utorok 10. februára 2015

Som tvoj anjel strážny 63



Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 63 - "HARROLD EDWARD STYLES!"




„Toto je tvoj domov, synček,“ usmiala som sa, keď sme s Harrym  a s malým Edwardom na rukách prekročili prah nášho domu.
„Náš domov,“ pošepol Harry. Prikývla som.
„Chceli sme sa sem nasťahovať až po svadbe. Pozri, ako rýchlo meníme plány,“ zasmiala som sa.
„Edward potrebuje svoj pokoj. Myslím, že v 1D vile by ho veľa nemal,“ zasmial sa Harry.
„A mysliš že tu bude mať? Tým, že sme prebúrali plot sme im dali voľný vstup do domu,“ zasmiala som sa.
„Oni dobre vedia, že potrebujeme vlastný priestor,“ povedal Harry presvedčivo.
„Vedieť vedia, ale či to budú aj rešpektovať,“ poznamenala som.
„Stavíš sa?“ spýtal sa Harry.
„Ak vyhrám, týždeň stávaš v noci k malému ty,“ vyzvala som ho.
„Ak vyhrám ja, týždeň spravíš všetko, čo poviem,“ zaškeril sa Harry.
„Fajn. Dávam im nanajvýš pol hodinu, než sem všetci štyria naletia,“ poznamenala som.
„Dnes neprídu, zakázal som im to,“ povedal Harry.
„Tak to máš potom výhru v kapse,“ pošepla som ironicky.
„No to hej...“ prikývol mi, „počkaj, to bola irónia?“ zakričal za mnou.
„Vylož si to, ako chceš,“ zakričala som mu a šla uložiť Edwarda do postieľky. Keď som sa vrátila do obývačky, Harryho výraz bol na nezaplatenie. Zayn a Louis boli roztianuty na gauči a podľa zvukov čo šli z kuchyne som mohla definovať, že Niall našiel našu chladničku.
„Harry? Nechceš mi niečo povedať?“ spýtala som sa s úškrnom.
„V noci budem vstávať k malému ja. Potrebuješ si odýchnuť po pôrode,“  zašomral.
„To je od teba milé, Harry,“ zaškerila som sa na neho. Harry ma prepichol naštvaným pohľadom.
„Kde je vlastne Liam?“ spýtal sa Hazz.
„S Dan u doktora. Dnes mali zistiť pohlavie,“ odkričal Niall z kuchyne.
„Vďaka. A odcenila by som, keby si mi nevyžieral chladničku,“ odkričala som mu.
„Prepáč,“ zakričal a v momente bol v obývačke.
„Dom je prázdny a vy ste tu lebo...?“ pozrel na nich Harry.
„Bolo nám tam smutno,“ povedal Niall.
„Chýbal si mi, miláčik,“ vykríkol Louis a zavesil sa na Hazzu.
„Chcú vedieť, kedy jej to konečne povieš,“ poznamenal Zayn.
„Čo mi máš povedať?“ spýtala som sa a pozrela sa na Harryho.
„Ďakujem! Ďakujem veľmi pekne,“ zasyčal na nich Harry.
„Harry, čo sa deje? Čo si vyviedol?“ spýtala som sa ho.
„Nič sa nedeje miláčik, vážne,“ povedal nervózne Harry.
„HAROLD EDWARD STYLES! Okamžite to vyklop!“ sykla som.
„Zničíte mi každé prekvapenie,“ zadudral na nich a zmizol z obývačky.
„Tak... Ktorý z vás mi vyklopí, čo sa tu deje?“ prepychla som pohľadom zvyšných troch.
„To nemôžme,“ povedal Louis.
„Ale môžete,“ povedala som.
„Nemôžeme. Do toho sa my nemiešame,“ povedal Zayn.
„Prepáč, ale už ste sa zamiešali,“ povedala som.
„Z nás proste nič nedostaneš ani mučením,“ povedal Niall.
„Určite?“ uškrnula som sa.
„My... my už musíme ísť!“ zvolal Louis a všetci traja sa rýchlo vyparili.
„Tak to by sme mali,“ zasmiala som sa. Teraz už len vypáčiť z Harryho čo sa stalo... 
„Harry?“


Poznámka autorky: Wooohoooo.... Som späť! Skúšky úspešne zvládnuté, takže sa znova môžem venovať vám... :D
Otázka do pléna: Čo si myslíte, čo Harry tajil pred Tay?
Beatrix Pinekely :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára