nedeľa 23. marca 2014

Untitled-7. Díl

 
Title: Utitled
By:*market*
Part:7.

Ráno jsem se vzbudila a Louis už nespal. Dělal něco na mobilu.
„Dobré ráno Stello. Jak se cítíš?“
„Dobré ráno. Cítím se lépe, než včera.“
„Můžu se tě na něco zeptat?“
„No?“
„Proč máš na sobě tričko od Nialla?“zeptal se mě Louis. Že by žárlil?
„Protože jsem v noci za ním byla.“
„Co jsi po něm chtěla? Vždyť jsem byl tady.“
„To bys nepochopil.“
„No, jak myslíš,“urazil se.
„Nedělej, že ses urazil, přece bys na Nialla nežárlil.“
„Proč by ne.“
„Protože nemáš důvod. V noci jsem tě nechtěla budit. Šla jsem hledat kuchyň a srazila jsem se s Niallem. Něčím mě pokipal a půjčil mi triko.“
„Aha,“odpověděl Louis a tvářil se normálně.
„Donesu ti snídani.“
„Nemusíš, je mi dobře. Chci jít na snídani.“
„Fajn, ale pak si půjdeš lehnout. Kluci zajedou pro léky. Souhlasíš?“
„Jo, fajn,“řekla jsem a letěla jsem dolů. U stolu seděli všichni, ale nikoho jsem neznala, jenom Nialla.
„Dobré ráno,“řekla jsem všem.
„Dobré ráno,“odpověděli mi všichni najednou.
„Jsem Stella,“představila jsem se.
„Já jsem Harry, tohle je Zayn a tohle Liam,“řekl ten kluk, co mě včera nesl.
„Ahoj,“řekli kluci sborově.
„Co máme dneska na snídani?“
„Jogurt,“odpověděl Louisovi Liam. Louis přišel za námi a sedl si k nám. Vzala jsem si lžičku a čokoládový jogurt.
„Dneska kluci, zajedete koupit léky pro Stellu. Pak se s vámi domluvím,“řekl Louis.
„Jo, jasně. Jak se dneska vůbec cítíš, Stello?“zeptal se mě Liam.
„Lépe, než včera, díky za optání,“odpověděla jsem, když jsem jedla jogurt. Snědla jsem ho a šla jsem si lehnout, protože se mi udělalo špatně. Lehla jsem si a usnula jsem. Louis mě vzbudil, ať si změřím teplotu. Měla jsem 38,9°C, Louis mi dal léky a zase jsem usnula.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára