počkaj, počúvaj. My... Vysvetlíme ti to, prosím,“ zakňučal.
„Mne je dosť jasné, čo sa tu stalo. Nič mi vysvetľovať nemusíte! Ak sa Alex niekedy vrát, budeš mať 24hodín na to, aby si sa jej priznal s tým, čo sa tu teraz stalo. Ak nie, poviem jej to sama. A ver mi, že s radosťou,“ povedala mu.
„Lenže to práve nechápeš! Ja som nikoho nepodviedol!“ povedal Zayn.
„Vážne? Tak ja som asi blbá, alebo mám halucinácie, alebo čo!“ zvrieskla Dan.
„Prosím, nechaj si to vysvetliť. Ak nie kvôli mne, tak kvôli Alex,“ povedal. Nevedela som čo mám robiť. Mám rada Dan, no ona to nemala vedieť. Kvôli jej vlastnému bezpečiu.
„Kvôli Alex,“ privolila. Zayn sa pozrel na mňa a ja som prikývla, aj keď som presne nevedela, ako jej to povedať. „Čakám!“
„Ja neviem, ako ti to povedať,“ povedala som dívajúc sa na Dan, „asi ti to bude lepšie ukázať.“
„Lenže ja chcem vysvetlenie od Zayna,“ povedala Dan.


Pohľad Dan

„Kvôli Alex,“ povedala som. Zabuchla som dvere izby a oboch si premerala prísnym pohľadom,  „čakám!“
„Ja neviem, ako ti to povedať,“ začala Ayesha, „asi ti to bude lepšie ukázať.“
„Lenže ja chcem vysvetlenie od Zayna,“ povedala Dan.
„Chceš vysvetlenie od Zayna, alebo od svojej najlepšej kamarátky?“ spýtala sa Ayesha.
„Ty nie si moja najlepšia kamarátka, Ayesha!“ zhúkla som na ňu.
„Prepáč mi, ale nik okrem Zayna nemal vedieť pravdu. Pozri sa na mňa. Naozaj ma nespoznávaš?“ šepla. Chvíľku som na ňu nechápavo hľadela. Z hlavy si stiahla parochňu a v tej chvíli mi všetky kúsky zapadli do seba.
„Alex?“



Poznámka autorky: Som späť! Tí čo ma sledujú na wattpade už zrejme vedia, prečo som tak dlho nič neuverejnila, no vy ostatní si asi tiež zaslúžite vysvetlenie... Všetci sme raz za čas chorľaví a teraz bola chorľavá Dianka, od ktorej som to chytila ja a odo mňa to znova chytila ona... Určite chápete, že Diankino zdravie je pre mňa dôležitejšie ako písanie, takže sa ospravedlňujem, že som tak dlho nič nenapísala ale nedalo sa ináč...
Ďakujem za vaše milé komentáre a aj za to, že ostávate verné (verní) tomuto príbehu...
S láskou, ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára